Erfaringer med Radisson Rewards

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 20/11/13.

  1. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Lav 10 alm bookinger i dit navn samt gæst 2 navn på bookingen.

    Så kan gæsten checke ind og aflevere kreditkort.

    Du får alle pointene
     
    Ncbj og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Har du prøvet dette? Jeg har nemlig tidligere fået denne løsning afvist. Begrundelsen var: Dobbelt booking.
     
  3. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Jeg har ikke prøvet det med 10 værelser.. men har gjort det med et par stykker.

    Er det ikke bare at prøve?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Men du kan jo altid have 3 værelser i samme bookning og få point og nætter godskrevet. Det har jeg gjort en del gange.
     
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Parkinn i Lund er blevet til et Radisson Blu for nyligt.
    Stadigt et ret okay hotel.
    En af de mærkbare forskelle er, at burgeren er blevet lidt mindre, der er ikke længere kødboller til morgenmad og ipad/scanomat juice dispenseren er pensioneret.
     
    clager, tbh, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Radissons nye hjemmeside er jo håbløs!

    Udover at jeg har svært ved at finde informationer om diverse features på hotellerne, så er det umuligt at booke reward nights på hoteller, hvor der er en city tax eller lignende, som skal betales særskilt. Der kommer bare en fejl...

    Så er det logiske skridt at skrive til dem for at få fejlen rettet. Men på https://www.radissonhotels.com/en-us/contact-us sker der absolut ingenting, når jeg trykker 'Submit' på formularen.

    Suk!

    Jeg er heller ikke særlig vild med navigationen og brugervenligheden, men hvis nu bare de basale funktioner virker, så kan jeg leve med det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Baadsgaard, CHIP, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Baadsgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er faktisk lige blevet renoveret så vidt jeg husker.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Det håber jeg er rigtigt. Sidst jeg var der, så badeværelserne i hvert fald 20 år gamle ud.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Radisson Blu SkyCity Arlanda
    Status: None
    Booket: Standard 1 night (Booked for points)
    Periode: November 2019
    Opgraderet: Ikke sådan rigtigt og så alligevel lidt.
    Fik ved indtjekningen at vide at det standard værelse de havde til mig var med 2 enkelt senge. Damen ved skranken spurgte om jeg ikke hellere ville have et værelse med en King size. Jo tak det ville være dejligt. Samtidig blev jeg så “opgraderet” til 6 etage og bor nu sammen med QR Crewet som jeg lige er ankommet med.
    Havde jeg haft mit eget modem med, så kunne jeg have koblet op til det der internet!

    FDB794CF-BF5E-4136-881E-57723A1A8ECC.jpeg D42478B4-E2A9-4364-A3B2-8D97C76D1C45.jpeg 55CB6866-BB3D-44D7-9B48-44E7E58E686D.jpeg 85772A5A-8DE7-4CD9-B6D8-1550234EDFDF.jpeg E009CD20-45C5-4A51-92A2-D6AD27349B90.jpeg 2A9803FB-C7DE-4E0F-A14E-509EFCB3889F.jpeg 8698D922-A9B7-4F76-A7A9-68916B6F3351.jpeg 18468838-8F2E-42D1-9204-B19AE9DA2EEC.jpeg
     
    Senest redigeret: 19/11/19
    Nielspg, asf, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Radisson i Aarhus er begyndt at promovere vand fra hanen. Der er endda en fin glasflaske med gummiprop på værelset. Men hvor den gennemtrængende duft af gummi fra proppen dog har sat sig i flasken. Jeg kom til at tænke på dengang jeg lappede den punkterede cykelslange. Den duft af gummi ligger godt gemt i hjernen. Så fra mig er det et nejtak til at bruge flasken.

    IMG_20200219_110714.jpg
     
    HenrikM "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Her til morges fik jeg flg meddelelse på min e-mail:

    Din meddelelse ... blev slettet uden at blive læst den 27. september 2020 08:44:59 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna.

    Det var en e-mail til Radisson blu i Aarhus med overskriften: Har I lukket - eller virker reservationssiden ikke?

    Baggrunden er, at når jeg forsøger at finde en overnatning på hotellet på Radissons hjemmeside, så dukker hotellet op med en pris på værelserne. Men når jeg så vil ind og se de forskellige priser, så kommer beskeden: There are no available rooms for these dates.

    Jeg har faktisk søgt på mange forskellige datoer - og altid samme resultat. Det ville jeg blot meddele hotellet. Jeg skriver en mail og laver kopier af skærmbilleder, så hotellet kan se, hvad jeg gør.

    Jeg tvivler på, at dette er befordrende for hotellets økonomi. Men måske har de både overtaget arrogancen, programmører og servicemedarbejdere fra SAS.:eek:
    :eek::eek:
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Der ser ud til at være en fejl på hjemmesiden - og den skal du nok melde til Radisson Rewards.
    Til gengæld virker appen super fint.

    Og på web kan du også booke Radisson Red, som er et ganske udmærket hotel ;-)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Havde en overnatning på det nye Radisson Red hotel i Aarhus fornyeligt og havde en rigtig god oplevelse.
    Er Platinum medlem hos Radisson, så de havde givet mig en super upgrade til noget suite på 4. sal - der var alt det plads jeg havde brug for....og meget mere.

    Alt i alt, er det et ret lækkert hotel - noget anderledes end så mange andre og hvis man er til den stil, er det lækkert. Og det er jeg ind i mellem ;-) Meget moderne og i øjenhøjde vil jeg kalde det - dedikerede medarbejdere, der gerne vil gøre det godt, selvom der er maske osv på. Og små sjove ting på flasker, skilte osv.
    Hvis man vil parkere på hotellet, er der noget plads i kælderen. Det koster 250 DKK per nat!
    Kan varmt anbefale et besøg på hotellet!

    Her er nogle billeder fra hotellet og suiten - de viser meget godt hvad jeg oplevede og hvorfor det er et besøg værd :)



    F3CB8878-5945-4A4F-A02C-B39A6E9A436B.jpeg 5C4C3585-BC20-4E7B-A2FF-0A015733A072.jpeg 66A851A1-E4DF-4238-B70E-E8DB98CEC201.jpeg

    Udsigt fra balkon/terrasse på værelset
    AF2BE224-4D30-421A-8F68-8C66497A82F6.jpeg 6B5D729C-339B-4C96-A02F-3112284A3502.jpeg
     
    Ulrik, Erwin Lansing, Nielspg og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Det er jo netop det, jeg har forsøgt. Men min meddelelse blev slettet. Nå, nu har de skrevet til mig, at hotellet har mange ledige værelser - og de heller ikke kan booke på hjemmesiden. håber, de får det løst
     
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Så fik jeg tjekket ind på et Radisson Blue hotel for lidt staycation. Jeg er jo platinum medlem, så jeg havde set frem til mit ophold. Min erfaring blev:
    • Fik et værelse med twin beds i stedet for den bestilte queen bed. Så jeg måtte tilbage til receptionen for at bytte.
    • Desværre ingen opgradering (men der var ledige business værelser på hotellet).
    • Velkomstgaven udeblev.
    • Der var ikke engang en flaske vand på værelset.
    • Den gratis morgenmad var ikke noteret, Så den måtte jeg selv gøre opmærksom på.
    Jeg er ikke helt klar over, om det skyldes nyt personale eller nyt EDB-system.
     
    Ulrik og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  19. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Lyder skisme lidt sløjt.
    Det kunne tyde på, at check-in personen ikke har været trænet ordenligt. Når jeg har oplevet noget lignende, har det typisk blevet ordnet, når der kom en rutineret bag disken.
    Hvis der er problemer med EDB-systemet, er der vel bare byttet rundt på et par hulkort ? :D:D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Ja, så kom jeg til Radisson Blu i Malmø over middag (før pressemødet, hvor Skåne blev forbudt område). Det tog lige lidt tid - for de havde fået nyt EDB-system. Så en superbruger stod standby og hjalp personalet i receptionen.

    Blev spurgt, om jeg ville tilkøbe morgenmad, da den ikke er med i min reservation. Men den skulle jeg da få i kraft af min status, svarede jeg. Den kunne hun ikke se i det nye system. Så den måtte jeg finde den frem på appen.

    I mellemtiden var superbrugeren kommet hen til os. Og han ville lige vise receptionisten, hvordan hun kunne opgradere mig :D:D:D.
     
    asf, Nielspg, T4L og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side