Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så det godt, lurede lidt på Boston, til min TAP tur, men synes ikke der dukker noget "billigt" op...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hilton Helsinki Strand
    Bookede: Twin bed (92 €/nat HHonors Summer Sale)
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja til Executive Twin Bed Room w/ SeaView
    Velkomstgave: 2 vand, nogle chokolader og en upersonlig hilsen
    Andet: Super hotel til prisen. Inkl. udemærket morgenmad og Exec loungeadgang er prisen tough to beat som Diamond - især når man rejser to sammen! Værelserne er i øvrigt totalt nyrenoverede. Kommer gerne igen :)

    Dog ikke et ord om at jeg var Diamond da jeg tjekkede ind, og måtte da også bede om at få voucher til High-Speed internet.. men systemet havde da sørget for en fin upgrade :)
     
    Henry, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Serangon (Little India)
    Bookede: King Bed, 185 SGD per nat ++ (tog så det rum med double point..)
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja til et bedre værelse påstod han.. - mener nok alle er lige store der, dog med City View
    Velkomstgave: Nada
    Andet: Kom klokken 01 om natten og havde rummet fra dagen før. Foran mig kom 3 store busser med kinesere, heldigvis spurtge jeg portieren om han ikke kunne hjælpe. Så checkede ind separat og bagefter tog vi service liften op.
    Desværre var mit første rum uden aricondition, der var godt nok varmt.

    Skal jeg til Singapore, ligger det fint nok i byen, men det er nyt og alt funker ikke helt ok, prisen er også indenfor firmaets budget.


    2017-07-04 00.56.27.jpg 2017-07-04 01.05.30.jpg 2017-07-04 01.05.35.jpg 2017-07-04 01.05.42.jpg 2017-07-04 01.05.53.jpg 2017-07-04 01.05.57.jpg 2017-07-04 09.14.17.jpg
     
    tbh, SophieHendriksen, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Conrad Pune
    Bookede: King Deluxe 1 nat
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja til One Bedroom Deluxe Suite - Lounge Access
    Velkomstgave: Lille velkomstdrink ved check-in, Chokolade og frugt på værelset
    Andet: Helt nyt imponerende hotel. Tager sig rigtig godt af statusmedlemmer.

    Små servicemangler, fx skulle jeg ringe 4 gange for at få min Conrad tiger og conciergen havde nok glemt at han skulle bestile en bil til at køre mig til min restaurant, så den kom en halv time for sent.

    Udvalget i loungen var ikke imponerende for en Conrad i Asien.

    Morgenmad i restauranten var super med et rigtig godt udvalg, dog skulle man betale ekstra for à la carte

    Ville helt klart anbefale dette hotel.

    Fik ikke taget nogle billeder af værelset, men det ligner alligevel billederne på deres hjemmeside.

    Conrad tiger
    upload_2017-7-7_19-12-49.png

    Udsigt fra værelset
    upload_2017-7-7_19-13-18.jpeg

    Velkomstchokolade
    upload_2017-7-7_19-13-53.png
     
    tbh, isolCBflyer, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er det godt jeg tog nogle gode billeder, kunne også godt lide det hotel... synes de gav god personlig service da jeg var der!

    https://insideflyer.dk/forums/threa...lton-garden-inn-conrad.130/page-12#post-31616
     
    THammer, Henry, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ali Taran, Baadsgaard, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hilton Chennai
    Som Diamond
    Bookede det billigste
    Fik at vide at jeg var opgraderet til high floor, det havde vist ikke noget at gøre med en upgrade, men havde lounge adgang som diamond.
    Ankom til hotellet allerede lidt over 7 og fik tilbudt tidlig check-in til 50%, takkede pænt nej og fik at vide at jeg så kunne få værelset klokken 9. Jeg fik lov at tage et bad ved deres spa & stuff og blev spurgt om jeg var interesseret i kaffe/the efterfølgende, hvilket jeg takkede ja til. Blev fulgt op til spa'et, men da jeg kom ned til receptionen var det nogle andre der stod der og de forstod ikke da jeg spurgte om kaffe og et baggage mærke, men sagde jeg kunne gå over i caféen. Senere kom den første receptionist dog og sagde vist noget til servitricen i caféen så kaffen var gratis. Lidt senere kom han igen og sagde at værelset var klar - lige efter 8. Udmærket værrelse, uden specielt at imponere. Loungen var også fin nok, selvom der godt kunne have været lidt mere dessert. Morgenmaden i restauranten var rigtig god og stor. Fik bl.a. friskpresset rødbede, æble, gulerod og ingefær juice, og de lavede selvfølgelig både æg og indisk
    Hotellet ligger måske ikke det meste spændende sted i byen, men tilgengæld lige ved siden af metroen. Efter min første oplevelse med prepaid taxi i Indien (han kunne ikke finde hotellet selvom jeg prøvede at sige det var den anden vej og vise ham GPS) var jeg meget mere fan af dette. Hilton havde tilbudt airport pickup til 132kr + 28% tax... en taxi havde nok kostet omkring 30 kr og metroen kostede vist 4 kr.
    De havde infinity pool på taget, men selv om aftenen synes jeg vandet var for varmt til at mine solskoldninger, efter en dag bagpå en motorcykel, kunne klare det.
    IMG_20170722_184933.jpg
    har kun et billede fra loungen...


    Hilton Mumbai International Airport
    Som diamant
    bookede det billigste
    Fik upgrade til executive, lige forbi loungen.
    IMG_20170723_155137.jpg IMG_20170723_155118.jpg
    På trods af stemplet som airport hotel er det ikke nemt at komme til uden taxi/airport transfer. Hilton tilbød airport pick up for 125 kr + 28% tax, eller pick up & drop off for 175 kr... Jeg takkede nej og tog en prepaid taxi med AC for 26 kr (22 uden AC). Af indiske standarder er det stadig en rimelig høj pris for de under 5 minutter i bil. Jeg tog senere en tuktuk ca. samme afstand for under 2 kr.. Gav dog lidt ekstra...
    Lidt slidt koloni stils hotel. Det var fint nok, men ikke imponerende værelse. Loungen havde også lidt mindre udvalg end i Chennai og jeg følte mig næsten overvåget af personalet. Fornuftig morgenmad også her, måtte dog tage til takke med en jordbær lassi i stedet for friskpresset juice.
    Hotellet ligger ret forfærdeligt for alt andet end lufthavnen, men for at være sikker på ikke at sidde fast i trafik, og for at få en oplevelse tog jeg efter at have tjekket ud en tuktuk til metrostation, metroen til tog stationen og så toget ind til byen. Det tog ca. en time og kostede under 2kr (+tip) for tuktuk, 3kr for metro og 1kr for tog. Toget ville jeg nok ikke anbefale til alle, men jeg synes det var sjovt at prøve. Jeg tror en taxi til byen ville have kostet 60-70 kr.
    Jeg kom tilbage til hotellet ved 8 tiden og fik lov at tage et bad i deres spa, inden jeg tog en taxi til lufthavnen. De ville vist gerne have solgt 'en bil' til lufthavnen i stedet for taxi, men det skulle jeg ikke nyde noget af. Der var dog stadig en flat rate på taxien til 22 kr, ved ikke om det er normalt men det kunne jeg lige leve med...
     
    Senest redigeret: 28/7/17
    asf, Grisefod, RasmusP og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kan man ikke længere opgradere sit værelse med point hos Hilton? Synes ikke jeg kan finde den mulighed
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry, Ulrik og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Ali Taran, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Udover de dobbelte point fik jeg også denne besked:

    Hey Diamond member! Not only will you earn Double Points on every stay,
    but you'll also enjoy 10,000 Points for every 10 Nights (up to 50,000 Points)
    from September 1 through December 31, 2017.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er det da godt, at jeg har lidt stays forude, såsom 4 UAE 2 Boston, 2 i SFO.. :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  15. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Waaaauv ...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,552
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hilton Dubai Creek
    Bookede: Standard Room
    Status: Gold
    Upgrade: Ja...altså de sagde de, men reelt set var det blot adgang til Loungen. Det er nok det største hotelværelse jeg nogenside har været i. Suites og alt muligt andet talt fra.
    Ligger virkelig tæt på lufthavnen. Lækker roof top pool, hvor det er lykkedes mig at genskabe de rød-hvide farver!!!

    IMG_4693.JPG IMG_4694.JPG IMG_4695.JPG IMG_4696.JPG IMG_4698.JPG IMG_4699.JPG IMG_4700.JPG IMG_4701.JPG IMG_4703.JPG IMG_4706.JPG
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, mathiasfe og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    DAMMIT... slået med et mulehår, har en overnating der imorgen... så vi ses... - måske
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hilton Sukhumvit Soi 25
    Bookede: Executive Room
    Status: Gold
    Upgrade: Nope...dvs jeg fik et hjørneværlse, så kun naboer på den ene side, det er vel også en slags upgrade.
    Velkomstgave: noget tørret mango i en Hello Kitty box !!!
    Ret smarte stikkontakter. Ingen behov for adapterer.

    IMG_4795.JPG IMG_4796.JPG IMG_4797.JPG IMG_4798.JPG IMG_4799.JPG IMG_4800.JPG IMG_4801.JPG IMG_4802.JPG IMG_4804.JPG IMG_4806.JPG
     
    SophieHendriksen, Kristian, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hilton Orchard Road
    Bookede: Executive Room
    Status: Gold
    Upgrade: Nope...Fik et hjørneværlse. Ingen naboer, da Loungen ligger på den anden side af værelset.
    Velkomstgave: Lidt chokolade.

    IMG_4839.JPG IMG_4840.JPG IMG_4841.JPG IMG_4842.JPG IMG_4845.JPG IMG_4846.JPG IMG_4847.JPG IMG_4848.JPG IMG_4843.JPG IMG_4844.JPG
     
    Kristian, PENSIONISTEN, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side