HÔTEL LE CEP & SPA MARIE DE BOURGOGNE (SLH)
Status: Discoverist
Booket: Deluxe Premier Room
Upgrade: Ja til Junior Suite.
Skulle en tur til Bourgogne på forretningsrejse og valgte at køre så jeg ikke var påvirket af diverse flyselskabers luner med at aflyse i utide.
Det gav udover opholdet i Beaune på Hotel Le Cep som er en del af Small Luxury Hotels program også en overnatning på ud og hjem på Park Hyatt Hamborg som allerede er anmeldt.
Da jeg bor i hovedstadsområdet som af Tyskland var klassificeret som "risikoområde" mht. Covid så ringede jeg til hotellet i Hamborg og en erklæring fra arbejdsgiver (mig selv) på at rejsen var nødvendig løste det problem, hotellet i Beaune var pivligeglade selv maskepåbuddet tager man lidt laizefaire hernede.
Hotellet var ganske glimrende, alt forløb perfekt og personalet var det intet at udsætte på, de mangler gæster, men det gør alle hoteller jo desværre i øjeblikket.
Et sted hvor jeg syntes de kunne løfte niveauet var på morgenmaden, plastikindpakket pandekager er ikke særlig indbydende og generelt manglede der bare opmærksomhed fra personalet på de få der kom og spiste morgenmad.
Le Cep, ligger særdeles centralt og tilbyder en overvåget og lukket gård til ens bil, ellers er der offentlig parkering og under normal omstændigheder så kan det være særdeles svært at finde P-plads i byen som er en turistmagnet i Frankrig.
Kristen Nix booker alt hos Hyatt for mig, det giver nogle gode fordele og hende en nok tiltrængt indtægt i øjeblikket og så nåede jeg også lige at få del i Hyatts 3 x kampagnepoints som kører her i okt-dec.
View attachment 20493
View attachment 20494
View attachment 20495
View attachment 20496
View attachment 20497
View attachment 20498
View attachment 20499
View attachment 20500
View attachment 20501
View attachment 20502
Click to expand...