Erfaringer med Hyatt

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 27/1/14.

  1. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Hyatt Regence Barcelona Tower
    Status: Globalist
    Booket: Standard room
    Upgrade: Ja, til suite

    En hurtig businesstur til Barcelona for at køre til Rioja og tilbage igen samme dag gjorde at jeg af hensyn til ikke skulle bruge tid på at køre igennem Barcelona, tog et par overnatninger på dette hotel som lige er genåbnet efter Covid nedlukningen.
    Tæt på lufthavnen og lige op og ned ad motorvejen så perfekt for mig.
    Desværre var de optaget i morgen så der rykker jeg ned til Hotel Claris som er et SLH så det bliver i familien, den kommer der også et lille review af senere.

    Regency Barcelona ligger som sagt tæt på motorvej, og naboen er et hospital og tæt på ligger der nok hvad man kan betegne som noget socialt boligbyggeri så ikke det mest spændende område.
    Som sagt er de fuldbooket resten af ugen så jeg mistænker hotellet for at leve af konferencer, hvilket også er helt fint.
    Fik en super upgrade til deres suite på 21 etage så fin udsyn ned over centrum. Fuld morgenmadsbuffet, og lounge var også med som Globalist, loungen var dog kun med våde varer.
    Personalet får fulde 5 stjerner, de er på lærerne nu hvor de er genåbnet og er endelig igen igang med business.
    IMG_5423.jpeg IMG_5426.jpeg IMG_5427.jpeg IMG_5428.jpeg IMG_5429.jpeg IMG_5430.jpeg IMG_5431.jpeg
     
    THammer, T4L, HenrikM og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    JDV El Capitan Merced
    Status: Globalist
    Booket: Standard room
    Upgrade: Ja, til suite

    Havde booket en tur til Californien og oprindelig skulle jeg have taget den sædvanlige tur op til Napa med 101 og besøgt vinerier på vejen.
    Havde så lige overset at de fleste var lukket i weekenden eller var i gang med at høste så ruten blev omlagt til via Central Valley / Sierra Foothills. En tur jeg tog for mange år siden og jeg var træt af 101.
    El Capitan ligger i nok den mest øde by i Central Valley, der sker absolut intet. Men, byen ligger perfekt for dem som kommer fra enten LA eller SF og vil op og besøge Yosemite Valley og hotellet var bestemt godt, en sand perle midt i Californien trøstesløse farmerland.

    IMG_5508.jpeg IMG_5518.jpeg IMG_5509.jpeg IMG_5510.jpeg IMG_5511.jpeg IMG_5512.jpeg IMG_5513.jpeg IMG_5514.jpeg IMG_5515.jpeg
     
    PENSIONISTEN, HenrikM, Nielspg og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Nobu Marbella
    Status: Globalist
    Booket: Deluxe room
    Upgrade: Ja, men....

    Nobu Marbella er et af de mange SLH hoteller i Europa som kan bookes gennem Hyatt. Det er et kategori 7 hotel (Hyatts næsthøjeste) og en bonusnat koster dermed 30.000 Hyatt point. I midten af januar måned i år var kontantprisen 220 EUR, en langt bedre deal. Hvis man vil booke samme datoer næste januar, så skal man af med 359 EUR. Lidt af en forskel!

    Nobu hotellet er en lille del af den store Puente Romano resort som har mange time-share lejligheder. Ved check-in blev vi på grund af booking gennem Hyatt tilbudt en upgrade til en junior suite. Det bliver man normalt rigtig glad for. Men receptionisten foreslog at se på begge værelser først, inden vi traf en beslutning. Det har jeg egentlig aldrig oplevet før, så jeg blev med det samme lidt skeptisk. Først så vi på vores "normale" værelse som lå i selve Nobu bygningen og var virkeligt dejligt.
    IMG-7090.jpg
    IMG-7093.jpg

    Terrassen var fantastisk i det varme klima i januar.
    IMG-7091.jpg

    Jeg elskede de japansk inspirerede tøfler.
    IMG-7113.jpg

    Det så altsammen meget lovende ud. Så vi var selvfølgelig meget spændte på hvordan junior suiten vil se ud. Den viste sig så slet ikke at ligge i samme bygning. Vi blev fragtet i en golfvogn og en hotelmedarbejder kørte os om flere hjørner til en bygning der lå dybere inde i Puente Romano resorten. Værelset vi fik vist der, var måske en smule større, men slet ikke på samme niveau som det første, både hvad angår indretning og vedligeholdelse. Det hele var lidt af en joke. Vi sagde pænt nej tak og tog tilbage til det første værelse.

    Der var næsten ingen mennesker i januar i år på grund af pandemien. Så det hele var stille og roligt og man kunne gå nogle lange ture på stranden og virkelig nyde det.
    IMG-7097.jpg

    Restauranterne var på det tispunkt kun åbne til kl.18, men hotelrestauranterne måtte godt servere for deres egne gæster. Der var Nobu restauranten virkelig godt at have, ikke helt billig men meget lækker!
    IMG-7108.jpg

    Vi nød virkelig vores ophold på Nobu hotellet under de specielle omstændigheder. Nu hvor tingene er blevet lidt mere normale igen, skal man nok forvente meget mere af en party scene og ikke den fredfyldte oase den var i starten af året.
     
    Senest redigeret: 29/9/21
    Nielspg, clager, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Det har igen været et vanskeligt rejser og mange hotelprogrammer har valgt at forlænge deres medlemmers status og udløbende certifikater, dog ikke Hyatt. Jeg har en del certifikater siddende i min Hyatt konto, som jeg slet ikke har haft mulighed for at bruge i år. Forleden læste jeg på social media at nogle Hyatt medlemmer har haft held med at kontakte Hyatt kundeservice, hvor de så blev tilbudt nogle point for udløbende certifikater.

    Jeg har 8 såkaldte club access awards der udløber 31. december i år. Det må prøves tænkte jeg. Jeg skrev til Hyatt kundeservice på Twitter (som i min erfaring reagerer meget hurtigere end min egen Globalist Concierge) og spurgte om de vil være søde og tilbyde mig nogle point for mine udløbende certifikater. Jeg skrev 1. juledag, så jeg forventede ikke et hurtigt svar. Det kom så alligevel samme dag om aftenen. Jeg fik tilskrevet 3.000 point per udløbende certifikat, 24.000 point i alt. Meget generøst! Tusind tak Hyatt!

    Hvis nogle af jer har nogle Hyatt certifikater der udløber i år, tænker jeg bestemt det er et forsøg værd at kontakte Hyatt kundeservice for at se om de vil tilbyde nogle point i stedet for. Held og lykke!
     
    Nielspg, Erwin Lansing, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Super, den vil jeg bruge når mine udløber. Det er jo umuligt at bruge Club Access når man har Globaliststatus og dermed ret til club access.
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  6. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Park Hyatt New York
    Status: Globalist
    Booket: Standard King
    Upgrade: Ja, med upgrade certifikat

    November 2021 bød på første mulighed i næsten 2 år at komme til New York igen. Hotelpriserne var ret underlige. Nogle hoteller var ret billigt prissat. Andre, specielt i Central Park området var ret dyre. Park Hyatt er Hyatts flagship i New York og et af de få hoteller med swimming pool. Prisen for det billigeste værelse lå omkring 700$ - inden skatter....Hyatt point til undsætning! 30.000 point per nat, det blev til tre nætter. Som Hyatt Globalist får man hvert år 4 suite upgrade certifikater, hvert certifikat kan bruges for op til 7 nætter. Jeg havde ikke rigtig haft mulighed for at bruge mine certifikater i 2021, så nu skulle der brændes et certifikat af! Det blev til en rigtig fin og stor suite.
    IMG-8318.jpg
    IMG-8314.jpg
    IMG-8315.jpg

    Hele hotellet er meget stylish. Her er bar/restaurantområdet hvor også morgenmaden blev serveret.
    IMG-8320.jpg

    Morgenmaden var a la carte og som Globalist kunne man sådan set bare bestille hvad man havde lyst til. Efter mere end to års afsavn kunne jeg altså ikke lade være med at bestille klassikeren "bagel with lox" første morgen på trods af de mange kalorier.....
    IMG-8322.jpg

    Jeg tog det lidt mere roligt næste morgen og det var faktisk rigtig lækkert!
    IMG-8333.jpg

    Lobbyområdet var meget festligt dekoreret hele tiden. Thanksgiving den ene dag..

    .
    IMG-8323.jpg

    og jul den næste.
    IMG-8334.jpg

    For mig var det allerbedste ved hotellet poolen. Det er svært at finde bedre! Man kunne faktisk godt checke ind og på bo hotellet uden at være vaccineret. men man fik ikke lov at bruge poolen uden at være vaccineret. Hvis man viste dokumentation for vaccination ved check-in så blev værelseskortet coded sådan at man kunne komme ind i poolområdet.
    IMG-8329.jpg

    Det var en fantastisk oplevelse at bo et par dage på Park Hyatt i New York. Nu må jeg se at få samlet nogle point sammen igen, så det måske kan blive til en anden gang. Jeg har svært ved at forestille mig et meget bedre hotel i New York. Men desværre er det også uhyggelig dyrt.
     
    PENSIONISTEN, CHIP, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Hyatt Centric Milano
    Status: Globalist
    Booket: King bed deluxe
    Upgrade: NOPE

    En hurtig indskydelse om at holde nytårsaften under fremmed himmelstrøg resulterede i en booking af Hyatt i Milano. Desværre var alle suiter booket til nytårsaften så ingen upgrade, ej heller de efterfølgende 4 nætter hvor hotellet faktisk have mulighed for at gøre det, men undlod.
    Maden på hotellet er ikke noget at råbe hurra for, så vi snuppede istedet for den lokale nede på hjørnet som var ganske glimrende.
    1/2 times rask gang ind til centrum eller 4 stop med metroen så den ligger ikke helt centralt, men til prisen var hotellet faktisk ok.
    Værelset var lille og badeværelset ikke imponerende, men det fungerede fint.

    IMG_5826.jpeg IMG_5827.jpeg IMG_5828.jpeg IMG_5829.jpeg IMG_5830.jpeg IMG_5831.jpeg IMG_5832.jpeg IMG_5835.jpeg IMG_5849.jpeg
     
    PENSIONISTEN, Erwin Lansing, THammer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Andaz Vienna
    Status: Globalist
    Booket: King bed
    Upgrade: Ja, til en Andaz Suite

    Var på en uges rundtur i sidste uge i europa for at besøge og deltage i vinarrangementer og leverandører.
    Eneste tidspunkt hvor jeg ikke boede på et af Hyatt hotellerne var i Kosice(Slovakiet).
    På 2 dagen var det efter et besøg i Tokaj, Wien der blev valgt til en overnatning, €140 for en nat inklusiv. morgenmad fra et velbugende buffet + hvad men udover kunne bede om som omelet og eggs benedict.
    Lækkert nybygget hotel rimeligt tæt på centrum og som globalist var parkering i deres P kælder gratis.
    Til prisen og med den flotte opgradering de gav så var jeg bestemt ikke utilfreds.
    Et hotel der bestemt kan anbefales.

    IMG_6094.jpeg IMG_6095.jpeg IMG_6100.jpeg IMG_6099.jpeg IMG_6098.jpeg IMG_6097.jpeg IMG_6096.jpeg IMG_6106.jpeg
     
    Nielspg, THammer, HenrikM og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Park Hyatt Zurich
    Status: Globalist
    Booket: King bed
    Upgrade: Ja, til et lidt større rum

    Har boet en gang der før og da den lå centralt til et arrangement jeg skulle deltage i lørdags så faldt valget på den.
    I modsætning til Andaz i Wien, så var parkering bestemt ikke gratis.
    Ganske ok hotel der set udefra ikke levere den woweffekt man kunne forvente af et Park Hyatt, men indvendigt absolut holdt i en klassisk og flot stil. Kudos til deres utrolig venlige og altid imødekommende frontpersonale.

    IMG_6113.jpeg IMG_6117.jpeg IMG_6116.jpeg IMG_6115.jpeg IMG_6114.jpeg
     
    T4L, Nielspg, THammer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    The Wellem, SLH Hyatt
    Status: Globalist
    Booket: King bed
    Upgrade: Business King Bed

    Business er back for os i vinbranchen og intet er større end det årlige ProWein som finder sted i de store messehaller i Dusseldorf.
    Det ved hotellerne ganske udemærket og skruer selvfølgelig på priserne efter det, alligevel lykkedes det mig at booke et værelse i 2 nætter for ca. €500,00 hvilket var overordentligt rimeligt i betragtning af efterspørgslen.
    The Wellem, ligger i Altstadt, så mere centralt bliver det næppe, det er en del af et større kompleks hvoraf en del er lejligheder.
    Til hotellet hører der en P-kælder som jeg ikke benyttede mig af da jeg kom med tog fra Frankfurt, da SAS var fuldstændig horrible med deres direkte til Dusseldorf, så det var Luftwaffe der fik fornøjelsen af transporten.

    Hotellet er ganske nyrenoveret, med de bagvedliggende lejligheder som er helt nybyggede. Fin atmosfære og udenforhotellet havde de en for for terrasse hvor man kunne nyde en aftendrinks.

    Værelset var ganske glimrende, der var både en vaskemaskine og opvaskemaskine på værelset, en espressomaskine som jeg dog ikke nåede at blive venner med, enten fik man en lille espresso som nåede at blive kold inde man drak den, eller en stor kop kaffe som smagte af - ingenting!

    Lidt stemningsbilleder af hotellet:

    IMG_6217.jpeg IMG_6210.jpeg IMG_6215.jpeg IMG_6211.jpeg IMG_6216.jpeg IMG_6212.jpeg IMG_6213.jpeg IMG_6214.jpeg IMG_6220.jpeg
     
    HenrikM, Nielspg, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Andaz Napa Valley
    Status: Globalist
    Booket: King bed
    Upgrade: Junior Suite

    En hurtig tur til Napa på forretningsrejse, normalt bor jeg privat i byen når jeg er derovre men det var ikke muligt denne gang.
    Oprindelig lagde Andaz ud med en pris på $600 3 uger før jeg skulle afsted så den blev booket på points, 50.000 for 2 nætter. Købte points med 30% rabat på Hyatts promohjemmeside og en uge før afrejse tjekkede jeg lige siden igen og så at prisen nu var faldet til $300,00 per nat.
    Cancelled booking på points og bestilte den nu til de $300 per nat. Man skal lige huske at se den totale pris da de i USA er utrolig slemme til at lægge alle mulige ekstraomkostninger på efterfølgende hvilket også skete i dette tilfælde, alene en "destinationfee" på $30 er lidt noget optrækkeri og at de pålægges efterfølgende er kun med til at vise et noget misvisende billed af den rigtige pris.

    Ellers et ganske ok hotel, ligger centralt i byen og Napa er i den grad vokset fra at være en by man kørte igennem da den for bare 5 år siden var en lidt trist søvnig by til i dag at være en destination i sig selv.

    Ved ankomst var deres betalingsterminaler gået ned og som et plaster på ventetiden i receptionen på at få lov til at blive booket ind fik jeg en fin upgrade til en juniorsuite.

    Og, til næste år får hotellet en letter opgradering/renovation, de kunne ikke fortælle meget og hvad der skulle foretages udover at de gerne ville have en gym på hotellet.
    IMG_6265.jpeg IMG_6266.jpeg IMG_6267.jpeg IMG_6268.jpeg IMG_6269.jpeg 67501320621__CB93E27C-DD06-4882-A686-4F814468C3D8.jpeg IMG_6275.jpeg 67494136856__A8C46051-9C34-4EA3-B66D-D57DA5A3AEB5.jpeg
     
    HenrikM, T4L, Nielspg og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Hyatt Regency Mainz
    Status: Globalist
    Booket: King bed
    Upgrade: King Bed River View

    Hyatt Regency i Mainz er et af mine favorithoteller i Tyskland. Det tager kun ca. en halv time at komme til lufthavnen i Frankfurt og der er simpelthen så smukt og en meget afslappet stemning på hotellet med sit beliggenhed ud til floden Rhein. Jeg vil altid meget hellere bo der end på et hotel i centrum af Frankfurt, når vi flyver ud af Frankfurt.

    Hvis man booker mindst to nætter (og det kan jeg anbefale for at opleve den charmerende by Mainz), så kan man booke Privé raten, som kun er et par euro dyrere end den fleksible member rate og inkluderer morgenmad og en $100 F+B credit.

    Jeg tror hotellet har kun en eller to suiter. Dem får man aldrig som opgradering, den almindelige opgradering som globalist er derimod til et værelse med udsigt over Rhein floden. Hvis man vågner tidlig, så får man et fantastisk syn:
    df3c049e-0f02-44b8-94d1-3c46d6ba45d6.JPG
    c2402dcf-cc32-4b64-85a6-0a565b5d3fd4.JPG

    Alle Hyatt Regency hoteller har som regel en executive lounge som globalist medlemmer har gratis adgang til. I Mainz er den nu endelig åben igen efter lockdown, dog med begrænsede åbningstider. Om aftenen er det cocktail hour fra 18.30-21.00 med nogle udmærkede snacks og små retter, der sagtens kan erstatte en middag.Om dagen kan man få nogle soft drinks eller en kop kaffe og nyde udsigten over floden, hvis man ikke har den fra sit værelse.
    d3d95ac0-2c30-4490-a530-f85161d8d03d.JPG

    Hotellet har også en rigtig fin pool som er stor nok til at svømme baner og vandet er dejlig varmt. Boblebadet fejler bestemt heller ikke noget!
    IMG-9085.jpg

    Jeg glæder mig allerede til at komme tilbage!
     
    PENSIONISTEN, asf, Kenneth K og 8 andre "Synes godt om" dette.
  13. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Hyatt / SLH - The Academy
    Status: Globalist
    Booket: Townhouse single
    Upgrade: Townhouse King

    En hurtig tur til London for et frokostmøde og da det var nogle år siden jeg sidst havde besøgt London kunne man jo ligeså godt tage et par nætter i byen.
    Bookede 2 nætter på et ok centralt hotel lige nord for British Museum og hvor der var gåafstand til The Tube.
    SAS stak dog en kæp i hjulet og aflyste min afrejse søndag aften og selvom jeg hurtig blev ombooke mistede jeg således en nat på hotellet som var booket og betalt.
    Nå, et hurtig ring til dem og sagde jeg blev forsinket til næste morgen.
    Hotellet er åbenbart som alle andre hoteller i London små og selvom jeg blev upgradet pga status til et King room så var det stadig trangt, især på badeværelset.

    0002110_0-1508701650.jpeg 67562875139__C0E7E523-592C-4269-9699-029DC4842B0C.jpeg IMG_6302.jpeg IMG_6304.jpeg IMG_6305.jpeg IMG_6307.jpeg IMG_6308.jpeg
     
    Nielspg, PENSIONISTEN, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Overvejer et par dage i Bangkok på vej til Bali i efteråret, er det det hotel eller Park Hyatt der skal satses på?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Thompson Madrid
    Status: Globalist
    Booket: King room
    Upgrade: King room med terrasse

    Det længe ventede Thompson Madrid åbnede endeligt i starten af september måned. Som et pointkategori 4 hotel er det "billigere" end Hyatt Centric der ligger på Gran Via lige om hjørnet, hvilket er næsten ikke til at forstå. Jeg benyttede lejligheden så længe det varer og snuppede en weekend sidst i september til 15.000 point om natten, en langt bedre deal end at betale 450 EUR per nat!

    Hotellet var fuldt booket og til tider kunne man næsten hverken komme ind eller ud, fordi det var belejret af fans af den argentinske sangerinde Tini, som også havde indkvarteret sig på hotellet. Vi fik så heller ikke en upgrade til en suite, men derimod "kun" til et værelse med terrasse med udsigt over Plaza del Carmen, som jeg dog nød virkelig meget.
    IMG-9578.jpg

    Hotellet har et kæmpe rooftop med flere bar områder og swimming pool. Det meste var dog slet ikke taget i brug endnu og på trods af at hotellet var helt fyldt fandt ikke særlig mange mennesker vejen derop.
    IMG-9591.jpg IMG-9594.jpg

    Morgenmaden var muligvis den bedste jeg nogensinde har fået. Den blev serveret på den uafhængige restaurant The Omar og som globalist kunne vi vælge lige så mange retter fra menukortet vi havde lyst til.
    IMG-9582.jpg IMG-9583.jpg IMG-9584.jpg

    "Forretten":
    IMG-9586.jpg

    Potitos = pocherede æg med trøfler
    IMG-9587.jpg

    Det ville undre mig meget hvis dette hotel ikke vil skifte til en højere pointkategori snart. Hvis man skal/vil til Madrid er det i min verden et helt oplagt valg til de nuværende pointpriser.
     
    PENSIONISTEN, asf, Nielspg og 5 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Fedt, har haft den i kikkerten en stykke tid så tak for at teste den!
    Fik du testet Eggs Benedict?
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  17. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Desværre havde vi et meget tidligt fly ud af Madrid, så at vi kun fik fornøjelsen af denne sublime morgenmad en gang. Slet ikke nok til at prøve det hele! Hvis jeg havde vidst hvor god morgenmaden er, så ville jeg have booket et senere fly!

    Men her er da et billede af churros con chocolate som jeg snuppede fra nabobordet. Det skal jeg også smage næste gang! 285BFC96-4B2E-4FA2-8EE3-1BA04F50311E.jpeg
     
    Senest redigeret: 28/10/22
    asf, Kenneth K, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Hyatt Centric Portland - Oregon
    Status: Globalist
    Booket: Two Queen bed rooms City View
    Upgrade: Two Queen bed rooms Hill View

    Havde tilbage i oktober en tur til Californien/Oregon med kunder og havde booket Hyatt hele vejen. I Napa var det Andaz, og så en overnatning på Grand Hyatt SFO Airport hvilket virkelig var en positiv oplevelse!
    Men, en der skuffede igen var Hyatt Centric i Portland.
    De fungere stadig som om der er en pandemi, rengøring kun hver 3 dag, ingen vand på værelserne selvom vi bad om det, og aftenen inden tjekud tidlig næste morgen spurgte jeg om vi kunne få noget morgenmad ved 5 tiden, intet problem, hvilket der så var næste morgen.
    Min anbefaling hvis du skal overnatte i Portland på et Hyatt Hotel, find et andet, der er to andre i byen.
     
    HenrikM, PENSIONISTEN, Erwin Lansing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, T4L, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Erwin Lansing, T4L, Kenneth K og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side