En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Nej det er bare SAS' prissætning af revenue billetter købt for point. Dårlig værdi for pengene, < 5 øre pr point, men nok igen også en konsekvens af den usle vekselkurs på svenske kroner. Måler man pointene i forhold til svenske kroner ser regnestykket straks bedre ud, med knap 7 øre pr point.
     
    Senest redigeret: 23/2/20
    SophieHendriksen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  2. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Men så også meget vigtigt at huske på at de billetter giver point. En god pris er derfor en måde at veksle ekstrapoint til rejse og basispoint:)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det kan jo også stadigvæk være en “god forretning” hvis man måske ellers ikke ved hvad man skal bruge pointene på og det i kr og øre er en dyr billet. Eksempelvis kiggede keg på billetter CPH-LAX/SFO i juli/august, altså en notorisk dyr rejseperiode. Pointbilletterne var også dyre men jeg var bange for at brænde inde med 300.000 point og så havde det jo stadigvæk været en god måde at fyre pointene af på.
     
    clager, Kenneth K, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Har de sidste dage ikke kunnet se status på min EuroBonus konto. Får besked om, at siden ikke kan hente mine EuroBonus oplysninger. Er denne fejl blot målrettet til mig - eller bliver alle ramt?
     
    Henrik Olsen, CHIP og Ulrik "Synes godt om dette"
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det samme her. Lige nu kan man ikke se EB saldo m.m. App'en har heller ikke fungeret i nogle dage nu. Så det går heller ikke at booke award billetter.

    Amatørnisser...
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har oplevet det samme med saldo, men har lige for en time siden bestilt bonusbilletter. MEN nogle forsøg skulle der til. Efter at have bestilt skal man jo betale lidt skatter og afgifter. Så går siden i sort og siger man ikke kan forsætte uden at logge ind på profilen. Ja, go dav, men jeg har var inde på profilen og fik bestilt på point. Uden log ind kan man jo ikke bestille på point! Så om igen, og om igen, 3. gang lykkedes det.

    Det er mig stadig en gåde at en milliard virksomhed som SAS med nettet som den foretrukne slagskanal kan have sådan en ustabil side, mener ikke at have oplevet samme ustabile sider hos konkurrenterne.

    PS er ikke blevet trukket 3 gange point.
     
    Henrik Olsen, CHIP og Henry "Synes godt om dette"
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Genau
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Nej. Amatører kan ikke lave et sådant kaos. Det kræver mange års erfaring og professionalisme :D:D:D
     
    Flyvefisken, Henrik Olsen, jespersm og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Jeg har lige fået en mail fra SEAS-NVE om at de selvfølgelig er kede af at miste mig som kunde, og skriver:

    "Derfor vil du ikke længere modtage SAS EuroBonus Ekstrapoint fra SEAS-NVE, og dine optjente Ekstrapoint bortfalder."

    Det første del kan jeg forstå, men betyder den sidste del at de med tilbagevirkende kraft sletter de points jeg har optjent gennem årene?

    Det ville jeg selvfølgelig tjekke, men sas.dk kræver at jeg skifter adgangskode. Men desværre: "Noget er forkert. Prøv venligst igen senere." Mange tak for hjælpen med at blive låst ude af min konto.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Mit gæt er, at der er en bindingsperiode. Men er du ude over den, burde optjente point fra tidligere perioder jo ikke slettes.
     
    Henrik Olsen og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Jeg tænker også, at de mener indeværende kvartal, som ikke er sat ind på kontoen endu, hvilket vel også er forventeligt. Om ikke andet er det uheldigt formuleret.
     
    Henry, Henrik Olsen og obs "Synes godt om dette"
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Det er tilsynelade helt lukket for optjening af points nu. Eurobonus siden for optjening er helt blank :eek: Screenshot 2021-01-07 at 15.59.12.png
     
    jespersm, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  13. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Det virker nu för mig (Chrome) ;).
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side