Erfaringer med Hyatt

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 27/1/14.

  1. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Il Tornabuoni, Firenze
    Status: Globalist
    Booket: King Bed
    Upgrade: King Bed Premium
    Overall rating - 4 stjerner.


    Hyatt har en del hoteller i Firenze og billige er de ikke. Et par overnatninger på Il Tornabuoni blev booket da den var den billigste af dem og så ligger den ret centralt og tæt på togstationen når man kommer med toget fra Bologna.
    Nydeligt hotel, alt fungerede, men der er mange trapper på de forskellige etager, hav det i baghovedet hvis du er dårligt gående.


    IMG_7223.jpeg IMG_7224.jpeg IMG_7226.jpeg IMG_7230.jpeg IMG_7232.jpeg
     
    Beaglen, Nielspg, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. MiaRasmussen55

    MiaRasmussen55 Nyt medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    spændende at vide omkring jeres erfaring/oplevelser
     
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Efter helt fantastiske 10 dage på La Zambra vil jeg gerne supplere @Kenneth K's anmeldelse lidt med flere billeder og oplysninger. Jeg havde været heldig at finde en billigere pris end Hyatts på Priceline. Min Best Rate Guarantee claim resulterede så i en pris på 180 Eur per dag for et standardværelse. Derudover havde jeg 2 suite upgrade rewards tilbage i min account med udløb 28. februar, som straks blev brugt til at komme i samme Signature Suite som beskrevet af Kenneth.

    Vores suite havde to terrasser med udsigt over golfbanen.
    IMG-0366.jpg

    Den lignede fuldstændig Kenneths suite, så jeg vil ikke kede jer med flere værelsesbilleder. Hotellets design er næsten lidt Alhambra-agtig, simpelthen så smuk. Her lidt flere billeder af dette indtryk:
    IMG-0372.jpg
    IMG-0374.jpg
    IMG-0376.jpg
    IMG-0377.jpg

    Gennem hele vores ophold var der et Toyota arrangement, hvor biljournalister fra hele Europa var blevet inviteret til at testkøre en nye Toyota Corolla. Der var ca. 50 journalister hver dag som skiftede fra dag til dag. Hotellets personale var meget glad for os. Jeg tror vi var nærmest de eneste der boede i en længere periode. :)
    Her var en af de biler journalister kunne teste:
    IMG-0378.jpg

    Toyota havde lavet nogle ruteforslag. De kan måske bruges af nogen, hvis man skal derned i bil og gerne vil køre lidt rundt for at opleve området.:)
    IMG-0385.jpg

    Vi var taget derned for at spille lidt golf. Der er en golfklub med to 18-hullers baner lige ved siden af hotellet. Det tager kun 5 minutter at gå dertil. Ellers har hotellet også en buggy som de kører gæsterne frem og tilbage i, hvis man altså absolut ikke har lyst til at gå selv. Hotellet booker selvfølgelig også tee-tider og hjalp os med at finde en fantastisk golf træner. Jeg kan varmt anbefale Carlos, hvis man har brug for en træner.

    Jeg er helt enig med Kenneth. Det er absolut et af de bedste Hyatt hoteller jeg har boet på. Specielt personalet var uovertruffent, meget varm og venlig med super kundefokus. Jeg vil også skrive et særskilt opslag om hotellets bedste restaurant Picador, fordi den fortjener det.
     
    Beaglen, Henrik Olsen, Nielspg og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Hyatt er det sidste af de store hotelloyalitetsprogrammer som ikke er overgået til dynamiske pointpriser endnu og stadigvæk har pointkategorier. Hvert år skifter en række hoteller kategori, nogen op, andre ned. I år er det 214 hoteller der går op og 154 ned. Det træder i kraft den 28. marts og indtil der kan man stadigvæk booke til de nuværende værdier. Jeg synes det er rigtig godt at Hyatt ikke kommer med disse forandringer som en tyv om natten, men giver os god tid til at booke inden skiftet. De nye hotelkategorier findes her: https://world.hyatt.com/content/gp/en/landing/award-category-chart-updates.html
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Kenneth K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Schlosshotel Kronberg (SLH)
    Status: Globalist
    Booket: King Bed
    Upgrade: aner det ikke

    Har været en tur rundt i Europa, først 1 nat på The Wellem (Dusseldorf), 1 nat på Eastwest hotel i Geneva (dyrt og ikke særlig godt, ingen parkering og i et område hvor der er gadeprostituerede), derefter en nat i Beaune og så sidste nat nær Frankfurt og inspireret af en anmeldelsen af T4L af hotellet kan jeg sige at det er simpelthen fantastisk og en lille gemt diamant i Hyatts portfolio. Det vil absolut blive mit foretrukne midtvejs hotel til Bourgogne fremover efter at Park Hyatt Hamburg lukkede.
    70116110498__8895DD1D-53AA-4167-A97A-49E1291676CA.jpeg 70116114094__459D08C8-496F-4AAF-BBBA-0246DF8816DA.jpeg 70116124249__5FE8E08F-B6A5-410F-B954-7040B6C24F78.jpeg
     
    Senest redigeret: 23/3/23
    Beaglen, CHIP, Henrik Olsen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  6. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Dejligt at høre at du blev glad for hotellet! Helt enig at det er en lille perle. Når du nu også vil bruge hotellet i fremtiden, så passer det rigtig godt at det fra 28. marts vil gå fra et kategori 4 til et kategori 3 hotel. Ret utroligt egentlig!
     
    Beaglen, Henrik Olsen, Nielspg og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Havde forventet den ville gå op i kategori, for den er klasser over hvad man møder i USA for eksemple.
     
    Henrik Olsen, Nielspg, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Det må være på tide at jeg opfylder mit løfte og fortæller lidt om Hotel La Zambras vidunderlige restaurant Picador. Det bliver nok mest billeder af maden.

    Min yndlingsret var deres tortilla Picador, den var med æg og bonito flager på toppen og smagte simpelthen himmelsk.
    IMG-0392.jpg

    Det var sjovt at se tartaren blive tilberedt ved bordet og den var en lækker delikatesse.
    IMG-0393.jpg
    IMG-0396.jpg

    I det hele taget var al maden bare sublim. Her er de andre retter vi spiste:

    Blæksprutte:
    IMG-0397.jpg

    En blomkål for vegetarier som virkelig smagte udmærket:
    IMG-0399.jpg

    En slags gazpacho med marineret fisk:
    IMG-0405.jpg

    Iberisk gris:
    IMG-0406.jpg

    En superlækker risret med gedekød:
    IMG-0410.jpg

    Hvis du er på ferie i Malaga-Marbella området, kan jeg virkelig anbefale at køre en tur forbi denne restaurant, selvom man ikke bor på hotellet.
     
    Nielspg, HenrikM, Ncbj og 8 andre "Synes godt om" dette.
  9. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Schlosshotel Kronberg
    Status: Globalist
    Booket: Standardværelse
    Upgrade: Ja

    Jeg har skrevet om dette sted før. Det er og bliver mit favoritsted når jeg er i nærheden af Frankfurt. Vi havde 3 kategori 1-4 free night awards der var ved at udløbe. Hvad skulle vi vente på?

    Hotellet fremstår som et eventyrslot.

    IMG-0561.jpg

    Gæt hvem der ankom i Minicooper'en!
    IMG-0562.jpg

    Jep, I har gættet det. Efter en lille udflugt var der så heller ikke plads i første række
    længere.
    IMG-0565.jpg

    Selvom vi altså var ankommet i denne beskedne bil fik vi denne gang en helt fantastisk opgradering til.....jeg ved ikke hvad.....en prinsessedrøm? Se selv:
    IMG-0546.jpg
    IMG-0549.jpg

    Som nævnt i et foregående opslag er dette hotel blevet nedgraderet fra kategori 4 til kategori 3. Forstå det hvem vil. Et sidste tip. Hvis du er golfspiller, så ligger golfbanen direkte foran døren. Der er ingen pool eller spa. Så det er nok noget der afholder gæster fra længere ophold.
     
    Beaglen, Henrik Olsen, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Park Hyatt Vienna
    Status: Globalist
    Booket: Standardværelse
    Upgrade: til Park Suite

    Så til min skræk her i foråret at jeg havde en gratis overnatning på et kat. 7 værelse som udløb 4 juli og næste tur hvor jeg havde behov for et Hyatt værelse var Tokyo 5 juli....
    Nå, så er man jo nød til at søge rundt og til min glæde lykkedes det mig at booke den på et hotel jeg ikke har besøgt før og som ikke er omtalt i nærværende medie her.
    Tog så i samme ombæring et par ekstra nætter på Parisi Udvar i Budapest som forberedelse til en tur senere hvor jeg skal have kunder med.

    Park Hyatt Vienna er intet mindre en fantastisk!
    Jeg havde i forvejen modtaget en mail fra Caroline fra hotellet der spurgte til præference og om jeg havde behov for transport eller andet, en opfølgende mail dagen før at de glædet sig gjorde kun forventningen højere og den blev indfriet til fulde.
    Da jeg ankom til hotellet og skulle tjekke ind, kom Caroline selv ud og bød mig velkommen og tog sig af checkin og viste mig op på værelset som jeg desværre kun var for selve natten, men det bliver ikke sidste besøg - det er sikkert!
    Desværre fik jeg heller ikke benyttet poolen, men det er sikkert at det skal jeg næste gang.
    Spiste aftensmad på hotellet og når man er i Wien, så skal man selvfølgelig spise Wienerschnitzel og nyde den lokale vin.
    Morgenmaden er et kapitel for sig selv, jeg har ikke været nogetsteds som byder på noget bedre - outstanding!
    Service fra alle ansatte var spotless, især Caroline's var i topklasse og fortjener alt ros. IMG_7597.jpeg IMG_7598.jpeg IMG_7612.jpeg IMG_7610.jpeg IMG_7606.jpeg IMG_7601.jpeg IMG_7600.jpeg IMG_7614.jpeg IMG_7613.jpeg
     

    Attached Files:

    Beaglen, Henrik Olsen, THammer og 11 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Har en bonustur med SAS til Tokyo i juli, booket primo corona.
    Har så tjekket forskellige Hyatt hoteller ud løbende og de ved godt hvad de vil have for deres værelser. Bookede så Andaz i Tokyo og undrede mig lidt over de charger en "service fee" og jeg kunne ikke se nogen steder hvad jeg fik for den "service".
    En mail sendt afsted til Hyatt concierge der tog fat i Andaz som så kom med dette svar:

    ------
    Dear XXXXX XXXXXX

    Warm greeting from Andaz Tokyo.

    Regarding the service charge, it is the peculiar fee system in Japan instead of “tip”
    This service charge is added in exchange for not having to pay a tip.

    Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.

    Best regards,

    照屋 那奈 Nana Teruya
    Front office Andaz Host
    アンダーズ 東京|ANDAZ TOKYO TORANOMON HILLS

    -------------

    Men, i Japan bruger de ikke tip, det er ikke en del af deres kultur og anses mange steder for upassende at modtage hvilket jeg har påpeget overfor Hyatt Concierge og også nævnt at jeg finder forklaringen uforståelig og at det ligner en hidden fee.

    Det irretere mig sgu lidt.
     
    Senest redigeret: 11/5/23
    Beaglen, Henrik Olsen, T4L og 7 andre "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    "Sjovt", eller måske ikke. Fedt du gør lidt ved det. Jeg har en booking på Hilton Niseko Village i juni, som også opkræver en service fee.
     
    Henrik Olsen, T4L, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Hyatt Regency Nice
    Status: Globalist
    Booket: Standardværelse
    Upgrade: til værelse med delvis havudsigt

    Familieferie på Cote d'Azur for at fejre fødselsdag. Det blev til en uge i maj måned lige inden film festival i Cannes og Formel 1 i Monaco. Så priserne gjorde ikke helt så ondt endnu. Det kunne have været meget værre.....Sindssygt. Jeg tror jeg bliver hjemme nu og ser fjernsyn!:rolleyes:

    Vi startede med 2 nætter i Nice på Hyatt Regency for at hjælpe lidt til med at opnå Globalist status igen i år. De vil gerne have omkring 400 EUR per nat for helt almindelige værelser. Nej tak, vi brugte 21.000 Hyatt point per nat i stedet for. Så føles det ikke så slemt.

    Det første indtryk var ikke imponerende og det blev desværre aldrig rigtig godt. En stor del af hotellets gæster var amerikanere på Viking Cruise og de fyldte rigtig meget......Det blev så også kun til en lille værelsesopgradering til et værelse med delvis havudsigt.
    IMG-0638.jpg
    IMG-0641.jpg

    Prøv at gætte hvor meget jeg skulle give for denne mini aperol spritz ved poolen:
    IMG-0623.jpg
    22 Euro! Jeg følte mig aldrig rigtig godt tilpas på hotellet og jeg regner ikke med at komme tilbage hertil igen. Hyatt har et langt bedre hotel i området, som jeg elskede. Det vil jeg fortælle mere om i mit næste opslag.
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, HenrikM og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Hotel Martinez Cannes
    Status: Globalist
    Booket: Standardværelse
    Upgrade: Junior Suite

    Næste stop på Cote d'Azur turen var Cannes. Det var en uge inden filmfestivalen og det var spændende at følge med i, hvordan byen forberedte sig til denne event. Man kunne næsten lugte adrenalinen og forventningen i luften.

    Jeg elskede Hotel Martinez fra første øjeblik. Stylish indgangsparti:
    IMG-0675.jpg

    Vi blev opgraderet til en junior suite:
    IMG-0651.jpg
    IMG-0652.jpg

    Adgang til stranden lige overfor vejen:
    IMG-0670.jpg
    Deres beach club var dog under renovation og den er også betalingspligtig, selvom man er hotel gæst. Noget der ikke er så fedt. Men hvis man bare vil hoppe i vandet og ikke trænger til en solvogn, så er det helt gratis.

    Og så var der morgenmaden. Noget af det mest imponerende jeg har set. Udover alle de sædvanlige ting, man plejer at finde på morgenmadsbuffeter, så var der også nogle lidt specielle. Hvis du var til grøntsager:
    IMG-0677.jpg

    Hvis du var til ost:
    IMG-0666.jpg

    Hvis du var til søde sager:
    IMG-0676.jpg

    Opholdet på dette hotel var virkelig bare helt fantastisk. Hvis jeg nogensinde kommer tilbage til Cote d'Azur, så er det her jeg gerne vil bo.
     
    Senest redigeret: 24/6/23
    Beaglen, PENSIONISTEN, HenrikM og 8 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Andaz Toranomon Tokyo
    Status: Globalist
    Booket: Standardværelse
    Upgrade: til værelse med en bedre udsigt

    Endelig efter 3 år og en lidt hård kamp med SAS om at honorere en bonusbillet på biz til Tokyo købt da pandemien ramte lykkedes det at komme afsted.
    Flyet ud var med en anslået belægning på ca. 80% og hjem noget overraskende kun på ca 50%. BIZ var ca 70% fyldt og efter hvad jeg kunne lugte mig frem til, var der en del på ID billetter. Her forstår jeg ikke SAS, deres priser til Tokyo er pænt høje så deres belægning er lav til gengæld fylder de så åbenbart op med billige personalebilletter... så forstår jeg godt at de er i krise!

    Nå, tilbage til hotellet. Havde kigget i et godt stykke tid hvilket hotel jeg skulle vælge, Park Hyatt havde jeg prøvet og den ligger et godt stykke fra centrum og var lidt nedslidt. Tokyo Station røg ligepludselig godt op i pris og så faldt valget på Andaz, god og tæt beliggenhed til en metrostation og med pool!
    Fik i tide et sty 4 for 3 nights tilbud, men prisen løb alligevel op i horrible 20K - lukkede øjnene da kortet skulle køres igennem og tænkte på at det trods alt hjalp på statusindtjeningen :rolleyes:

    En taxa fra lufthavnen(Haneda) står i ca. 350 DKK og ved ankomst til hotellet skulle man lige finde hvor elevatoren op til 51 etage hvor checkin var, alt foregik smooth og som forventet var man ventet og de vidste ens navn da jeg trådte ud af taxaen.
    Som dagene gik blev man mere og mere familiær med personalet og de var yderst venlige og spurgte om der var noget de kunne hjælpe med, i restauranten til morgenmad havde de en sød manager der endda fandt ud af hvordan man lavede en gingershot da jeg spurgte efter en sådan og de efterfølgende dage blev jeg testet af på dem - topservice!
    På 52 sal ligger deres skybar og en lille sushirestaurant som bestemt kan anbefales, der er plads til 8 personer og som det er så laves maden foran en.

    Værelset var helt som det skulle være, intet at sætte en finger på nogen steder, en sofagruppe med udsigt fra 48 etage, en kop morgenkaffe og så ens macbook var sagen, at kaffen så på sidstedagen røg ned i mac så derefter afgik ved døden var min egen skyld.
    Jeg vil nok hvis jeg taget til Tokyo igen vælge Andaz fremfor Park Hyatt, hotellet er nyere og den tættere beliggenhed til centrum er en klar fordel.
    IMG_7960.jpeg
    Receptionen.

    71037635756__22202BE5-0328-4091-BEF7-CC4DE1F10C08.jpeg IMG_7919.jpeg IMG_7920.jpeg IMG_7921.jpeg IMG_7916.jpeg IMG_7917.jpeg IMG_7918.jpeg IMG_7935.jpeg


    71049598669__7AE11299-14B5-4974-86DC-E43795720246.jpeg
     
    Beaglen, Nielspg, T4L og 6 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    ALILA Napa Valley
    Status: Globalist
    Booket: Suite
    Upgrade: Nope.

    Normalt bor jeg i Napa privat hos en rigtig god dansk ven der har et hus downtown Napa. Dettte kunne ikke lade sig gøre her for en uges tid siden da hans hus er under ombygning så jeg måtte ud i byen og finde logi.
    Tidligere har jeg brugt Andaz Napa, men deres pris per overnatning var på ca. $500 + den endeløse række af junkfees. Stedet for så jeg til min glæde at ALILA Napa havde et tilbud på en suite i deres hovedbygning til $800 + 6000 points per nat for de første 2 nætter oh $600 + 6000 points for de efterfølgende. Jeg slog til og havde en superophold, desværre stak hurricane Hillerary en kæp i vejrhjulet og gav vejr som en typisk dansk sommerdag.
    Normalt ligger ALILA i den høje ende prismæssigt og Napa er generelt stukket af med deres priser.
    God beliggenhed lige nord for St. Helena og der er en frisk lille gåtur hvis man vil ned til byen, hotellet tilbyder også man kan låne deres cykler hvis man vil ud og se området uden at sidde i en bil.
    Hotellets restaurant, Acacia House er voldsomt undervurderet, fremragende mad!

    IMG_8065.jpeg IMG_8066.jpeg IMG_8067.jpeg IMG_8069.jpeg IMG_8074.jpeg IMG_8125.jpeg IMG_8126.jpeg IMG_8127.jpeg IMG_8128.jpeg
     
    Beaglen, Thorbjoern, Nielspg og 10 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Story Hotel Signalfabrikken, Stockholm
    Status: Globalist
    Booket: Suite
    Upgrade: ja, til Family duplex room
    Forretningstur til Stockholm med bil, og parkeringspriserne i centrum skræmte mig. I udkanten af centrum fandt jeg så Storyhotel en JDF under Hyatt branden og til en fornuftig pris for en nat til omkring 1000 SEK.
    Hotellet ligger meget tæt på offentlig transport og på mindre end 15 min står man inde i centrum så det er faktisk en no brainer i forhold til Hyatts andre hoteller i byen.
    Hvor du skal betale mere end 1000 SEK for at parkere din bil inde i centrum - hvis du kan finde en plads, så kostede det mig 140 SEK i et dig at parkere under selve hotellet.
    Hotellet er i en frisk og ungdommelig stil hvor man har forsøgt at bevare en art fabriksagtig stil, det fungere nu meget godt.
    Stort værelse med 2 store senge, fint badeværelse og stort bord som man kan sidde en familie omkring.
    Fik desværre ikke et billed af morgenmaden, men den var rigelig og intet at sætte en finger på.
    Hotel godkendt herfra, og vil helt sikkert være den fortrukne når jeg kommer i bil.
    IMG_8254.jpeg IMG_8269.jpeg IMG_8255.jpeg IMG_8256.jpeg IMG_8259.jpeg IMG_8258.jpeg IMG_8257.jpeg
     
    Beaglen, T4L, HenrikM og 5 andre "Synes godt om" dette.
  18. svedavlebaa

    svedavlebaa Nyt medlem

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    3
    Har selv benyttet https://hotellook.tp.st/3lYzJHDL til nogle småferier og weekend ture. Har altid været yderst tilfreds med systemet, de finder nogle rigtig billige hotelværelser.
     
    Senest redigeret: 5/2/24
  19. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,091
    "Synes godt om" modtaget:
    4,650
    Point:
    113
    Du er nok landet i den forkerte tråd. Intercontinental tilhører IHG, ikke Hyatt.
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Efteråret har budt på et par Hyatt og Hyatt affiliated hoteller.

    Hyatt Regency Mainz - glimrende hotel, fik ikke morgenmad da jeg skulle op tidligt og aften til Beaune.

    Hotel Cep, SLH Beaune - ventede lang tid inden jeg tilsidst fik et værelse, der var vinauktion i byen 3 søndag i nov. så alle værelser var blokket. Fik tilsidst booket igennem Hyatt consierge så jeg fik points for opholdet.

    Schlosshotel Kronberg, igen SLH(Small Luxury Hotels) tæt på Frankfurt, et rigtig slot og hvor man går rundt blandt antikviteter og nok den bedste seng jeg endnu har sovet i i Europa. Om morgenen da jeg skulle køre sidst stræk tilbage til DK, var der 4 MC betjente udenfor, der var sikkert en VIP der havde overnattet på hotellet samtidig.

    Julen er reddet, igen tilbage til La Zambra i Fuengirola, skal lige have skrabet de sidste points sammen så status kan opretholdes, det bliver dog lige til øllet.
    Flyver derned fra Billund til Alicante da det var billigste option, det medfører så at på hjemturen tager vi en overnatning på Grand Hyatt Alicante, den testes lige og jeg kommer med et review prins jan.
     
    Beaglen, Erwin Lansing, Nielspg og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side