Et sæde er et godt gæt - der var nok ikke mange tilbage Ligesom SAS har Norwegian problemer - hver gang de oplever et tech issue så er der forsinkelser. Se bare SAS og NRT i dag.... Forskellen og det er jo den væsentlige er at SAS har hele Star Alliance til at redde de rejsende og det har Norwegian ikke - der må man pænt vente i op til flere dage. Det er den risiko man tager ved disse billige billetter.
Jow jow - men de betaler vel ikke for ekstra feriedage fra kompagniet..... Det koster jo også lidt hvis nu sommerferien bliver en uge længere og så der ikke er ferie nok til juleferien 2016, som er en ren arbejdsgiverjul jeg ved det.... #firstworldproblem
og hvis man har fået billetten til 1500 kr, og så får 600 € for at tage turen hjem lidt senere, så er det da mere end de fleste af os får i dagsløn
Det er rigtigt - dog skal man forsat kunne "have fri". Det er vel ikke alle chefer der syntes det lige er det perfekt at ens medarbejder kommer 2-3 dage senere hjem.... desuden tror jeg heller ikke de 2-3 dage er sjove. Dem jeg har talt med siger at der ingen information er og de mange gange skal vente i lufthavnen i mange timer... dette ved jeg ikke om jeg syntes er det værd når jeg har Fruen og MiniO med.... Alene er noget andet - men med familie er det ikke en option.
Hjemturen går trods alt en fredag så man har lidt tid at løbe på inden mandag morgen. Til <2.000 synes jeg det er en rimelig risiko selv med familien på slæb, men til deres "normal" pris omkring de 6.000 melder jeg pas.
Men inden man betragter det som gratis ferie må man jo lige se på hvordan norwegian lever op til EU kravene, eller hvor meget man skal bruge på advokater før det sker i hvert fald