Det er nu åbenbart også muligt at byde på en upgrade med Amexpoints https://thepointsguy.com/news/amex-upgrade-with-points/ . Det er nok ikke så relevant for danskere, siden sikkert de færreste har et Amex kort. Men det kan måske betyde at der bliver mere rift om upgrade pladserne. SAS på longhaul er et meget populært produkt.
Strækning: ARN >> AMS Dato: 7.maj.2019 Kabineklasse fra og til: SAS GO >> SAS Plus Bud i penge/point/Valuta: 350,- DKK EB status: EBD Gik opgradering igennem: Ja, ca. 46 timer før afgang Flyvningen blev foretaget af Jet Time, hvilket de klarede til bravour. God stemning, venligt cabin crew der ikke skjulte de havde en god dag og var glad (DET ER GOD STIL). Havde to frie sæder som “nabo” så det var bestemt ikke plads der manglede
Strækning: CPH >> TYO Dato: 13. maj.2019 Kabineklasse fra og til: SAS plus >> SAS business Bud i penge/point/Valuta: 24.950 point EB status: EBD Gik opgradering igennem: Nej
Strækning: ORD >> CPH Dato: 13/5-19 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i point: 23.000 EB status: Silver Gik opgraderingen igennem: Ja 48 timer før
trækning: IAD >> CPH Dato: 16/5-19 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i SEK: 2.700 EB status: EBD Gik opgraderingen igennem: Nix - afvist 30 timer før afgang :-(
Strækning: EWR >> CPH kl 17:35 Dato: 18/5-19 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i point: 25.100 EB status: medlem Gik opgraderingen igennem: Nej Vi havde 2 bookinger en på min kæreste og jeg og så en på vores datter som er spædbarn, men som vi havde booket et børne sæde til. Da vi ankommer til gaten er der 1 plads tilbage på biz og efter en snak med dem i gaten og nogle stewardesser i flyet, fik vi love til at opgradere min kærestes billet og at hun fik lov at tage vores datter med op på biz, selvom de normalt ikke lader folk opgradere med spædbørn. Det var utrolig rart at de var så flinke da vores datter så kunne sove liggende i over 5 af de i alt 7 timer vi fløj.
Strækning CPH IAD (washington) Dato; 29/05 2019 kl 12.20 Kabineklasse Sas Go til Plus bud Bud i point 20.000 (hver) EB status Medlem og medlem Status AFVIST To voksne på hver sin booking (pga den ene fpr billet betalt af arbejdet). Vi har budt 20.150 point hver. Er der nogen af jer troldmænd, der kan se hvor mange pladser der er på Plus EDIT: jeg er på Go Light konen er på SAS GO
SAS har pt. 8 billetter til salg på Plus, men tager jeg et seat map op er der kun to ledige ud af 28 sæder. De resterende 26 står som "Seat is occupied" (ikke "Blocked by airline").
Strækning: CPH-CDG Dato: 3/6-2019 Kabineklasse fra og til: Eco -> Plus Bud i penge/point/Valuta: 335DKK Min/Max budmulighed: 325DKK/??S EB status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, ca 46 timer før afgang.
Strækning: IAD-CPH Dato: 3/6-2019 Kabineklasse fra og til: Eco -> Plus Bud i penge/point/Valuta: 12000 point Min/Max budmulighed: 12000 EB status: EBB Gik opgradering igennem: Ja, ca 46 timer før afgang.
Strækning: CPH-SFO Dato: 8/7-2019 Kabineklasse fra og til: Plus -> Business Bud i penge/point/Valuta: DKK. 3.010,- Min/Max budmulighed: Husker det ikke, det er længe siden jeg bød EB status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, ca. 48 timer før
Strækning: CPH-HEL Dato: 9/6-2019 Kabineklasse fra og til: Eco -> Plus Bud i penge/point/Valuta: 5000 point Min/Max budmulighed: 5000 point min. EB status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før.
Strækning: STN-CPH Dato: 10/6-2019 Kabineklasse fra og til: Eco -> Plus Bud i penge/point/Valuta: 5055point Min/Max budmulighed: 5000 point min. EB status: EBB Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før
Strækning: CPH-IAD Dato: 10/6-2019 Kabineklasse fra og til: Plus -> Business Bud i penge/point/Valuta: 23775 point Min/Max budmulighed: 21000 point EB status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før Strækning: ORD-CPH Dato: 15/6-2019 Kabineklasse fra og til: Plus -> Business Bud i penge/point/Valuta: 25500 point Min/Max budmulighed: 23000 point EB status: EBS Gik opgradering igennem: Nej, teoretisk kan den nå den inden for de næste 4 timer. 10 sæder blocked iflg. expertflyer @Henrik Olsen, eller andre kan i kigge på en mere præcis søgning? Jeg har kun gratis udgaven.
Det sker ofte, at systemet automatisk blokerer sæder ved siden af Guld- og Diamantkunder. Disse sæder bliver så frigivet, hvis der bliver behov for dem. Noget tyder på, at der bliver behov for sæderne i morgen.