Jeg har som nævnt klaget over de manglende sidste 1000 point og nu fået svar fra AVIS; At de har fået oplyst fra EuroBonus, at der er indsat totalt 4000 point og så kan de ikke gøre mere, men henviser evt. yderligere spørgsmål til EuroBonus. Altså, underforstået, at det slet ikke er gået op for dem, at aftalen er på totalt 5000 point.. Suk.
MEN;
Oprindeligt var der indsat 1000 point.
På min EuroBonus-konto kan jeg nu konstatere, at der BÅDE er indsat 3000 point dateret samtidigt med de 1000 point d. 28/7 (dvs. indsat fremdateret), OG at der er indsat 3000 point "With regards from Avis" d. 4/11, uden at jeg i øvrigt er blevet oplyst om dette på anden vis... Status er herefter, at jeg ret beset har modtaget 2000 point mere, end de 5000 point, som jeg var berettiget til i følge kampagnen.
Så hvad gør man nu? Lader sagen ligge (og godter sig
), eller er en ærlig bonusjæger, som gerne vil aflevere overskydende point tilbage (hvilket måske er ligeså besværligt, som at klage over manglende point?)...??
Click to expand...