Avis biludlejning ger 500 ekstrapoint per dag

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 4/5/15.

  1. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Ok, tak. Jeg holder mig optimistisk så. :rolleyes::)
     
  2. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Så kom der omsider svar fra AVIS, men det er nu alligevel imponerende, så lang tid det skal tage:
    • Lejemålet var 28.07.2015 - 06.08.2015.
    • Std.point = 1000 er på min EuroBonus-konto 28.07.2015. Fint nok.
    • Jeg claimer via Eurobonus-link til AVIS over de manglende 4000 kampagne-point 31.08.2015. Modtager ovennævnte kedelige autosvar, men hører ellers intet andet.
    • Følger op med en email 14.09.2015 men får ingen reaktion.
    • Klager påny via avis.dk's hjemmeside 30.09.2015. Modtager et lidt venligere autosvar, men hører ellers ikke yderligere, førend;
    • 22.10.2015 modtager jeg en skrivelse fra AVIS om, at de d. 16.10.2015 har bedt SAS om at føje de manglende 4000 point til, men at der kan 6-8 uger, førend de er på min konto.
    Ja, jeg ved ikke, hvor underholdende dette er at læse om, men jeg havde blot behov for at øffe :mad: lidt over, hvor ringe jeg (fortsat) synes AVIS agerer... til trods for at de atter har taget det gode gamle slogan op: We try harder! ... Really? :confused:
    Tålmodighed en dyd, siger man... Så nu venter jeg på at se, om pointene tikker ind på kontoen inden jul.
     
    Peter Krogh Frausing, alexanderln, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Beklager kære Insideflyers, men i min irritation over AVIS må jeg lige gennem lidt skriveterapi igen...
    Med meget venlig hjælp fra fra en forum-ven med gode forbindelser ind i SAS' maskinrum (I véd nok hvem), fik jeg bekræftet at pointene var på vej. Og sandelig; der gik point ind på min EB-konto d. 4/11... Hmm, som læsere af denne lille føljeton vil vide, så skulle jeg afregnes med 5000 point for de 10 lejedage, hvoraf kun 1000 point var leveret. AVIS har nu indsat 3000... Altså mangler fortsat 1000 point, hvilket jeg så har claim'et idag. Man skulle tro, at AVIS har en udmattelses-dagsorden og håber, at man opgiver? Nå, men jeg bliver stædig!
    To-be-continued.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Godt at høre at der sker lidt, men forfærdeligt hvor langsomt det går.
    Det piner mig hvor dårligt det fungere med eurobonus og (nogle/mange) partnere. Jeg har købt en bog igennem saxo.com i august, så jeg skal have ca. 100 EB point. De kan først retro claimes efter 8 uger og det er nu 2/2 gange at det ikke har virket. Jeg har selvfølgelig retroclaimet, men så skal butikken have 8 uger til at svare, så jeg regner med at få mine point en gang i december og så meget besvær for 100 point der er... ~7 kr værd?

    Og lige for at gå totalt off topic, blev vi ikke en gang lovet at der skulle ske alt muligt med EuroBonus i løbet af efteråret? nye partnere, bonus challenge something? Jeg føler ikke der er sket så meget, men håber på at der i det mindste kommer en julekalender...
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @tbh Du kan allerede claime lige efter købet. Handlede for Saxo for 2 mnd. siden og de behandlede sagen under 24 t at jeg retroclaimede. Bare klik på efterregistrer og så klik på den enkelte transaktion.. så kommer der en "Registrer" knap frem - og er enig om at der snart skal ske noget nyt med Eurobonus.. og en julekalender bør være på sin plads.
    Har generelt haft problem med Eurobonus-shoppen de sidste 2 år, både med Chrome, Safari og IE.. tror det er fordi man teknisk set ikke er berettiget ved brug af rabatkode etc... dog plejer butikkerne alligevel at give det :)

    Apropos Avis havde jeg også problemer med at få en bonus, til trods for det bare var 1000 point. De overførte kun 500 efter første retroclaim.. derefter forsøgte jeg at skrive til mail.. og der kunne de ikke gøre noget. Så retroclaiede jeg samme reservation igen og fik de sidste 500, for så 2 mnd senere at få et svar fra en af mine første mail hvor de kunne se de havde indbetalt de første 500 pts... forvirrende og dårligt der ikke er noget ordentligt system for dette.
    Tillykke med størstedelen af dine point @Peter F.
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  6. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Jeg har som nævnt klaget over de manglende sidste 1000 point og nu fået svar fra AVIS; At de har fået oplyst fra EuroBonus, at der er indsat totalt 4000 point og så kan de ikke gøre mere, men henviser evt. yderligere spørgsmål til EuroBonus. Altså, underforstået, at det slet ikke er gået op for dem, at aftalen er på totalt 5000 point.. Suk.
    MEN;
    Oprindeligt var der indsat 1000 point.
    På min EuroBonus-konto kan jeg nu konstatere, at der BÅDE er indsat 3000 point dateret samtidigt med de 1000 point d. 28/7 (dvs. indsat fremdateret), OG at der er indsat 3000 point "With regards from Avis" d. 4/11, uden at jeg i øvrigt er blevet oplyst om dette på anden vis... Status er herefter, at jeg ret beset har modtaget 2000 point mere, end de 5000 point, som jeg var berettiget til i følge kampagnen.
    Så hvad gør man nu? Lader sagen ligge (og godter sig :rolleyes:), eller er en ærlig bonusjæger, som gerne vil aflevere overskydende point tilbage (hvilket måske er ligeså besværligt, som at klage over manglende point?)...??
     
    tbh og alexanderln "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,274
    "Synes godt om" modtaget:
    6,773
    Point:
    113
    Er det dig eller dem, der har kvajet sig? Godt dig!
     
    Peter F. og jefi99 "Synes godt om" dette.
  8. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Den der med "regards fra Avis" har jeg også fået 500 point for tidligere i år - tænkte, at de var glade for at have mig som kunde :)
     

Del denne side