Hvis man har købt på en partner hjemmeside, uden at have gået igennem Eurobonus linket, er det så bare surt, eller kan man stadig claime? Hvis det oven i købet er betalt med SAS MC
Så fik jeg endeligt svar: “Tak for din mail. Du skal rette henvendelse til SAS vedrørende dette på : 70 10 20 00.” Så kort - så godt. Spørgsmålet er vel, hvor langt gider jeg rende for et par hundrede point, som bare burde tikke ind automatisk ?
Fortsætter lige på historien. Jeg havde lige 5 min, så jeg sendte en mail til SAS kundeservice omkring de manglende ekstra point, og fik følgende svar: "Hej Kenneth. Tak for din mail. Du kan efterregistrer her: https://eurobonus.loyaltechnology.dk/service/ Eller kontakte LoyalSolution på +45 33 26 78 31. Det er dem er bestyre dette. Vil ønske dig en god dag." Så, når man klikker ind på Loyalsolution (ovenstående link) og vil reklamere over manglende point, bliver man henvist til SAS Eurobonus MasterCard kundeservice. SAS Eurobonus MasterCard kundeservice henviser til SAS kundeservice. SAS kundeservice henviser til Loyalsolution Så er cirklen sluttet Kunne bruger "Loyalsolutions" måske kigge på det ?
Selv et teleselskab kunne ikke have gjort det bedre (udover måske at det kun var forskellige afdelinger i samme selskab)
Jeg har nu fået point ind på EB kontoen - små 300 stk - som faktisk ikke er nogen, jeg har optjent - ihverfald ikke et køb, jeg har lavet. De har længe stået på oversigten, men forleden stod de der som overført og er dukket op. De er optjent i Jylland, men tvivler på, der er indlagt en funktion at alt fra vest for Lillebælt skal tilgå mig. Dem fra Bronx til juletamtam er ikke dukket op endnu - mens nogle fra Mash er dukket op for et par uger siden.
Kom til at tænke på min bror. Han var inde på netbanken - og opdagede at der var trukket et beløb fra en campingplads i Padborg. Der var han i hvert fald sikker på, han aldrig havde handlet. Så kortet blev spærret. Så var alt misbrug da udelukket. Efter en dags tid, kom han i tanke om, at beløbet svarede til hans sidste køb hos Hjem Is. Og et nærmere kik viste, at det køb i hvert fald ikke stod på kontoen. Men nu kunne banken ikke ophæve spærringen. Har selv oplevet tilsvarende hos pølsevognen i Billund Lufthavn. Her er det et Fredericia firma, der kommer til at stå på konto-oversigten. Så måske har du købt hos et firma, der giver point - men blot er registreret som noget helt andet
Ditto her: Har prøvet at noget Johan Bülow lakrids købt i lufthavnen på kontooversigten referede til noget cykelbutik i Hvidovre, hvor det så efter kortspærring viste sig, at 'JB Holding - Something' delte adresse med cykelbutikken...
Hej Det kan du tro. Jeg kan ikke helt forstå den side du siger du havner på. Linket er korrekt og jeg har lige testet. Du komme på siden med "Registrer manglende point" hvor du starter med at indtaste dit EB nummer. Siden er helt fri for Mastercard reklamer . God weekend Peter
hej Hvis du gider bruge dette link får du dine point asap. https://eurobonus.shopping/da/service/validation God weekend Peter
Hej Peter Trykker på dit link (som også var det jeg brugte sidst). Taster EB nummer og så kommer jeg til første vedhæftede billede. Vælger SAS Eurobonus MasterCard, og kommer til næste billede. Når jeg klikker på link, kommer jeg til den svenske side, sidste billede. Det var Bronx i København, og jeg sender lige nogle detaljer i en mail til dig. God weekend
Hej UPS, nu så jeg fejlen og med mindre man arbejder hos os kan jeg godt se at der er et uklart flow. Du skal vælge "Msastercard tilknyttet eurobons" den var ikke sådan at gætte . Vi har prøvet at lavet differentieret kunderute for co-brand SAS-MasterCard og andre Mastercards der er linket til EB everyday, det kan vi så se ikke lige er lykkedes. Den er lagt til IT med en opgave der hedder "stop confusing our customers so efficiently". Beklager, jeg så ikke de to sidste muligheder i drop down da man skulle scrolle for at se dem, hvilket jo heller ikke lige gør det nemmere. Alt i alt et flow der er åbent for forbedringer Peter
Jeg ved at der snart kommer en kampagne med dobbelt point - har dog ikke modtaget noget på mail. Kan man tilmelde sig via et link?
Det tror jeg, er for sent. Fristen for at tilmelde sig var i går. Men det er da et forsøg værd at prøve. Se i øvrigt denne: https://insideflyer.dk/pointfest-dobbelt-point-paa-sas-eurobonus-mastercard-14-16-februar/
Det kan være en udfordring at udnytte mulighederne . Et aktuelt eksempel: Vi er interesserede i en bestemt vin, der forhandles af H.J.Hansen. Den er ikke lagervare i den lokale Vinspecialisten. På forespørgsel om de kan få den hjem til os er svaret: "I kan bare bestille den i web-shoppen, det er meget nemmere." Det kan vi naturligvis - men webshoppen er ikke tilmeldt EB-programmet, det er kun de fysiske butikker. Så en bestilling på nettet giver kun evt. MC-point, men ikke de 50p/100 kr., som køb i butikken giver. At butikken ikke ser chancen for at hente varen hjem og dermed få handlen med i deres lokale omsætning/indtjening kan undre en jyde - vi snakker immervæk vin på den gode side af 5.000 kr.