Jeg spurgte ved check-in skranken i søndags, om min kæreste kunne få ændret sin boarding gruppe fra D til A (som jeg), men fik at vide at jeg bare skulle spørge ved gaten om han måtte boarde med mig. Ved gaten skulle vi kun scanne boarding pass ved indgangsskranken, så da boarding begyndte gik vi bare igennem. Jeg nævnte at han rejste med mig og det var intet problem. Spændende hvordan det forholder sig ved fremtidige rejser så Som trådstarter kan jeg i øvrigt nævne at fast track og gold lounge var tilgængelig for min kæreste uden problemer. Kaffen var god
Var med en SAS flyver fra ARN til CPH, hvor en guldkort holder foran mig prøvede at få en kollega med på boarding gruppe A, men det blev nægtet, det havde hun meget svært ved at acceptere og stoppede køen i et par minutter før hun til sidst gik til siden. Det er ret ulogisk at man ikke kan gå ombord sammen når man skal sidde sammen etc. forhåbenligt får de fikset det.
Oplever sommetider at 2 "kollegaer" boarder sammen, men forsøger at gå igennem hver sin e-gate og så går den altså ikke.