Strækning: CPH-ORD Dato: 03/12 Klasse: Plus til Biz Bud: 20.090 point Status: EBS (nu EBG) Resultat: Opgraderet 47 timer før afgang.
Strækning: ARN-LAX Dato: 02/12 Klasse: Plus til Biz Bud: 20.090 point Status: EBD Resultat: Ikke opgraderet - besked 47 timer før afgang. Business var med 4 pladser ledige.
Husk endelig : Bed loungen i CPH indsætte en info til ARN om at du requester upg med point - first come first serve.
Det er nemlig et vigtigt tips du kommer med der Har gjort det her til morgen. Så ser vi tiden an, men der var nærmest ingen pladser her til morgen. Men plus er ok på en dagsflyvning.
@PENSIONISTEN - Æv :-( Helt udsolgt - og samme billede på hjemturen. Men så sparer jeg da de EuroBonus point til en anden god gang Fik trods alt seat block på Plus så jeg "sidder alene" og har god plads. Tak til SAS for dette.
Men flyet er stort set halvtomt i Plus og Go. Så der er ikke i dag SAS tjener flest penge på Stockholm - Los Angeles ruten... Også på flyet til Stockholm var det ret tomt.
Strækning: ORD-CPH Dato: 5. December Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 20.010 point x 2 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja Noter: >9 pladser i alle klasser 48 timer inden afgang I forbindelse med denne tur fik jeg mulighed for at prøve den nye (og indtil videre eneste) United Polaris lounge som åbnede i O'Hare i fredags. Herlig lounge hvor alle ansatte var i strålende humør. Denne lounge er lysår forud hvad man ellers er vant til fra United. Der var endda smørrebrød med røget laks! Eller i hvert fald noget der ligner. Måske får United snart brug for en dansk bager som bager "ægte" rugbrød. Jeg vedhæfter et par billeder.
Nej, den er desværre i Terminal 1 lige til venstre for C18 når man kommer op af rulletrappen. Jeg fik mulighed for at komme ind, fordi jeg startede fra en anden US destination og havde god tid i Chicago. Hvis man kun flyver ud af Chicago med SAS kan man desværre ikke komme ind i Terminal 1. Der var i øvrigt mange skuffede Amerikanere der prøvede at komme ind i lounge og blev venlig men bestemt afvist. Man skal være booket i international businessklasse for at komme ind.
Kan det overhovedet betale sig at opgradere fra economy til næste tier? Chancen for en upgrade fra economy til business er vel lig 0??
Strækning: CPH-ORD Dato: 04/11 Klasse: Go til Biz Bud: 39.575 point Status: EBG Resultat: opgraderet - besked 48 timer før afgang.
Strækning: ORD-CPH Dato: 13/11 Klasse: Go til Biz Bud: 48.610 point (ville meget gerne sove hjem!) Status: EBG Resultat: opgraderet - besked 48 timer før afgang. på et tidspunkt under mit ophold i USA var LN-RKP blevet indsat på ruten, øv... men efter 6-7 timers lounge surfing i ORD var det lige i seng og en god nats søvn med soft block på nabosædet
Strækning: OSL-MIA Dato: 9/12 Klasse: Plus til Biz Bud: 500 point (cheap charlie) Status: EBD Resultat: Denied! Der var en fejl dengang jeg lagde mit bud, så man kunne byde urimeligt lavt. For lavt, tilsyneladende!
Naturligvis. SAS var dog ikke af helt samme opfattelse = Denied! Øv, men til gengæld kan jeg beholde mine 500 point. Jubiii!