Erfaringer med Hyatt

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 27/1/14.

  1. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Hyatt Regency Hong Kong
    Status: Discoverist
    Booket: Privé rate for et Standard King Bed værelse.
    Upgrade: ja til King Bed deluxe.
    Prive rate gav morgenmad til 2, da jeg var ene på værelse forsøgte jeg uden held at bytte til Club Lounge adgang. Fik $100 oveni som blev brugt i restauranten.
    Fik late checkout kl 14:00 og da mit fly hjem var kl 01:00 lod jeg kuffert og taske stå på hotellet og da jeg hentede det kl 19:30 gav de mig adgang til et værelse så jeg kunne tage et bad og skifte tøj uden beregning.
    Ok hotel, men er ikke overvældet af værelset.

    Fin arbejdsplads.
    IMG_4102.jpg



    IMG_4098.jpeg

    Velkomstfrugt som er en del af Prive pakken, ikke imponeret!
    IMG_4104.jpeg


    Udsigt fra værelset, senere kom der en hale fra en tyfon ind over byen og det stod ned i stænger.
    IMG_4103.jpeg
     
    Thorbjoern, PENSIONISTEN, JacobBruun og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Et lille tip til dem der kommer ind med hurtigtoget fra lufthavnen og skal af på Kowloon stationen og videre til et hotel.
    Der kører shuttlebusser fra stationen og ud til alle de store hoteller der ligger i nærheden, man stiger på busserne når man kommer ud af toget og så tager rullertrapperne et level op og går til højre.

    IMG_4096.jpeg


    IMG_4097.jpeg
     
    PENSIONISTEN, T4L, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Hyatt Place Santa Barbara

    Status: Discoverist
    Booket: Direkte på hjemmesiden, 1 styks Standard King Bed værelse.
    Upgrade: Nope.
    Helt nybygget Hyatt hotel i Santa Barbara, tiltrængt da det andet hotel Hyatt kæden har i byen, et Hyatt Centric er saneringsmoden i svær grad.
    Hyatt Place er meget nemt at finde, lige op og ned ad Highway 101, desværre betyder det så også at der ikke er den bedste udsigt fra værelserne.
    Ganske ok morgenmad i forhold til amerikansk standard, prisen er som alle de andre hoteller på central coast ganske horrible. Jeg kan simpelthen ikke greje hvorfor det skal være så dyrt.

    Lidt stemningsbilleder.
    IMG_4170.jpeg IMG_4172.jpeg IMG_4169.jpeg
     

    Attached Files:

    clager, HenrikM, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @Kenneth K , du er vist også Hyatt fan : Har du set, at Grand Hyatt i SFO snart er klar til indvielse. Air Train har stop næsten lige i lobbyen. Det bliver spændende at læse gæsternes vurdering.
     
    Kenneth K, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Jeps, jeg kan godt lide Hyatt. Og der bliver flere og flere af dem worldwide.
    Så godt da jeg fløj hjem i lørdags fra SFO at Grand Hyatt snart åbner i Terminal 1, tjekkede så også lige priserne ud i april måned hvor jeg har 2 kundeture til Californien, og som alle andre hoteller i San Francisco er de jo ganske horrible.
    Tager ofte dem på den anden side af Bay Bridge, 60% af prisen og kun 10-15 min med Uber til Downtown.
     
    Ulrik, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Almindelig købmandskab: En vare har den pris folk vil give.:cool: Du booker der jo også på trods af prisen.:oops:
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Jeps, det er jeg nød til hvis jeg ikke vil sove på vejen eller i bilen ;)
    San Francisco eller Bay Area er dog nok ubetinget det område i USA hvor både priserne og trafikken er steget mest.
    Men ja, udbud og efterspørgsel sådan er markedet.
     
    Henry, SophieHendriksen og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  8. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg checkede slut marts og prisen lå nogenlunde som Marriott Bayfront og Hyatt Regency. Det kunne være sjovt at prøve sådant et super nyt hotel.
     
    Ulrik, Henry og Kenneth K "Synes godt om dette"
  9. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Der må godt lige komme en mastercard 3 x points i april et par gange ;-)

    Skærmbillede 2019-10-03 kl. 10.22.47.png Skærmbillede 2019-10-03 kl. 10.22.59.png Skærmbillede 2019-10-03 kl. 10.23.09.png
     
    tbh, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    The Confidante Miami Mid Beach
    Status: Discoverist
    Booket: Privé rate for et Standard King Bed værelse.
    Upgrade: ja til King Bed deluxe.
    Prive rate gav morgenmad til 2, var ene på værelset.
    Fik $100 oveni som blev brugt i restauranten til en ganske glimrende kylling
    Hotellet ligger direkte ved stranden og foran går der en gratis bus der kører ned til South Beach.
    Desværre er Hyatt blevet slemme til at bruge "destinations fee" & "resort fee" som er med til sammen med diverse fantasifulde taxes at drive prisen op.

    IMG_4220.jpeg IMG_4222.jpeg IMG_4231.jpeg IMG_4233.jpeg IMG_4230.jpeg IMG_4229.jpeg IMG_4224.jpeg IMG_4218.jpeg IMG_4221.jpeg IMG_4219.jpeg
     
    Nielspg, SophieHendriksen, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  11. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Park Hyatt Washington DC
    Status: Explorist
    Booket: Privé rate for et Standard King Bed værelse.
    Upgrade: Ja, til Park Junior suite. Den var stor og superlækker.

    Dette hotel gjorde alt efter Privé bogen. Opgraderingen blev bekræftet med det samme efter bookingen. Raten var på $239, en rigtig god pris, specielt i betragtning af at den inkluderede morgenmad og $100 F&B credit. Det skyldtes nok, at det var en overnatning i juli måned. Byen virkede næsten tom.
    IMG-4358.JPG
    IMG-4360.JPG
    IMG-4361.JPG
    IMG-4362.JPG

    Vi var der en nat fra lørdag til søndag. Vores morgenmad var inkluderet i prisen. Der var ingen morgenmadsbuffet, muligvis fordi det var en søndag eller måske fordi det var om sommeren og der ikke var så mange gæster. Vi fik i hvert fald lov at vælge fra à la carte menuen hvad vi havde lyst til. Så bliver det snart ikke meget bedre!
    IMG-4364.JPG
    IMG-4365.JPG
     
    Nielspg, HenrikM, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Andaz Vienna
    Status: Explorist
    Booket: Privé rate for et Standard King Bed værelse.
    Upgrade: King Bed Deluxe, som er lidt større end et standard værelse.
    Velkomstgave: Ja, denne:
    IMG-4503.jpg

    Værelset
    IMG-4495.jpg
    IMG-4496.jpg
    IMG-4498.jpg

    Bar
    IMG-4523.jpg

    Lobby
    IMG-4524.jpg

    En del af morgenmadsbuffeten
    IMG-4522.jpg

    Der kunne også bestilles retter fra et menukort bl.a. den her "østrigske" egg benedicts.
    IMG-4502.jpg

    Hotellet har en helt fantastisk tagterrasse bar med en vidunderlig udsigt over Wien. Vores ophold var i starten af August måned med super vejr. Vi prøvede at booke et bord i receptionen for at nyde udsigten og en drink efter middagen. Det kunne vi ikke. Der kunne kun bookes bord til mindst 6 personer. Men, sagde de, det bliver ikke noget problem at komme ind, hvis i ikke har noget imod at vente i kø i 15-20 minutter. Underligt, men okay, det skulle vi nok prøve.

    Da vi så kom tilbage fra middagen, var der en lang kø til elevatoren op til tagterrassen. Da vi endelig kom frem fik vi at vide, at nu var terrassen indtil videre lukket for flere besøgende, fordi der allerede var for mange gæster. Enormt irriterende. Vi klagede i receptionen, fordi der var kommet rigtig mange gæster udefra, mens hotellets egne gæster ikke måtte komme op på terrassen. Så fik vi at vide at de ikke kunne gøre noget, fordi baren faktisk ikke var deres egen, men blev drevet af et andet foretagende. Det var godt nok ikke som det fremstod på deres egen hjemmeside! Vi var ikke tilfredse og gav udtryk for det.

    Da vi kom ud af elevatoren næste morgen, kom en receptionist løbende hen til os og lovede, at hvis vi vil op på terrassen igen, så skulle han nok sørge for det. Det lykkedes så den aften, vi blev glade igen og nød den dejlige udsigt med et glas champagne. I en samtale med vores tjener kom det så frem, at det netop blev besluttet at man fra nu af ville kunne reservere bord uafhængig af hvor mange personer man er. Måske var det vores fortjeneste. ;)
     
    SophieHendriksen, Calle77, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Andaz Munich
    Status: Explorist
    Booket: Privé rate for et Standard King Bed værelse.
    Upgrade: King Bed Deluxe, som er større end et standard værelse.
    Velkomstgave: 4 æbler

    Når man jagter status med Hyatt, så er det altid dejligt når der kommer et nyt af slagsen, hvor Hyatt ikke er repræsenteret i forvejen. I marts sidste år kom der så endelig et Hyatt til München, hvor jeg plejer at komme en hel del. Det skulle prøves!

    Beliggenheden er ved Schwabinger Tor, ikke helt i centrum. Men der er en S-tog station i nærheden, så det er nemt at komme alle de steder, man plejer at besøge i München.

    Værelset var stort, lyst og dejligt.
    IMG-4545.jpg
    IMG-4546.jpg

    Ligeledes badeværelset, der var både brusekabine og badekar.
    IMG-4550.jpg

    Spaområdet er rigtig lækkert med en svømmepøl på øverste etage.
    IMG-4557.jpg

    Superfed tagterrasse dertil. IMG-4558.jpg

    Happy hour med gratis drinks og fingermad, som det findes på alle Andaz hoteller.
    IMG-4559.jpg

    Lobbyområde
    IMG-4555.jpg

    Der var skrevet nogen gode råd og livsvisdomme på lampeskærmene. Denne her var min favorit:
    IMG-4554.jpg

    Morgenmaden bød på en stor buffet, hvor der derudover kunne bestilles fra et menukort. Det vigtigste var at mine favoritter var der:

    En virkelig lækker latte macchiato
    IMG-4563.jpg

    Og Weißwurst med den helt rigtige sennep og Brezn med ordentlig salt på. Ikke noget værre end Brezn uden salt!
    IMG-4564.jpg

    Jeg glæder mig allerede til at komme tilbage!
     
    SophieHendriksen, Erwin Lansing, Kristian og 9 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det ser faktisk ret godt ud må man sige!
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God historie og det er godt at læse at de tog jer som gæster alvorligt og forsøgte at løse det dagen efter.
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  16. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Hyatt Regency Suzhou
    Status: Explorist
    Booket: King værelse
    Upgrade: Kan ikke huske, men værelset var pænt og stort

    Sidste september skulle vi til en uges kongres i..........Wuhan!:eek: Der skulle ses lidt mere af Kina på vejen, så vi bookede 2 overnatninger på Hyatt Regency i Suzhou. Det var ikke særlig dyrt og skæppede godt i kassen på jagten efter Globalist status.

    Suzhou ligger ca. 2 timers kørsel fra Shanghai Pudong lufthavn og bliver tit refereret til som Østens Venedig. Bare se på billederne, så vil du forstå hvorfor.
    IMG-4624.JPG
    IMG-4636.JPG

    Den historiske del af byen med de mange kanaler er virkelig charmerende! Hyatt Regency ligger desværre lidt langt væk derfra i et mere moderne område. Men det er det eneste Hyatt i byen og Globalist status lokkede........;)

    Hotellet deltager ikke i Privé programmet, så jeg bookede bare billigeste værelse på Hyatts hjemmeside. Der var ikke så meget hurlumhej omkring status ved check-in og jeg tror heller ikke vi fik en opgradering. Men værelset for ca. 1.000 dkk fejlede bestemt ikke noget. Se selv!
    IMG-4617.JPG
    IMG-4618.JPG
    IMG-4619.JPG
    IMG-4620.JPG

    Bortset fra en manager ved receptionen var det meste af personalet faktisk ikke særlig god til engelsk. Specielt på hotellets restauranter kneb det med engelsk kundskab. Det var lidt overraskende, siden Hyatt er en international kæde. Men i grund og bund er det os der kommer på besøg. Mon ikke vi skulle gøre os lidt umage og prøve at lære lidt af landets sprog!
     
    SophieHendriksen, THammer, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Fedt, jeg har 2 nætter i Shanghai primo maj, booket Park Hyatt via Prive / Kristen Nix.
    Overvejer at tage en taxa ud til Suzhou og se byen.
    T4L, er der et godt udvalg af whiskey i lufthavnen?
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  18. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Jeg kan desværre ikke sige noget om whiskey-udvalget. Men vedrørende Park Hyatt vær lige opmærksom på din $100 Privé credit. Jeg var der i april sidste år og der omregnede de $100 til noget i renminbi der svarede mere til $65. Jeg havde en lang diskussion med dem ved check-out og fik manageren involveret, indtil de endelig rettede op på det. I øvrigt en rigtig fed bar på PH med live musik!
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Fedt, det skal jeg huske, tak!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. NikolajV

    NikolajV Medlem

    Beskeder:
    25
    "Synes godt om" modtaget:
    32
    Point:
    13
    Hej,

    Jeg ville prøve at booke et ophold med brug af Privé programmet, desværre tager kristen nix ikke nye kunder. Er der nogen der der har erfaringer med andre?

    Nikolaj
     

Del denne side