Kan se, der nu er indført 2 flasker vand til alle medlemmer.....dog lidt forskel om man læser siden på dansk eller engelsk. På dansk er der vand til alle, men på den engelske er der vand på Parkinn og Country Inn & Suites
Opdatering på vandet: Fik mail i dag fra Radisson Rewards, at de 2 flasker vand pr stay gælder de fleste steder
Har lige været to dage på Radisson Blu Downtown Minneapolis. Der var gratis vand på værelset og jeg er kun "member". forresten er opholdet bestilt via Hotels, men ved check ind sagde hun at min CC konto var registreret (og jeg har ikke på noget tidspunkt indtastet CC nummer). Spændende om jeg får point på opholdet (samtidig med overnatninger på Hotels)...
Dagens overraskelse. Bestilte 2 nætter på Radisson - naturligvis før jeg tilmeldte mig den nye kampagne "more reasons to celebrate". Det ærgrede mig en hel del, da mit ophold ellers opfyldte alle betingelser for at få nogle af de dejlige ekstra point. Kunne i dag se, at Radisson Rewards har tilskrevet 5000 dejlige ekstrapoint. Min konklusion: Hvis opholdet ligger i kampagneperioden, får man også kampagnepoint - også selvom opholdet, der er bestilt, før man tilmeldte sig kampagnen. Tak til Radisson Rewards.
En af de virkeligt små nyheder, men dog alligevel en nyhed: Radisson hotellerne har opgraderet deres beauty supply eller hvad man nu kalder det. Før var det noget halløj i nogle hvide flasker og nu er det hvad der er på billedet. Det er sket fornylig og har set det på et par hoteller nu. Note til redaktionen: måske denne tråd skulle omdøbes til noget med Radisson Rewards som er det nye navn på programmet.
Et lille spørgsmål: Jeg har nu et par gange prøvet at have en reservation på et Radisson Blu hotel, som er blevet forlænget (ved at lave en ny reservation). Jeg beholder værelset - og betalingerne bliver slået sammen på den sidste reservation. MEN, når jeg så kikke på, hvor mange overnatninger, jeg får godskrevet hos Radisson Rewards, ja så ender det altid med, at nætterne for et af opholdene ikke er med. Det bliver rettet, når jeg skriver til Radisson Rewards (jeg får alle point, for de er jo styret af betalingerne). Men da status jo afhænger af antallet af overnatninger - og Radisson har roll-over, så vil jeg jo gerne have alle overnatninger registreret. Hvad gør jeg galt - eller hvad skal jeg fremover fortælle receptionen, for at få alt med i første hug?
Der skal holdes øje med status og Radisson løber fra Januar-December. Der mangler blot 6 stays for at få Platinum status forlænget. De 6 stays er allerede booked. Er der andre herinde der primært bruger Radisson?
Jeg forventer også at nå Platin igen i år. Sidste år nåede jeg at lave både platin/concierge hos dem, diamond hos Hilton og Silver hos Marriott, men den går vist ikke i år. Måske Hilton Gold
Jeg rejser primært i Europa - og det påvirker naturligvis mit valg af hotelkæde. Når jeg selv bestemmer, bruger jeg primært 2 kæder: Radisson og Marriott. Undtagelsesvis Scandic. Lige nu er jeg platin medlem hos Radisson. Jeg har haft mange overnatninger på Radisson Blu i Ankara (hvor en overnatning koster omkring 350 kroner - så det er overkommeligt at komme op på platin-niveauet). Marriot i Ankara koster 6 - 7 gange så meget, så dem bruger jeg ikke. Men har dog også brugt Radisson Blu i Chisinau (Moldova), Bukarest, Prag og Warszawa samt Park Inn i København og Istanbul. Derfor er jeg nu også kommet op på platin niveau i år. Og med roll-over nætter har jeg allerede optjent guldstatus i 2019. Jeg bruger også Marriott - specielt Courtyard hotellerne. Oftest i forbindelse med en overnatning ved lufthavnen (Warszawa, Prag), da disse har rimelige priser. Har også overnattet på AC Bella Sky Copenhagen. Jeg har lige generhvervet min sølvstatus hos Marriott Rewards. Og det betyder, at jeg ikke vil jagte flere overnatninger hos Marriott. Jeg når alligevel ikke op på guldstatus - og da roll over nætter er fjernet, har jeg ikke noget incitament i loyalitetsprogrammet til at bo på noget hotel i Marriott kæderne. Men hvis en overnatning er billig, vil jeg da gerne spare penge.
Så fik jeg lige en dejlig e-mail fra Radisson Rewards: Happy 7th Anniversary! Make your next stay even more memorable with 5,000 bonus points. Thank you for your continued loyalty to Radisson Rewards™. We look forward to welcoming you in one of our hotels in the near future.
Jeg har kun få ophold på Radisson hoteller men er selvfølgelig medlem af Radisson Rewards. Når jeg logger ind på min account, kan jeg dog slet ikke finde denne information du henviser til her, altså year-to-date elite progress. Hvordan finder man den?
Gå til "my account". Der ser du din optjening i år + den nødvendige optjening til status. Så må du selv regne forskellen ud.
Tak Henry, men det er netop det jeg ikke kan finde. Prøv at se hvordan det ser ud, når jeg går til "my account". Der er ikke andet jeg kan klikke på. Hvad er det jeg gør forkert?
Aha, jeg har fundet ud af det nu. Jeg har logget ind på radisson.com. Der kan jeg se past stays og hvor mange point jeg har i alt. For at få antal nætter/ophold skal jeg logge på radissonrewards.com. Spøjst at det er forskelligt!
Jeg fik i går en meddelelse fra Radisson om, at min account var blandt nogle accounts der er blevet hacket. Andre der har fået den meddelelse? Skal man være bekymret?
Oprettede en konto til kæresten i sidste uge, da hun skal overnatte hos dem om en uges tid.. hun fik mailen igår.......