Står der ikke at tilmeld dig senest den 22. maj 2019 for at benytte dig af tilbuddet, så hvis man ikke har gjort det tror jeg ikke man får de ekstra point? Kommer med alderen miss Sophie
Eurobonus-Plusdeal har netop sendt mig et nyhedsbrev, hvori man kan deltage i lodtrækningen om en Paris-rejse blot ved at svare tilbage, hvilken måned man foretrækker at rejse i. Lidt pudsigt tiltag synes jeg... Andre der har modtaget denne kampagne?
Nope, men jeg får stadig ingen mail fra SAS, og kan heller ikke ændre tilmeldingen i profilen. Ringede i sidste uge og han ville sende spørgsmålet videre til IT, men intet hørt endnu
Jeg ved ikke om det har været der længe, men lige nu kan man få 1.000 Eurobonus point ved Saxo Premium, som har 30 dage gratis Jeg kan desværre ikke linke endnu
Den email fik jeg også, men følger man linket; https://onlineshopping.flysas.com/dk/saxo-premium/19000/ så er beskeden blot, at det koster 99,- pr. måned og ikke noget om gratis prøveperiode... Tværtimod står der, at point kun udbetales ved køb af SAXO Premium: Så hvad skal man mon tro?
Jeg får dette billede når jeg kommer ind. Jeg ahr meldt mig til, men pointen står stadig og venter. C-more er også kommet på for lidt tid siden, her får man 500 point og også med gratis prøveperiode.
Der tror jeg ellers den hører til. Jeg har også fået den - og bemærket, at den er sendt fra en helt anden mail-server end PlusDeal normalt anvender. De bruger Mailplatform, som er et dansk mail-liste-firma. Kigger man på link i mailen, peger de på emlnk1.com - et domæne registreret i Panama Reply to adressen er acemsa5.com - et sted i USA. Jeg tror ikke på den.
Jeg skrev til Plusdeal og spurgte til ægtheden, netop fordi reply-adressen så mystisk ud, og de har netop svaret, at den er god nok; Det er blot for at friholde deres egen supportmail fra at vælte af konkurrence-svar. Så ingen grund til bekymring for fishing og deslignende.
Hvis man nu sidder på Mash og har brugt en mindre formue (gruppe på 8) og til sin skærk opdager, at man har glemt sit eurobonus kort derhjemme.... Er der nogen chance for at få de 100 point / 100 kroner retrospektivt?
Jeg har retro claimet men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan men nu ved du i det mindste det kan betale sig at prøve at Google
Arg, surt. - Jeg er bange for, at der ikke er noget at gøre. https://eurobonus.shopping/service/ Citat: "Fik du ikke registreret dit EuroBonus kort ved købet kan du ikke efterregistrere point".
For så vidt angår køb i fysiske butikker og online shopping, dvs. den del af 'EB-universet', som driftes af Loyal Solutions, så er det mit indtryk, at der ikke kan retroclaimes, hvis kortet ikke er registreret fysisk i terminal hhv. handlet via link fra Eurobonus onlineshop. Det tror jeg ikke er nyt, men kender nogen en bagdør, hvor man med succes kan tale for sin syge moster, så tror jeg @sunebuhl - og andre! - bliver glade.
Jeg er godt nok sikker på at jeg har retro claimet via kopi af regning på MASH, men det er også flere år siden.