Erfaringer med Radisson Rewards

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 20/11/13.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Har du haft problemer med efterregistrering af ophold på Radisson Rewards?

    Jeg havde et ophold, der ikke blev registreret. Så sendte besked til Radisson Rewards 3 uger efter opholdet. Meldte det igen 4 og 5 uger efter opholdet. Der er nu gået endnu en uge.

    Desværre har jeg ingen e-mail på Radisson Rewards. Så jeg kan kun bruge indberetningsskemaet på deres hjemmeside. Går ud fra, at de har en robot til at håndtere alle anmodninger. Og at jeg derfor af en eller anden grund ikke få registreret mit ophold. Nogle gode forslag til, hvad jeg skal gøre?
     
  2. JackB

    JackB Points chaser

    Beskeder:
    119
    "Synes godt om" modtaget:
    311
    Point:
    63
    Jeg havde et ophold sidste efterår der ikke var blevet registreret.
    Skrev til dem via hjemmesiden og en time senere var det fikset.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Takker for hurtigt svar.

    Det bestyrker min tro på, at en robot behandler henvendelsen. Og hvis der er sket en fejl på hotellet (eller i reservationen), så kan det give problemer. I mit tilfælde har jeg disse udfordringer: 2 reservationsnumre. Dertil kom, at min regning var forkert. Så den blev annulleret. Og der blev lavet en ny regning.
     
    abelincoln "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    De hurtige skal registre i dag (20. december) og få 7.000 Radisson point på næste ophold (ud over normal optjening). Dagens julekalender fra EuroBonus:

    Optjen EuroBonus Ekstrapoint på hotelophold på Radisson
    Book et dejligt hotelophold senest den 31. december 2021, bo frem til og med den 31. marts 2022, og optjen 7.000 Radisson Rewards ekstra point. Ekstra point er udover almindelig point optjening*. Du kan konvertere dine Radisson Rewards point til 1.000 EuroBonus Extrapoints.

    *) Du skal registrere dig til tilbuddet for at kunne optjene ekstra bonuspoint. Hvis du allerede har lavet en reservation efter den 1. december 2021, kan du stadig registrere dig til kampagnen og optjene de ekstra Radisson Rewards point. Såfremt du ikke endnu er medlem i Radisson Rewards, bliv medlem i dag, registrere dig for tilbuddet, og optjene de ekstra bonuspoint.


    Registrering her: Earn up to 7,000 bonus Radisson Rewards points | Radisson Hotels
     
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Min registrering gave denne fejlmeddelelse
    upload_2021-12-20_13-45-6.png
     
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    også her :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Jeg fik samme fejl, men hvis jeg går ind i deres app nu og forsøger at registrere mig derigennem (den ligger under Deals), får jeg at vide at jeg allerede er registeret.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Jeg skulle lige tjekke op på, om mit sidste ophold var gået ind på kontoen. Det så ud til, jeg har haft en masse overnatninger allerede i år. Det undrede mig, så så jeg søgte på hjemmesiden og fandt denne sætning:
    • Elite earning roll over: All eligible nights and stays earned in 2021 will roll over to 2022 to facilitate your access to the next elite status.
    Det er rigtigt fint. Så har jeg næsten genoptjent min platin status.

    Hvorfor har jeg ikke set det før?
     
    Nielspg og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  9. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Hilton har lignende, fik rullet 22 nætter over, som bestemt gør det noget lettere at genoptjene diamant.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,837
    Point:
    113
    Jeg havde nok rollover nights til to gange diamant, men desværre kan man ikke rulle den samme nat over flere gange i træk - håber den sætning giver mening :)
     
    Nielspg, Henry og Nj4220 "Synes godt om dette"
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Ja, det giver god mening. Også Radisson lader kun roll over gælde for et år. Desværre.
     
  12. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,837
    Point:
    113
    Dengang Radisson Rewards blev splittet op i en amerikansk og ikke-amerikansk del, havde jeg bonusnætter booket i USA. Min konto blev konverteret til en ikke-amerikansk.

    Pga. corona måtte jeg afbestille reservationerne, hvilket i første omgang gik helt fint. Men pointene kom ikke tilbage. De røg ind på en ikke-eksisterende amerikansk konto.

    Trods utallige henvendelser er det ikke lykkedes dem at løse problemet.

    Da jeg så for nylig var i USA, havde jeg booket et par nætter hos Country Inn, som er et Radisson-hotel. Bookingen var sket gennem hotels.com, da jeg her kan være sikker på, at jeg får bonus. Ved indtjekning spurgte receptionisten, om han skulle slå mine Radisson-konti sammen. Han kunne se, at jeg have FIRE!?

    Jeg undrede mig, men jeg tænkte, at miraklet måske ville ske - at pointene nu ville dukke op. Men nej. Tværtimod forsvandt de 40k+ point jeg havde på min ikke-amerikanske konto.

    Nu gider jeg ikke mere. Jeg havde ellers besluttet mig for at kæmpe, men det er ikke det værd. Jeg må bare straffe dem ved at bo andre steder. Det har jeg informeret dem om.

    ****

    Since you're not able to, or capable of, giving me access to my 190k+ points, please delete any Radisson account that might be registered to this email address - American or non-American.

    I've given up. Congratulations, you've won.

    I will no longer use any Radisson hotel, and I will advise everyone to follow my example. My 100+ hotel nights per year will be spent on other hotel chains.

    Please confirm the deletion of my data. I would really appreciate it if you'd admit that this is your fault, but that is probably too much to ask.

    Goodbye.
     
    Offlyer, Erwin Lansing, THammer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Avs - Det var dælme ikke en god historie. Det er da virkelig træls at 190k+ er forsvunden i den blå amerikanske luft...
    Tænker at de kommer retur med et eller andet svar på den besked... det håber jeg i hvert fald.
     
    Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om" dette.
  14. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Øv det var da godt nok træls ja. De må alligevel have en god værdi, op mod $7-800?

    Håber du ikke lader dem slippe afsted med det, selv om jeg godt forstår du ikke gider bokse med dem. Vil tro du kan få pointene igen ved at være vedholdende nok!
     
    Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,837
    Point:
    113
    Nu har Radisson Rewards Americas foreløbig svaret, at det kan de sandelig ikke klare. Det må jeg spørge Radisson Rewards om.

    Det har jeg gjort samtidig med at jeg har spurgt Americas, hvordan det hænger sammen med, at de har kunnet overføre 154.000 point for de aflyste bookinger.
     
    THammer, asf, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,837
    Point:
    113
    Det lykkedes sgu! Efter at have spillet Karen-kortet ('Can I speak to your manager?') røg min sag til en Escalation Supervisor, som rent faktisk fandt ud af, hvad der var sket. Og det var flere point end jeg kunne huske.

    "Dear Nicki,

    The 196,000 points for the following cancelled stays have been awarded to your account.

    84000 WIGBAYE / Sep 12 - 15 2021
    28000 WIPRDUCH / Oct 01 - 02 2021
    42000 MNBAXTER / Sep 07 - 08 2021
    42000 MNGRANDR / Sep 08 - Sep 09 2021

    They will not expire for at least 2 years, maybe longer if you have any activity before then. The easiest way to remember your expiration date is anytime points go in or out of your account it restarts that 24 month clock. So, you can redeem points and it will restart that clock or you can earn points with a stay and it will restart that clock.

    If you want to leave the points in your Americas account, you absolutely can do that. There's no cost two transferring points between the two programs and it's instantaneous as long as both accounts have been activated online (they are now)

    Let me know if there is anything else I can assist you with!

    Sincerely,
    XXX, Radisson Rewards Escalation Supervisor
    Radisson Hotel Group Americas"

    Utroligt. Det har taget SÅ lang tid!
     
    HenrikM, JackB, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Tillykke med de mange dejlige point
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  18. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Dejligt at høre! Så er der da til et par overnatninger :)
     
    Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om" dette.
  19. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Radisson Collection Royal Copenhagen
    Status: Gold
    Booket: Collection Room (for point)
    Periode: August 2022
    Opgraderet: Ja sådan lidt…fik et hjørneværelse.
    Imponeret over hotellet og standen af værelset. Når man træder ud af den meget lille elevator og ud i den lavloftede gang, bliver man lidt i tvivl. Værelset var virkelig lækket og hjørneværelset gav masser af lys. Da det kun var på 16 etage, var der dog noget støj fra Tivoli (og muligvis en party bus eller to, i løbet af aftenen).
    Lidt irriterende at det var to enkeltsenge, der var skubbet sammen. Man kunne nemt ende i revnen.
    Billedet at udsigten er tager fra badeværelset (der er dog gardiner).
    42614E82-BC27-4A1A-B806-A9A57D0CCAA3.jpeg D1F3A119-5841-4ED3-9C91-B87CE194D92F.jpeg 13C4A110-25A6-4253-9D7E-34318D17A8D8.jpeg 65B4DE0A-D497-4FB4-AA06-C66C40A0865B.jpeg 36BB1BE9-F9C3-4694-989C-BD8F6B3030F2.jpeg 78818D90-7848-4BEE-8F91-3625F1D9AF4A.jpeg 63635C56-9984-4DB7-A139-631AA08105B7.jpeg F596087C-B9E6-4861-BBC9-2298D210F950.jpeg 1EF3A3AA-CE61-4041-AD3B-F1522F839972.jpeg 164D57BA-986A-4C93-AA1F-FE348A84691E.jpeg
     
    asf, HenrikM, Calle77 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Radisson Blu - Hotel Lietuva
    Status: Club
    Booket: Standard (for points)
    Periode: Feb 2023
    Opgraderet: Jep. Til Superior Room, High Floor with Old City View.
    Fint hotel med super udsigt over hele Vilnius fra værelset. Derudover et lækkert spa-område.. så en god måde at brænde broerne med Radisson for mine sidste Reward points (53.000 points var nok til 2 nætter gratis her)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side