Jeg ved ikke helt, hvor jeg skal se billetnummer. Men jeg har booket hos Travellink, og bookingen er både tilgængelig på airberlin.com og checkmytrip.com. Så jeg går ud fra, at den er ok.
Har ikke fået noget direkte fra Airberlin, men har e-ticket og billetnummer fra Kilroy, som jeg valgte at booke hos, selv om det kostede en 50'er ekstra. Har en forestilling om at de må være nemmere at komme i kontakt med i tilfælde af problemer sammenlignet med så mange andre OTA's. Min rejse er også synlig på checkmytrip og alle de steder, jeg kan slå den op, også på Airberlins hjemmeside. Så burde den være go' nok?!
Jeg har bookingreference (6-cifret) men ikke nogen e-ticket! Med bookingreferencen kan jeg tilgå flere oneworld-sider (også airberlin.com) og finde bookningen som "confirmed", ligesom den på checkmytrip står som bekræftet. Bravofly.no har dog meldt at de vil annullere bookningen og har vist ikke trukket penge, så det er desværre nok bare et spørgsmål om tid før billetterne helt forsvinder.
Det er reelt de vitale punkt om man har fået selve billetnummeret (den lange række tal). Dette er beviset på at rejsen er udstedt. På det tidspunkt træder der nogle lovmæssige ting i gang, som gør det sværere at "slippe ud af".
Hej Henrik. Kan du specificere hvad de lovmæssige ting skulle være? Jeg havde en tur moskva-bangkok-melbourne-st. petersbourg og havde ticket nr etc og der var gået 3-4 uger, den blev dog alligevel annulleret af Etihad og på det tidspunkt havde vi købt billet til Moskva med et andet airline som vi ikke kunne få refunderet.
Jeg har intet hørt, så den må sgu være go' nok nu. Har booket første nat på Radisson JFK, så vi kan få os en god nats søvn efter rejsen. Har brugt Club Carlson points (44.000) som jeg fik optjent efter 3 nætter med fruen i en suite på Radisson Blu Beke i Budapest for et par år siden. Det var et vinter tilbud, hvor man fik suite til samme pris som standard værelse. Nu får vi også en nat i New York oven i... det kan man da kalde valuta for money. (nåede lige at få brugt de points inden de udløb) Nogen der har boet på Radisson JFK airport hotel og kan dele ud af erfaringer?