EuroBonus "March Madness"

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 28/2/20.

  1. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Som jeg læser det er det kun hos Loyalty solutions partnerne, så Sportsmaster er f.eks. ikke med, og SAS selv heller ikke..
    Hvilket gør det noget sværere.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Baseret på alle jeres fine feedback, så er kampagnens vilkår og betingelser gjort mere klare. Her er det opdateret:

    • Transaktionsbeløbet (betalingen) skal være over 100 SEK / NOK / DKK i lokal valuta for at kvalificere sig til kampagnen.
    • Der skal foretages minimum 10 handler hos 10 forskellige partnere. ( 2 forskellige forretninger i samme kæde tæller som 2 transaktioner)
    • Kun køb i deltagende partnerbutikker er tæller med, se forretningerne på eurobonus.shopping
    • I en fysisk butik / restaurant SKAL transaktionen gennemføres ved hjælp af et betalingskort (Visa, Mastercard eller American Express) linket til din EuroBonus konto
    • Online køb hos vores deltagende partnere tæller også med ved, at du tilføjer dit EuroBonus-nummer inden betaling. Se deltagende webshops på eurobonus.shopping
    • Transaktioner (betalingen) skal finde sted mellem 2/3 2020 00.01 og 31/3 2020 23.59 for at kvalificere til kampagnen.
    • Hvis varerne returneres, tæller købet ikke med i kampagnen
    • Handler hos deltagende partnere i alle lande tæller med i kampagnen
    • Tildelingen af10.000 point eller 20.000 point vil være tilgængelig på din EuroBonus-konto i slutningen afapril 2020
    • Kampagnen er gyldig for de første 200 medlemmer der gennemfører 10 transaktioner hos 10 forskellige partnere og for de første 200 medlemmer der gennemfører 20 transaktioner hos 20 forskellige partnere
    • 10 handler hos 10 forskellige partnere i kampagneperioden giver således 10.000 Point. 20 Handler hos 20 forskellige partnere i kampagneperioden giver yderlige 10.000 point for totalt 20.000 point
    • Maksimal tildeling pr. EB-nummer er 20.000 point uanset antallet af transaktioner i kampagne perioden.
     
    Henry og asf "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Nu bliver jeg usikker. Jeg troede faktisk, at indkøb hos web-shops også talte med. Men hvis det kun er indkøb i fysiske butikker, bliver det jo en helt anden sag.

    Jeg har lige tjekket antallet af butikker i Aarhus: Totalt er der 20. Tre af dem er forskellige filialer af Vibholm. 11 af dem er restauranter. (det skal retfærdigvis siges, at hvis jeg søger på Århus kommer der 17 butikker - men en del af dem er gengangere fra søgningen på Aarhus). Det betyder jo i realiteten, at denne kampagne kun er interessant for "københavnerne". Alle andre vil få svært ved at finde 10 butikker.

    Jeg kommer også i tvivl om en tur med Dantaxa reelt tæller med. Det er vel næppe loyal solutions?
     
    Kenneth K, asf og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der står følgende i T&C:

    Online køb hos vores deltagende partnere tæller også med ved, at du tilføjer dit EuroBonus-nummer inden betaling. Se deltagende webshops på eurobonus.shopping
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Takker. Der har afklaret en del
     
    Bekgaard "Synes godt om" dette.
  7. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Ikke at forveksle med https://onlineshopping.flysas.com/dk/ ..!!
    - som er den portal, som jeg oftest bruger. Som jeg læser det, så er den ikke med i kampagnen, og det er her f.eks. Sportmaster findes (jfr. eksemplet ovenfor).
    eurobonus.shopping er - efter min mening - en dårlig udgave af det desværre lukkede Plusdeal.
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Så er jeg blevet ekstra forundret.

    Jeg har i nat modtaget en e-mail med denne overskrift: Tjen Ekstrapoint når du shopper og spiser på restaurant

    Der var ikke et ord om "March Madness".o_Oo_Oo_O Blot en reklame for at man kan knytte sit betalingskort til loyal solutions så man slipper for at lade EB-medlemskortet gå igennem terminalen først. Og så reklame for en masse butikker og spisesteder.

    Dette er åbenbart en kampagne, der skal holdes hemmelig.
     
    Henrik Olsen og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  9. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Det er muligt det er velment - men jeg må blankt erkende at jeg synes dette er meget "fishy".
    1) Der er ingen officiel kommunikation omkring dette på nogle officielle kanaler
    2) Det er vel de facto en købsbetinget konkurrence (der dog er lovligt) - men uden mulighed for at følge med i om man har opfyldt kravene eller ej. Hvis ikke kravet om de 200 første var der - så helt OK. Men her...
    3) Betingelserne er uklare - og kommer fra flere kilder.
    = Det er en ommer.
     
    Senest redigeret: 3/3/20
    Peter F., Henrik Olsen, Kenneth K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Arbejder lige ved siden af Ello Supermercado, så måtte lige købe lidt italiensk mad i går. De havde også kampagne med 100 point/100 kr, så selvom man ikke måtte kvalificere sig til de 10.000 point, så er det vel ok.

    Hvor hurtigt ser I jeres køb på eurobonus.shopping-siden? Mine køb fremgår ikke endnu.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Takker. Dette er den første officielle beskrivelse af kampagnen, jeg har set.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Somme tider går det meget stærkt, d.v.s en lille uge.
     
    Henrik Olsen og PeterA "Synes godt om" dette.
  14. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    ok, men altså ikke timer eller en dag.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Det har jeg ikke oplevet. Måske et par dage i de aller hurtigste tilfælde.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det her er en af de mest fishy kampagner jeg har set længe.

    Forstår ikke at IF lægger navn til dette (da det tydeligt ikke er offentliggjort andre steder) :confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Vi spreder budskabet om at optjene gode EuroBonus point når vi finder dem eller lære dem at kende.

    Der står mere om den her (helt officielt): https://eurobonus.shopping/da/campaign/

    Så den er ikke hemmelig på nogen måde.
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Malenko

    Malenko Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    1
    Burde de ikke forlænge/rykke kampagnen (og fjerne “de første 200”-reglen!) eftersom det ikke er anbefalet at folk går så meget ud i byen(især dem der rejser meget!)?

    Det lyder næsten bogstaveligt som “March Madness” at skulle risikere at smitte/blive smittet pga EB points.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side