Radisson Blu Sky Tallinn Status: Gold CC Booket: 2 nætter standard room 2-for-1 rate Periode: Nov 16 Opgraderet: Ja til business suite med seperat soveværelse Gave: På værelset en frugttallerken og 4 stk vand. Dejligt stor suite på 21. etage med det hele, seperat toilet til "stuen". Det er svært at komme ind til HDMI-indgangen på TV'et for at forbinde min Chromecast, men i det mindste virker Netflix her (det var blokeret pga. proxy på Olümpia). Restauranten er til gengæld noget skrammel, den var ellers helt fin på Olümpia så havde forventet lidt mere (ja ja skal gå ind til byen i stedet, var doven). Sky baren har fin udsigt over byen og jeg gætter på at tagterrassen er rigtig god om sommeren—ikke så meget i snestorm. På Olümpia fik jeg et blik ind på de andre Superior-værelser da jeg gik forbi hvor housekeeping var i gang, det så faktisk ud til jeg havde fået en opgradering til et bedre værelse, bla. var der vist ikke skrivebord på de mindre værelser.
Radisson Blu Falkoner Status: Concierge Booket: 1 nat på standard værelse Periode: Nov 16 Opgraderet: Ja til Business Class Room på øverste etage Gave: På værelset en lille æske chokolade og 2 stk vand. Hotellet mange af jer nok er bekendt med, er af ældre dato og kunne sagtens trænge til en overhaling i form af nye møbler og gulvtæpper. Desuden var værelset ikke klar da vi checkede ind kl. 14, men vi valgte at vente og modtage opgraderingen. Morgenmaden var super god, og var selvfølgelig gratis i tråd med Concierge status
Hotellet lukker ved udgangen af i år og bliver overtaget af Scandic, der vil renovere det det næste 1,5 år.
Ja og har endda skrevet en forsideartikel om det https://insideflyer.dk/radisson-blu-falconer-scandic/
Park Inn by Radisson, Hamburg Nord Status: Concierge Booket: 2 nætter på standard værelse Periode: Nov 16 Opgraderet: Måske - ikke helt sikker Andet: Frisk frugt på værelset og blev ved checkin gjort opmærksom på, at fordi jeg var Concierge, var der fri minibar, fri high speed internet og 20% rabat i restaurant, samt gratis morgenmad. Ret ok og velbesøgt hotel - parkeringsplads (gratis parkering) var stor, men helt fuld. Hotellet ligger lige op af motorvejen og en del af parkeringspladsen er inddraget til det vejarbejde, der er på A7 pt. Ligger ca 7 km nord for Elb-tunnel. Ankom kl 21:30 og efter at have unloadet på værelset gik jeg i restauranten, der lukkede kl 22, men gladeligt ville lavet noget mad. Det blev til en tysk nat-snack i form af en schnitzel med fritter og en kop øl. Ikke prangende. Morgenmad er fra kl 6 på hverdage - ret ok buffet og jeg var der tidligt, da jeg skulle køre sydpå. Om aftenen var jeg tilbage kl 21:45 og igen var de friske på at lave mad. Denne gang blev det en burger, som faktisk var rigtig god. Betalte ca 600 DKK pr nat og helt klart god value for money for et 4-stjernet hotel. Gæster var primært business, vurderede jeg. Wireless charger - har ikke set det før:
Hotel: Radisson Blu Riverside, Gøteborg Min status: Gold Rum booket: Familieværelse Opgradet: nej Andre fordele: late check out til kl 16.00 hotellet liggr lidt uden for centrum af Gøteborg, men kan nåes med bil, båd, bus på 10-20 minutter. God morgenmad med alt hvad man behøver, dog er resturanten ganske lille så kan opleves ganske kaotisk. alt i alt et godt ophold.
Radisson Blu Birmingham Status: Guld Booket: 2 nætter for points (Standard-room, 44.000 pts/nat) Periode: Dec 16 Opgraderet: Ja til Business Class Room på 17 etage (næstøverst) Gave: Ja, macarons og 2 flasker vand. Derudover 2 ekstra flasker vand på dag 2 Andet: Havde set at hotellet havde ret dårlige anmeldelser på TripAdvisor, men tog chancen.. særligt da jeg havde lige over 88.000 club carlson points som præcist rækker til 2 nætter. Cash-rate lå på over 200 pund/nat da hotellet var fuldt booket. Efter flere ringe stays i England hos Club Carlson så jeg det nærmest som et "farvel" til en hotelkæde jeg ellers har fået utrolig god value hos.. men da jeg ikke bliver guld igen næste år og fortsat har HH Diamond til 2018 så bliver det Hilton der får fokus... Dog skulle det vise sig at dette stay blev en positiv overraskelse og så er der utrolig god value når man upgrades til business-class da min kæreste og jeg derfor fik gratis morgenmad begge dage i en god morgenmadsbuffet. Location er perfekt lige ved Grand Central..
Club Carlson har været flinke ved mig: Kan se, min Concierge status nu står til at udløbe 2/2019 - dvs om godt 2 år......med mindre, det er en trykfejl, som er både på web og i app. Flinke mennesker
Det var da en mulig god ekstra julegave. Jeg er selv blevet sat ned på guld fra 1/3-17. Så slut med Concierge for mig i denne omgang. Det var jeg så i 3 år dog. Nu er min kærlighed gået over på Hilton Honors og deres Diamant status. Rejse ikke nok til at holde to top tier kørende.
Nogen tip til et shortcut til at blive Concierge? (uden over at bo en fandens masse nætter på CC-hoteller) Er selv gold, hvilket jeg ikke har opnået gennem stays men gennem EB match. Er der noget med, at de mon matcher Diamond til Concierge??
Så er det slut med 2F1 og 4F2. Godt jeg har sagt farvel til hotelkæden. .. det er ikke kun SAS der prøver at snige en stor devaluering ind af bagdøren.. http://loyaltylobby.com/2017/01/30/...ember-weekend-extend-offers-gone-2-4-1-4-4-2/
Tak for info - ja så er jeg glad for at jeg ikke jagtede Concierge til i år... Det var nok det jeg var gladest for ved Club Carlson.
Eller beholde dem, for nu kan de jo tjene penge... det der med at give noget gratis væk, det er der ikke rigtig så mange penge i...
Country Inn & Suites, Kendall Status: Guld (min fars status) Booket: 2 nætter kampagne-rate i standard room (som giver 7.000 points + udløser 50.000 points stay bonus) Periode: Mar 17 Opgraderet: Ja til One-bedroom suite.. som vidst er et værelse der er ca. dobbelt så stort som standard Gave: Ja, en pose med chips/snack/vand
Fik en targeted mail med et tilbud om 9.000 point for mit næste stay. Sammen med 2.500 point for dream deals, kunne jeg ikke lade være med at booke en "staycation" med familen på Islands Brygge i weekenden til 700kr. Er der nogen sølvmedlemmer der er blevet opgraderet på Radisson Blu Scandinavia? Er på billigste rate.