Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    Jeg har også samme problem. Jeg kunne fint logge ind på min kones bruger så det er ikke computeren der er problemet
     
    Bekgaard og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  2. Wolla

    Wolla Aktivt medlem

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Nogen der kender kampagnekoden til Nextory kampagnen?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    494
    "Synes godt om" modtaget:
    1,089
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej

    Problemet er identificeret og løst. Tak for hjælpen med fejlfinding.
    Ha en god aften
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  5. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej Henry,

    Problemet er identificeret og løst. Tak for hjælpen med fejlfinding.
    Ha en god aften
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    @LoyalSolutions når jeg forsøger at tilføje mit AMEX kort giver den fejl med kortnr.

    Mit Visa kort virkede fint
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Takker også for vores mail-korrespondance.

    Det minder mig om, at da vi for 25 år siden lavede små (og store) programmer på arbejdet, havde vi først en intern test, derefter bruger test (vi havde nok 5 - 10 brugere, som hjalp med det), før vi frigav programmet til alle brugere.

    Måske skulle SAS overveje noget tilsvarende?

    Jeg er sikker på, at der er nogle her på IF, som gerne vil være med til brugertest.
     
    Erwin Lansing og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  8. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Screenshot_2019-12-19-11-33-45.png Jeg kan stadig ikke logge ind, hverken fra tablet eller mobilos. Jeg får ikke engang en snurretop op. Andre med samme problem? Henry, måske du kunne sende det videre til din kontakt?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Det er da rigtigt træls. Skriv til Peter Kisbye, [email protected]
     
  10. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    100
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    63
    Der er stadig et opsætningsproblem på siden, så indtil det bliver fixet afhænger det pt. om hvor strikse dine policies er sat i din browser. Prøv en anden browser. For mig var den eneste der virkede den ny Edge browser. Chrome giver en blank side, og IE er dog trods alt ret specifik med hvorfor det ikke virker.


    upload_2019-12-19_9-21-12.png
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej Alle, Vedr login
    A. IE er ikke understøttet af sikkerhedshensyn så det kommer ikke til at virke.

    B. Vedr den nye tablet, skal jeg lige bruge styresystem så undersøger vi

    I ønskes en god dag
    Peter.
     
    Erwin Lansing, asf, copenhagenboy og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Det giver jo så god mening, da jeg bruger Crome på begge mine mobilenheder.

    Min mobiltelefon bruger Android 9 Pie, med alle systemopdateringer.
    Derimod er min tablet sikkert håbløst forældet med Android 5.1.1
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    100
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    63
    Det er Chrome på Win10 og Android 9 for mit vedkommende. Faktisk er der Ingen af mine Win10 eller Android dimser der virker med Chrome (siden er blank).

    Op til jer om i vil understøtte IE, men i det mindste kunne fejlmeddelelsen være et clue om hvorfor måske også Chrome ikke vil spille med.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Jeg har tilknyttet mit mastercard premium til min konto og brugte det fredag et sted, hvor der er point optjening. Nogen der ved, hvor længe der går før man kan se sit køb på oversigten? Kan læse, at der går op til 25 dage inden de dukker op på EB-kontoen, men de skulle være at se på shopping-profilen kort tid efter købet, som jeg forstår det.....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,136
    "Synes godt om" modtaget:
    8,210
    Point:
    113
    Jeg kan heller ikke se point fra i onsdags derinde. Transaktionen blev afløst med 'wave' betaling eller hvad det hedder, ved ikke om det er relateret.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Hej @LoyalSolutions - er der en support email eller noget, man kan skrive til hos jer? Der er noget, der ser lidt mystisk ud på min oversigt
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Nu har vi haft week-end, men find evt en kontakt på deres hjemmeside: https://www.loyalsolutions.eu/
     
    Bekgaard "Synes godt om" dette.
  18. PeterKisbye

    PeterKisbye Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    16
    Point:
    3
    Hej

    NUevar/er det jul nytår, så tingene kører lidt langsom pga alle helligdage, men ellers har du ret at der er "op til "25 dage til points er på din EB konto, men under normale omstændigheder skal du kunne se dem som "på vej" på "everyday" siden efter 3-4 hverdage. Hold lige øje til om med mandag-tirsdag,ellers kan du går ind på service siden og efterreg og så kan vi også undersøge om der er noget galt i den forretning du benyttede

    godt nytår
    Peter
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,136
    "Synes godt om" modtaget:
    8,210
    Point:
    113
    Mangler fortsat point fra d. 18/12 (sendte en retroclaim mellem jul & nytår). Fra vores arrangement d. 27/12 fik jeg point fra 2 af 3 transaktioner.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    459
    "Synes godt om" modtaget:
    1,294
    Point:
    93
    Sidste fredag var jeg i København, og brugte mit kort to steder, hvor det skulle udløse bonuspoint: A.C. Perchs thehandel (til konen) og Bronx burger (til mig:)).
    Jeg har kun fået point for theen, og ikke for burgeren.
    Når jeg via hjemmesiden (https://eurobonus.shopping/da/) vælger “registrer manglende point” og taster de relevante oplysninger, så får jeg denne besked sammen med et link til den svenske udgave af SAS eurobonus mastercard siden (!).
    “Denne formular kan ikke bruges til registrering af manglende point fra SAS EuroBonus MasterCard køb. For at efterregistrere manglende point fra SAS EuroBonus MasterCard, kontakt venligst SAS EuroBonus MasterCard.”
    Så kan jeg jo starte forfra... :mad::mad:
    Jeg mindedes en Asterixs tegneserie, der har lidt samme tema.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side