Du ER da også ude på at spolere min dag Nå, HVIS det skulle blive udfaldet så vil jeg MØJ hellere spare mine 6000,- og så købe en flaske bobler som kan nydes på 30E&F
nej, vil ikke spolere din dag, men vil da bare fortælle dig, at muligheden var at det kunne være en gammel spand... og ja, 6K, der kan du sku alligevel få lidt god md og drikke i Miami..
Troede faktisk ikke de sendte det "gamle lort" ud på de lange distancer, men kan se den også har været i SFO...... NÅ PYT - det er jo ikke verdens undergang (HÅBER JEG )
Jeg har haft det samme oplevelse - min PG bud på 41,000 EB point fra Go til Biz på SFO-CPH blev denied, men så kunne jeg upgrade ved checkin til 40,000 EB point... Det er rigtigt, at det ikke udløser z-klassen
Det er 5.000 pts som minimum i både Skandinavien el. Europa, så der er bedre value i Europa... pånær steder hvor der alligevel ikke er lounge længere... Har selv 4 Long haul segmenter hvor jeg har budt 35k points for C. Spændt på at se om det er nok til at gå igennem
Strækning : CPH-SFO Dato : 10/1 Kabine : fra GO til Business Bud i point : 42.175 EB status : EBD Gik upg igennem : JA - 47 timer før
Strækning: CPH-IAD Dato: 10/1 Kabine: fra Go til Plus Bud i point: 10.005 EB status: EBG Gik upg igennem: Ja, opgraderet 47 timer før afgang Nu afventer jeg en invitation, til et møde i Guldstuen, fra Flyvetanten (@PENSIONISTEN)
Strækning: IAD-CPH Dato: 16/1 Kabine: fra Go til Plus Bud i point: 10.005 EB status: EBG Gik upg igennem: Ja, opgraderet 47 timer før afgang På turen over virkede både Go og Business til at være populære, mens det i høj grad var lav-sæson i Plus. Kun 15 sæder var besatte og jeg havde hele række 27 for mig selv!
Okay. Brace for impact, for nu bliver det dumt .. Jeg har turen AAL-CPH-ARN-HKG og retur på GO, som jeg fik under jubilæums'festen' til dejlige 18.000 point. Fantastisk value! Turen derfra går efter en enkelt nat videre til Vietnam (sandsynligvis med VietJet). Jeg har aldrig forsøgt at upgrade før, men tænker det kunne være lækkert på ARN-HKG eller på returen. Men hvis man skulle være så heldig at få en plusgrade igennem, så får man vel ikke nogle EB, som man ville have fået, hvis rejsen var købt kontant? Dermed er idéen ved plusgrade vel minimal på bonusrejser?
Jeg troede heller ikke man kunne det, da jeg tidligere har fået afslag. Du kan ihvertfald ikke bruge plusgrade. However, da jeg skulle hjem fra Washington på en plusbillet også købt under deres gode tilbud med point, der kunne de sagtens opgradere til Biz ved check-in skranken i Washington mod point.
Det er værd at spørge ved check in om det er muligt. Var selv i Chicago i novembers med SAS bonusrejse (plus tur i forbindelse med deres 70 års tilbud) og blev uden problemer opgraderet til business med point. Kan godt være jeg var heldig
Strækning: CPH-PVG Dato: 19/1 Kabine: fra Go til Plus Bud i point: 10.000 (minimumsbud) EB status: EBD Gik upg igennem: Ja, 47 timer før afgang
Strækning : SFO-CPH Dato : 17/1 Kabine : Fra GO til C-class Bud i point : 42.985 EB status : EBD Gik upg igennem : Ja, 47 timer før Anden gang i rap med 7 dages mellemrum. ..men ak så byttede den til latino´ en med 2-2-2 , så privacy blev ikke som forventet, dog er flatbed´en god nok.