Jeg dummede mig desværre også sidste år. Jeg købte en sofa til omkring kr. 30.000 hos Brdr. Friis og havde glemt at registrere kortet før betaling. Dette var svaret fra Loyalty Solutions: Tak for din mail og ønske om efterregistrering af EuroBonus point for dit køb hos Brdr. Friis. Da du ikke swippede dit EuroBonus kort i terminalen ved købet. kan vi desværre ikke tilskrive dig EuroBonus point for dette køb. Vi er glade for din interesse i at optjene SAS EuroBonus point, og håber at du fremover vil benytte muligheden for at optjene mange point igennem dine daglige indkøb. Husk blot at swipe dit SAS EuroBonus kort i butikkens terminal ved købet, så dine EuroBonus point automatisk registreres. BEMÆRK at du skal bruge dit normale EuroBonus kort og ikke dit SAS Mastercard til optjening af ekstra point. Har du ikke et normalt EuroBonus kort uden betalingsfunktion kan du bestille et på +45 70 10 20 00.
kan trøste dig med, at man kun får point hos Brdr Friis ved betaling af fuld pris for varen.. Så jeg håber du har fået en god rabat og det er sikkert bedre end de point du kunne optjene der..
Tak for svarerne alle sammen. Jeg spurgte fordi jeg også syntes at have læst, at folk have fået retroclaimet point. Men det har nok kun været i de tilfælde, hvor kortet er swipet men pointene alligevel ikke er udløst - af den ene eller anden grund. Anyway, så kan jeg lære ikke at tage Eurobonus kortet op, bare fordi man ikke lige har brug for det på Kreta. God fredag og weekend til folket.
Jeg har flere gange retro claimet fra blandt andet Rasoi. Det er sket flere gange at medarbejderne ikke ved hvordan man skal bruge eurobonus kortet, og ikke vil swipe det. Dette har jeg forklaret SAS, og har fået pointene nogle dage efter.
Ligesom @SophieHendriksen nævner ville jeg bestemt ikke tøve med at smide en retro claim afsted, der går jo intet tabt i at prøve
Så er dette en ny ting. Jeg har købt med rabat og fået point. Ja og som om det ikke var nok så endte det faktisk med at jeg både fik rabat, kørte mit eurobonus kort igennem og betalte med Forbrugsforeningen, så en rigtig god deal for mig. Det med kombi af eurobonus og forbrugsforeningen har jeg dog fundet ud af at man ikke må, så den går desværre ikke.
De har på et tidspunkt haft et helt opload modul, med dato og dropdown med restaurant valg. Ved ikke om det er loyal solutions eller ej. Jeg brugte det til at retro claime, fordi tjeneren slet ikke anede hvad man skulle gøre. Jeg havde desværre ikke succes, da jeg kun havde en dankort bon og ikke en rigtig kvittering.
Jeg har også tidligere retro claimet selvom jeg ikke havde swipet kortet i butikken. Det gik fint. Men det er vigtigt at have den rigtige kvittering. Har nemlig også forsøgt, hvor jeg kun havde mastercard kvitteringen, og der gik den ikke.
Det er samme side, som jeg linker til i post #516. Jeg gentager citatet fra 2. afsnit: "Fik du ikke registreret dit EuroBonus kort ved købet kan du ikke efterregistrere point".
Jeg har lige købt en fødselsdagsgave til niecen. Hun samler på Royal Copenhagen. Købte gaven i Værsgo, der giver 20% rabat i dag, i morgen og lørdag. Og så får jeg også 75 EuroBonus point for hver 100 kroners køb. Det er dag fint, lige indtil jeg får besked om, at min EuroBonus kort er udløbet. Det udløb faktisk allerede i juli 2018 - og sidste år var der ingen problemer med at få point på køb i fysiske butikker og restauranter. Jeg har nu bestilt et nyt kort hos SAS. Andre, der har haft erfaring med udløbne kort? Kan jeg vinke farvel til mine godt 300 point? Skal alle IF-ere nu til at bestille et nyt og gyldigt bonuskort?
Du kan være helt rolig, det virker fint selvom kortet er udløbet. Den klager på terminalen og kvitteringen, men det bliver fint registreret. Har selv kørt med et kort der udløb i 16 uden problemer. Har dog bestilt et nyt da beskeden om at kortet er udløbet ikke rigtigt gavner i processen hvor butik/tjener sjældent har helt styr på det.
Jeg gjorde det tilbage i april, da medarbejderen ikke vidste hvordan det virkede. Det skrev jeg til SAS via. Retro claim og der gik ca. 14 dage - så havde jeg mime point.
I email fra Plusdeal i dag skriver de, at de fra 16/9 bliver til 'Whatelse'. Følger man linket, så står der ikke nået om EuroBonus blandt fordelene. Nogen som har hørt mere om, hvorvidt dette samarbejde således er ved sin afslutning?
Det ligner desværre at hotelscombined er fjernet fra online shopping hjemmesiden. Det har ellers været en RIGTIG god ven i længere tid.
Jeg har i dag spurgt hos Plusdeal og fået flg. tilbagemelding: Med andre ord er svaret (på mit eget spørgsmål), at det er slut med point ad denne kanal. Blot til almen info for andre pointjægere.
Det er da utroligt ærgerligt! Der har været nogle fine point at tjene der, så en skam at det ikke længere vil være muligt. Dermed bliver det ej heller særlig relevant for mig i fremtiden.
Så er det nok også slut med at handle der for mit vedkommende har ellers høstet en del gode point på kontoen via Plusdeal