Hotel La Zambra, Hyatt Unbound Collection
Status: Globalist
Booket: Junior Suite
Upgrade: Signature suite
Som med T4L så var jeg også på jagt efter en deal så status som globalist kunne bibeholdes til næste år. Jeg vidste at jeg ikke kunne nå det med nætter så det skulle være en med cool cash.
I starten af dec. var vi en weekend i Budapest på Parisi Udvar, det hjalp lidt på kontoen men ikke nok, så en uge i Spanien på Hyatts nye La Zambra so er total nyrenoveret og åbnet op i september blev valgt.
Åbningstilbuddet lød på €460 per nat for en suite som vi var nød til at booke pga. en teenagedatter vi ikke kulle "slippe" af med ;-) normalprisen var €600 oplyste hotellet.
Lidt hurtig regning på maskinen blev at valgte vi den kunne jeg lige knibe mig over de 100.000 basispoints der er kravet.
4 dage før afgang tjekkede jeg siden igen og nu var prisen på vores væresel faldet til €270 per nat, men sår ville jeg ikke nå de magiske 100K så i stedet for blev den ombooke til 7 nætter med dobbeltpoints stedet for til samme oprindelige pris. Kan jo ligeså godt tage de ekstra points med gratis.
Lad mig sige det kort, hotellet er absolut et af de bedste Hyatt hoteller jeg har boet på! alt spillede, service, mad, rengøring, spa, værelset, beliggenhed - alt.
La Zambra er det tidligere hotel Byblos som har haft adskillige berømtheder boende og det ligger absolut idylliske 5 kilometer fra Fuengirola klods op ad et stort golfområde som vist også er ret berømt.
Ingen slinger i valsen på hotellet, man bliver modtaget med de største smil, valet parkering hvis man ønsker det, receptionisterne venlige og hjælpsomme.
På et tidspunkt kom min søster og mand for at besøge os, og sikkerhed tager de ret seriøst på hotellet, der blev ringet til os på værelset om vi ventede besøg og fra hvem, og de blev fulgt op til vores værelse af personalet, det er ret betryggende.
View attachment 22628
View attachment 22629
View attachment 22630
View attachment 22631
View attachment 22633
View attachment 22634
View attachment 22635
View attachment 22638
View attachment 22639
View attachment 22640
Click to expand...