Lidt over 9. Det er da også en dejlig lufthavn. Prisen fra economy til biz ved gaten ville have været 4895 dkk. Edit: Det var jo ikke gate endnu, check-ind....
Nu er jeg kommet ombord og har sat mig til rette. Der var lige nogle tyskere der gik forbi. "Dieses Business Ist echt ziemlich nice bei der SAS. 10 mal besser als bei der Lufthansa." Sådan SAS!
Strækning: CPH-ARN Dato: 8. February 2017 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 40 Euro EB Status: EBD Gik opgradering igennem: JA Noter: De 40 Euro var lavest muligt bud. Købte kun fordi jeg lige mangler lidt point for at kommer over de 90.000 EuroBonus point igen i år
Strækning: ARN-LAX Dato: 10. February 2017 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 405 Euro EB Status: EBG Gik opgradering igennem: JA Noter: De 405 euro var laveste bud muligt, og tænkte det er ok value for en 11 timers flyvning. Ser frem til at prøve den nye 'kaviar' servering Har på returen lagt lavest mulige bud i point, så må vi se om jeg også har held med det. Ellers er plus også helt fint.
Jeg vil meget gerne opgraderes og spekulere lidt i, om det er "dumt" at vente og se, om "upgrade now" dukker op? Er der større chancer for at blive opgraderet, hvis jeg smider mit bud nu ca. 3 uger inden afrejse? Tak for din hjælp
Strækning: ARN-CPH Dato: 9. February 2017 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 40 Euro EB Status: EBD Gik opgradering igennem: JA Noter: De 40 Euro var lavest muligt bud. Købte kun fordi jeg lige mangler lidt point for at kommer over de 90.000 EuroBonus point igen i år
Min fornemmelse er ikke de går op i hvornår buddet er lagt men kun på status samt buddets størrelse, men selvfølgelig hvis alle disse ting er "lige" mellem to offers kigger de måske i sidste ende på hvem der kom først, men tvivler på det betyder meget
Jeg rejser den 19 feb fra Hong Kong til Stockholm på SAS Plus, men er særdeles interesseret i at komme op på business, da det er en dagsflyvning. Hvad er Jeres erfaringer med bud på denne rute, og er der normalt frie sæder på business? Jeg har EBG kort
Med abonnoment på expertflyer kan du finde det. Indtil videre ser det ud til der er god plads på business SK 964 HKG 9:10a → ARN 1:40p C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O1 G9 N0
Der findes også et gratis alternativ til Expertflyer, klik ind her https://flightavailability.bcdtravel.com/
Og for os knap så kyndige i Expert flyer etc: Vi forsøger bare at booke 9 billetter - så ser vi, hvordan belægningen er. Men det er bare en husmandsmetode
Netop, og du kan også gøre det med bare en billet og når man så kommer til at vælge sæde, kan man tælle de tomme ;-)
Med så mange der booker gennem en (online) travel agent, folk der er ligeglade eller ikke ved bedre og flere og flere flyselskaber der tager gebyr for sædevalg så er det virkelig begrænset præcision du får ved at tælle tomme sæder
Ja, det er nemlig rigtigt @tbh. -Man kan faktisk få syn for sagen ved at vælge et tilfældigt fly, tage et kik på seatmap et par dage før afgang (dvs før checkin er åben). -Dernæst igen tage et kik på samme seatmap, men blot nogle timer før afgang. Da kan man virkelig se hvor få passagerer der har haft forudreserveret seats. -Der kan være himmelvid forskel på de to seatmaps, specielt economy.
Bare for sjov checkede jeg lige sk935 cph-sfo i morgen. Seatmap siger 4 ledige seats, mens capacitet siger 2 ledige seats. Man skal passe på at man ikke har for store forhåbninger med de seatmaps.
Netop derfor er det også bedst at søge efter Flight Availability på Expertflyer eller den gratis BCD Travel link. Seat map er godt til at se om ens favoritsæde er ledigt eller taget allerede