Erfaringer med Radisson Rewards

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 20/11/13.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Har i aften booket rum på Radisson Blu i Stockholm med point til kæresten. Imorgen skal i få beretning om der er nogen fordele at hente for en statusløs på 2nd hand booking :)
    I øvrigt smertefri bookingprocess på hjemmesiden selvom det var til en "anden".
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Der kommer dreamdeals i morgen for members, så der er mulighed for at sikre sig gode priser til sommerferien
     
    Henry og clager "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Nu er det min tur til at komme med en lille udfordring til de kloge og kreative kolleger:

    Min bror og jeg skal overnatte paa Radisson Blu i Oktober. Jeg har booket 2 vaerelser. Begge med 5 procent rabat til medlemmer hos Club Carlson. Jeg er medlem og kan derfor faa 5% rabat paa mit vaerelse (men desvaerre kun rabat paa et vaerelse). Men min bror er ikke medlem. Det kan han kan da blive. Og rabatten er hjemme paa hans ophold. Og saa er der nok sparet omkring 350 kroner :D:D:D

    Jeg har inviteret - og skal derfor betale. Derfor vil jeg gerne have de optjente point indsat paa min konto hos Club Carlson. Dette har vi gjort paa tidligere ophold. Ikke noget problem.

    MEN: Kan jeg paa samme tid faa medlemsrabatten paa en medlemskonto og optjene point paa en anden konto? Eller skal jeg vaelge mellem rabat og point?
     
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    De gange, jeg har booket 2 værelser, har jeg lavet begge i samme booking og fået rabatten og points
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Fint - reglerne paa hjemmesiden siger blot noget andet
     
  6. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Så dukkede der lige 2 x Free Friday vouchers op hos Carlson via kampagnen. Den ene er brugt til Amsterdam til Januar og den anden må jeg lige finde ud af hvordan jeg får brugt. Måske via MR til Tokyo? :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Er kommet hjem fra Wien og måtte konstatere, at vi skam fik medlemsrabatten på begge værelser uden problemer. Så selvom CCs regler siger, at man kun kan få medlemsrabatten på 1 værelse, så er virkeligheden en anden. Tak til Radisson Blu i Wien.
     
  8. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Der er ikke så meget Carlson aktivitet herinde. Jeg rejser meget i Skandinavien og derfor er Radisson et oplagt sted at bo da de har hoteller med fantastisk lokation i alle hovedstæderne. De giver også fornuftige point og hvert år er der gode kampagner der giver ekstra. Indtil videre i år er det blevet til 38 nætter og 31 stays.

    Mit sidste stay i Stockholm på Viking var på min fødselsdag og de opgraderede mig til WASA suiten med Jacuzzi, balkon og sauna :p:p

    upload_2017-10-14_13-41-4.png

    upload_2017-10-14_13-41-23.png

    upload_2017-10-14_13-41-43.png


    upload_2017-10-14_13-39-24.png
     
    SophieHendriksen, mathiasfe, alexanderln og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Tillykke med at du har nået Concierge igen - det er super.

    Og vildt lækker upgrade til det suite.

    Mit rejsemønster er ikke i øjeblikket i Norden og derfor er Club Carlson lidt svært. Jeg har derfor måtte droppe Concierge og fokusere på Hilton Honors Diamond i stedet for.

    Men enig at Club Carlson forsat er et super program hvis du rejser meget i Norden og nordlige Europa, hvor de har ganske mange hoteller. Især Park Inn hotellerne har jeg været meget glade for.
     
    Henry og frankbrix "Synes godt om" dette.
  10. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Tak for oversigten.
    Jeg tror, at Erwin har lavet en artikel om de øvrige tilbud, som er på vej til forsiden.
     
    Henrik Olsen og frankbrix "Synes godt om" dette.
  12. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg læser desværre aldrig forsiden men kun forum...
     
    jakobv84 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Så er det endnu bedre at kampagnerne kommer ud begge steder :)
     
    Henrik Olsen og frankbrix "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Det var såmænd blot en service meddelelse. Og jeg synes også, det er rigtigt fint, at du gør opmærksom på tilbuddene, så der kan blive lavet en artikel om dem, Fint, at tingene bliver omtalt flere steder.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Cassa 45th St. New York
    Status: Silver
    Booket: Standard værelse gennem rocketmiles
    Periode: Nov 17
    Opgraderet: Ja, til king-room
    Andet: Vand og fik late checkout til kl 15.

    Vist meget nyt, at Cassa er kommet med i Radisson-gruppen. Det var de ikke, da jeg tjekkede hoteller i September. Lidt overraskende fik jeg medlemsbenefits, selvom jeg bestilte hotellet gennem rocketmiles. Lidt spændt på, om jeg får en af de bonusser, jeg har skrevet mig op til gennem Club Carlson på dette ophold. Det figurerer i hvert fald på min CC-konto nu.

    Lækkert hotel i øvrigt, med fin størrelse værelse og lækkert badeværelse. Ikke en
    skotøjsæske som NYC-hoteller ofte kan være.
     
    tbh, Baadsgaard og Henry "Synes godt om dette"
  16. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Hmm.. hvor er jeg snart ved at være træt af den ekstremt svingende service i CC programmet... I sidste uge var det en super lækker oplevelse at være på radisson i Glasgow.. blev inviteret med til en lille cockail ting af personalet... I dag er jeg tjekket in på park inn copenhagen ide ved femøren.. selvom jeg gav Mit CC kort til personalet i receptionen så opfangede vedkommende ikke min status. Det var først da jeg efter tjek inn spurgte om ikke man plejer at må tage gratis drikkevarer med på værelset det til stor forbløffelse gik op for personalet at jeg var elite medlem... dermed altså også EFTER jeg var blevet tildelt værelse... jeg gad ikke spørge efter upgrade... for altså... hvor svært kan det være.... kig da på kortet.. der også var sat på min booking allerede i forvejen... personlig er jeg træt af at man mange gange skal gøre personalet opmærksom på status... måske er det bare mig...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Jeg har i ikke haft problemer med Radisson Blu i Prag, Warszawa, Wien, Bukarest og Chisinau. Jeg har også fået god service på Scandinavia og den Park Inn i København, hvor du ikke var tilfreds.
     
    john christensen "Synes godt om" dette.
  18. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Der er nogle hoteller der ikke får status med ved booking. Fx. har jeg altid problemer i Silkeborg på papirfarikken.

    Jeg spørger altid hvilket værelse jeg er blevet opgraderet til inden de giver kortet
     
    john christensen og Henry "Synes godt om" dette.
  19. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Det gir jo meget god mening @Henry. Min anke er netop, at kvaliteten svinger utrolig meget. Også inden for samme hotel..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Ja, det har jeg også oplevet. Men igen - som jeg egentlig blot er lidt utilfreds med. Hvorfor er det man skal lægge sig I CC's senge, når man bagefter, afhængig af person og hotel, skal minde dem om, at man egentlig har et par goder efter et større antal ophold...
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side