Erfaringer med Radisson Rewards

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 20/11/13.

  1. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Ja, umiddelbart skal du hvis du bruger de samme logind-oplysninger på tværs af forskellige platforme/udbydere..

    Her efter iOS12 hvor den også kan indsætte passwords i apps og generelt er smartere, så er jeg aktivt begyndt at udskifte alle passwords jeg har til forskellige steder, med lange unikke passwords (bruger dem som iOS forslår - feks: dksi-38kf-ekd8-hdu7). Der findes forskellige andre password-managers og jeg vil helt sikkert anbefale at bruge sådan en, inkl den indbyggede i iOS/MacOS..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Mathias

    Mathias Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    18
    Nogen der har erfaring med tidlig checkind og sen checkud på Radisson som SAS sølv? Og kan man også dette på Radisson Blu hoteller?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Det afhænger vel af, hvor meget før og efter, vi snakker om.

    Jeg har fået begge dele som sølv-medlem af Radisson Rewards (dengang det hed "Club Carlson". Noget med at komme et par timer før officielt check-in og blive et par timer efter officiel check-ud (Danmark, Polen & Tjekkiet)

    Blev dog også afvist i Tblisi, hvor jeg ankom kl. 6 om morgenen (altså 10 timer før officiel check-in). Sad så og sov i en sofa i receptionen. Jeg ville simpelthen ikke betale 150 - 200 euro for at få tidligere adgang til værelset. Fik nok nøglekortet ved 8-tiden.
     
    DanielBahn "Synes godt om" dette.
  4. Mathias

    Mathias Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    18
    Okey, har set at man som Eurobonus sølv kan få tjek ind fra kl. 08 på Radisson, men forstår ikke rigtig om Radisson også omfatter Radisson Blu, eller om det er det samme?
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Det er ikke en kæde jeg bruger så meget, men har for noget tid siden signet up som Rewards medlem for at få adgang til medlemspriserne. Jeg fik så et tip om at skrive til [email protected] og vedlægge dokumentation for EBG/EBD/EBP niveau for at få et højere niveau hos Radisson. Jeg skrev i går aftes og her til morgen er der email fra dem og EBD har nu udløst Radisson Gold frem til februar 2020 kan jeg se i deres portal.

    I sidste måned brugte jeg point som delbetaling for et ophold i Oslo, hvor jeg også fik værelse kl 10:30 fordi jeg var Reward medlem. Det virker som om at det er bedre at have status direkte hos dem end at vise EBD-kortet.

    Måske skal jeg til at bruge dem lidt mere for jeg har ikke længere hotel aktivitet nok til at nå tidligere tiders Hilton Diamond (.....savner det lidt....)
     
    Bekgaard, Henry, Calle77 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Tidlig check-in afhænger også af om hotellet er 100% booket. Hvis det er helt belagt får du ikke check-in kl. 8.00.

    Jeg er Plantin medlem i Radisson Rewards og har rigtig gode erfaringer med specielt late-check-out.

    En tidlig check-in kl 8.00 vil jeg kategorisere som en -meget tidlig- check-in og ikke noget jeg vil forvente kan lade sig gøre.

    Kontakt evt. hotellet direkte og spørg ind til det.
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  7. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Park Inn Oslo Airport
    Status: Silver
    Booket: Standard 1 night (Booked for points)
    Periode: November 2018
    Opgraderet: Nope
    Andet: 2 flasker vand som “velkomst gave”
    Stort værelse og ganske udemærket sted at tilbringe en nat.

    8F0C3E43-DEC7-4B2A-AACB-15D289BB3D84.jpeg 90C025BD-EECD-4AA9-91FD-A01E004FEFAC.jpeg 414D3A72-A625-486F-B0C2-D362CF0CC878.jpeg DB453D92-03EA-4628-B532-A08D3BED5C30.jpeg CDB9790F-1C1A-47E1-A2B2-AE9BE6932ADF.jpeg 73F168D7-6495-456E-A70C-8B0F1B7B7669.jpeg 7963D39C-4F93-469E-A46A-C8DC0F6D9731.jpeg
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Har lige tjekket ud fra Radisson Blu i Ankara. Havde en reservation i deres Dream Deal kampagne (hvor der er ekstra rabat på værelset og ekstra bonuspoint). Værelset er forudbetalt og du kan ikke fortryde. Det står både i betingelserne på hjemmeside og også i den bekræftelse, jeg fik på min reservation.

    Jeg var derfor overrasket, da jeg skulle betale for værelset ved afrejse. Men som receptionisten sagde: Vi har ikke modtaget din betaling, så jeg skal opkræve pengene. Men du kan jo tjekke dit kreditkort, om beløbet er trukket. Det havde jeg ikke lige tid til. Men det er nu gjort.

    Og ja, betalingen for værelset er ikke trukket. Så Radisson må have koks i deres IT systemet.

    Konklusion: SKIT er ikke alene i verden.
     
    THammer, Claus Heine og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    De trækker først pengene ved checkin - konsekvent ved prepaid.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henriksj

    Henriksj Aktivt medlem

    Beskeder:
    72
    "Synes godt om" modtaget:
    153
    Point:
    33
    Radisson Blu, Oslo S
    Status: Silver
    Booked: Standard 1 night
    Periode: November 2018
    Opgraderet: Yes
    Andet: 2 flasker vand, Nespresso maskine
    Stort værelse og ganske udemærket sted at tilbringe en nat.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Her trækker de først pengene ved check-out.
     
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Har lige fundet ud af, at hotel Alcron i Prag ikke længere er med i kæden Radisson Blu. Men hotellet fortsætter - og man kan stadig reservere værelser. Tidligere har hotel Falconer i København forladt Radisson Blu.

    Er der nogen, der ved, om kæden er ved at reducere i antallet af hoteller? Eller har det noget med strategien for Radisson Blu?
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  13. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    De åbner et “nyt” i Prag senere på året ikke langt derfra - ca 500 meter

    Og Falconer lukkede vel fordi det var slidt og skulle renoveres.
    HNA, der ejer en del af Radisson, har derudover lidt bøvl med at følge med.

    De har bla åbnet et nyt i Rome, som ser ret lækkert ud
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Første nat på radisson i år var i Aarhus. Blev opgraderet til en suite på 11 sal. God start på året :)
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  15. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Baadsgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Ser ud til at ophold betalt med points også tæller - det er sjældent!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Radisson Blu Hotel, Cairo Heliopolis
    Status: Silver
    Booket: No idea...booket af den lokale agent.
    Periode: Februar 2019
    Opgraderet: Nope
    Andet: beskidt og slidt...som resten af stedet.
    A/C sat til cooling...og skruet op på 30grader!

    YWag6HH1TmqU7tJbSAbU9g.jpg cuv%g48LTKOUW0HF04Zh9w.jpg tVkdXs5HSpSmI5K+MgolWw.jpg fNScvUpFQ8WXz1h8lfGZ8Q.jpg nzDr83nGS9inNVFK4AhjNg.jpg bvkXfMGMQaSgqS1zPg7xaw.jpg a2+cV1O2Qcy+6J4FqBQwDQ.jpg 0g4oQM31RFuyF%Y8sXjToQ.jpg pQGCgbvhR6qOTI53D90YmQ.jpg x62Q%ghOSVCxfDXHuJod1g.jpg
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  18. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Radisson Blu Plaza Bangkok
    Status: Platinum
    Booket: King Bed-Non-Smoking-Deluxe Room
    Periode: 1 nat 21 februar og 1 nat 6 marts
    Opgraderet: Junior Suite

    Kom til hotellet d. 21 februar kl 13.00 efter have fløjet fra Zurich til Bangkok med Swiss på business. Blev opgraderet til en junior suite.

    Dette var første gang jeg boede her og det er nu et af mine absolut favorit Radisson hoteller jeg har besøgt.

    Highlights:

    - Executive lounge med cocktails og varm mad fra 18.00-20.00
    - Rooftop bar "brewski" med fantastiske øl og udsigt over Bangkok
    - Overdådig morgemadsbuffet med mad fra alle hjørner af Asien.
    - Blev opgraderet til Junior Suite
    - God pool med sol hele dagen
    - God træningscenter
    - God location.

    Næste gang jeg kommer til Bangkok bliver det ikke svært at vælge hotel! :)



    WhatsApp Image 2019-02-28 at 08.20.55.jpeg WhatsApp Image 2019-02-28 at 08.20.55 (1).jpeg WhatsApp Image 2019-02-28 at 08.20.56.jpeg WhatsApp Image 2019-02-28 at 08.20.56 (1).jpeg WhatsApp Image 2019-02-28 at 08.20.57.jpeg WhatsApp Image 2019-02-28 at 08.20.57 (1).jpeg WhatsApp Image 2019-02-21 at 07.54.55 (2).jpeg WhatsApp Image 2019-02-21 at 07.54.55 (1).jpeg WhatsApp Image 2019-02-21 at 07.54.55.jpeg
     
    Thomas Bække Olesen, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Jeg har lige brug for lidt erfaring fra jer, der ved alt.

    Jeg skal bruge 10 værelser på Radisson - og vil gerne optimere min point optjening i Radisson Rewards.
    • Jeg kan lave en reservation på 3 værelser (incl mit eget). Der vil jeg få:
      • Godskrevet alle nætter på min konto hos Radisson Rewards (det har jeg sådan set ikke brug for, men jeg tager det med)
      • Point på min konto hos Radisson Rewards (20 point per USD + 75% bonus til Platinium medlemmer)
    • De øvrige værelser vil jeg booke som et arrangement. Her vil jeg kun få 5 point per USD. Så ikke så attraktivt.
    Har jeg overset noget?

    Ingen af gæsterne er medlemmer af Radisson Rewards - og kan formentlig heller ikke bruge pointene. Det vil derfor være skønne spildte kræfter at oprette dem som medlemmer.
     
    THammer og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg kan ikke se at du overser noget. Det er sådan jeg selv har samlet ekstra point sammen - netop ved at booke det som konference. Ikke så attraktivt som du selv siger, men eneste mulighed der er for at få point ud af det.
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side