Har boet der, har de stadigvæk B&O på værelset? og husker deres bar på hjørnet nede i stuen er hyggelig og laver ok burgers... - og ja, Asien og storbyer er kendetegnet med mange mennesker
Nope, det var ikke B&O der var på værelset, selvom B&O har en butik i stueplan på hotellet. Spiste ikke på hotellet, var en tur ovre ved floden og fik Chilicrab
Hyatt Regency Hua Hin, Thailand Status: Explorist Booket: 2 værelser begge standard king rum, det ene i 4 nætter på points & cash det andet 4 nætter på cash og begge værelser i en nat med free night certifikat Opgraderet: Ja, til standard deluxe værelse. Jeg indløste også 2 club certifikater for at få club adgang. Adgangen gælder i princippet ikke på free night bookingerne, men hotellet lod os beholde adgang. Morgenmad: Havde fuld club adgang så indtog morgenmad og aften appetizers & bobler der. Andet: Har været her før se her så vil blot kommentere at vi denne gang boede i almindelige ældre værelser. De er 'dated' og GM'en sagde da også der var en plan for at opgradere dem. De fejler ikke noget og er ikke ulækre eller noget... bare outdated. Ellers var alt som det skal være! Jeg vil dog tøve med at komme igen før deres standard værelser er opgraderede... eller forhandle en opgradering til deres club værelser på forhånd (som er nyindrettede). Jeg vil desuden til hver en tid have club adgang på det her hotel; gør en kæmpe forskel.
Hyatt Regency Coral Gables (Miami) Status: Explorist Booket: King Room for points, 2 nætter for 24.000 points Opgraderet: Nej Morgenmad: Ja, vi tilkøbte den desværre om morgenen, ikke pengene værd find en lokal diner i stedet. Værelset var slidt og mindede desværre mere om et motelværelse. Skuffende for et Hyatt!
Grand Hyatt Baha Mar Nassau Status: Explorist Booket: King Room Opgraderet: ja, til dobbelt queenroom Morgenmad: Nej, havde desværre glemt jeg har 4 Club Access Award jeg kunne have brugt. Splinter nyt (apr. 2017) hotel, anmeldelse kommer snarest på IF.
Hyatt House, Fort Lauderdale Status: Explorist Booket: King Room Opgraderet: nej, var egentlig også ligeglad, skulle bare have en seng Morgenmad: nej, kunne ikke nå det inden morgen shuttlebusser kørte til lufthavnen. Egentligt et ok Hyatt House tæt på lufthavnen, men ikke meget mere end det.
Hyatt Andaz at Olive 8 Seattle Status: Explorist Booket: King Room Opgraderet: Nej Morgenmad: nej, valgte at spise nede på Pike Place market Helt ok hotel i centrum at Seattle, kunne desværre ikke bruge mine Club Access awards der.
Hyatt Carmel Status: Explorist Booket: King Room Opgraderet: Nej, hotellet var fuldbooket Morgenmad: Ja, men betalte selv for den, hotellet her tilbød heller ikke at man kunne bruge sine club awards. Værelset var en smule slidt i det, og bedeværelset var bestemt ikke prangende, en renovation bør fra hotellets side overvejes, men udsigten er fremragende her! Husk at overvejer man at tage hotellet og så fortsætte ned af highvay 1 så er den stadig lukket indtil sensommeren.
Hyatt Andaz Napa Status: Explorist Booket: King Room Opgraderet: ja, til et King deluxe Morgenmad: Nej, gik istedet ned til det nærliggende Oxbow market og købte morgenmad hos den lokale mexibiks. Hotellet ligger meget centralt i selve Napa med tonsvis af gode restauranter i nærheden. En artikel med fotos kommer op snarest på IF.
Meget fint "tilbud" på Park Hyatt Mallorca, hvor man kan få en Park Suite til 2400kr per nat i højsæsonen 2019 gælder fra April til September - den er 100kvm og man får airport transfer med i prisen. Skal bookes på Hyatt.com og findes under "member rates". Under de andre kategorier koster den godt 7500kr
Godt set, og hotellet er i topklasse. Eneste minus i mine øjne er at deres pool ikke er opvarmet, hvilket er rart i de kølige måneder.
Jeg har lige haft mit første ophold nogensinde på en Park Hyatt. Det var 2 nætter på PH Beijing. Helt fantastisk! Jeg blev så glad for det at jeg besluttede at ødsle lidt og bruge alle mine Hyatt point til at booke PH New York på min næste NY tur. Nu har jeg lige fået en mail fra Hyatt med forslag om, hvordan jeg kan “enhance” mit ophold. Et af dem er: Rose petals in your room during our turn-down service. Til den sølle pris 87 USD + skat. For alvor! Er der virkelig folk der betaler den slags penge for roseblader!!!!!!!