Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hvis man har købt på en partner hjemmeside, uden at have gået igennem Eurobonus linket, er det så bare surt, eller kan man stadig claime? Hvis det oven i købet er betalt med SAS MC
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Det er deværre bare surt:(
     
    SebastianBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Så fik jeg endeligt svar:
    “Tak for din mail.
    Du skal rette henvendelse til SAS vedrørende dette på : 70 10 20 00.”
    Så kort - så godt.
    Spørgsmålet er vel, hvor langt gider jeg rende for et par hundrede point, som bare burde tikke ind automatisk ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Fortsætter lige på historien.
    Jeg havde lige 5 min, så jeg sendte en mail til SAS kundeservice omkring de manglende ekstra point, og fik følgende svar:
    "Hej Kenneth.
    Tak for din mail.
    Du kan efterregistrer her: https://eurobonus.loyaltechnology.dk/service/
    Eller kontakte LoyalSolution på +45 33 26 78 31.
    Det er dem er bestyre dette.
    Vil ønske dig en god dag."

    • Så, når man klikker ind på Loyalsolution (ovenstående link) og vil reklamere over manglende point, bliver man henvist til SAS Eurobonus MasterCard kundeservice.
    • SAS Eurobonus MasterCard kundeservice henviser til SAS kundeservice.
    • SAS kundeservice henviser til Loyalsolution
    Så er cirklen sluttet :mad:
    Kunne bruger "Loyalsolutions" måske kigge på det ?
     
    Thomas Bække Olesen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Selv et teleselskab kunne ikke have gjort det bedre (udover måske at det kun var forskellige afdelinger i samme selskab) :)
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  6. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Jeg har nu fået point ind på EB kontoen - små 300 stk - som faktisk ikke er nogen, jeg har optjent - ihverfald ikke et køb, jeg har lavet. De har længe stået på oversigten, men forleden stod de der som overført og er dukket op. De er optjent i Jylland, men tvivler på, der er indlagt en funktion at alt fra vest for Lillebælt skal tilgå mig.
    Dem fra Bronx til juletamtam er ikke dukket op endnu - mens nogle fra Mash er dukket op for et par uger siden.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,805
    Point:
    113
    Kom til at tænke på min bror. Han var inde på netbanken - og opdagede at der var trukket et beløb fra en campingplads i Padborg. Der var han i hvert fald sikker på, han aldrig havde handlet. Så kortet blev spærret. Så var alt misbrug da udelukket.

    Efter en dags tid, kom han i tanke om, at beløbet svarede til hans sidste køb hos Hjem Is. Og et nærmere kik viste, at det køb i hvert fald ikke stod på kontoen. Men nu kunne banken ikke ophæve spærringen.

    Har selv oplevet tilsvarende hos pølsevognen i Billund Lufthavn. Her er det et Fredericia firma, der kommer til at stå på konto-oversigten. Så måske har du købt hos et firma, der giver point - men blot er registreret som noget helt andet :D:D:D
     
    SebastianBruun og Ulrik "Synes godt om" dette.
  8. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Ditto her: Har prøvet at noget Johan Bülow lakrids købt i lufthavnen på kontooversigten referede til noget cykelbutik i Hvidovre, hvor det så efter kortspærring viste sig, at 'JB Holding - Something' delte adresse med cykelbutikken...:rolleyes:
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  9. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13

    Hej
    Det kan du tro. Jeg kan ikke helt forstå den side du siger du havner på. Linket er korrekt og jeg har lige testet. Du komme på siden med "Registrer manglende point" hvor du starter med at indtaste dit EB nummer. Siden er helt fri for Mastercard reklamer :).
    God weekend
    Peter
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  10. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    hej
    Hvis du gider bruge dette link :) får du dine point asap.
    https://eurobonus.shopping/da/service/validation

    God weekend
    Peter
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  11. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    yeps

    [email protected]

    God weekend
    Peter
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  12. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej
    Hvilken Bronx var det - i København ? så checker vi

    Peter
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Hej Peter

    Trykker på dit link (som også var det jeg brugte sidst).
    Taster EB nummer og så kommer jeg til første vedhæftede billede.
    Vælger SAS Eurobonus MasterCard, og kommer til næste billede.
    Når jeg klikker på link, kommer jeg til den svenske side, sidste billede.

    Det var Bronx i København, og jeg sender lige nogle detaljer i en mail til dig.

    God weekend
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    60
    "Synes godt om" modtaget:
    139
    Point:
    33
    Virker Eurobonus Everyday løsningen også med kort der fx er tilknyttet Apple Pay?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Ja det virker på alle "pays"
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej

    UPS, nu så jeg fejlen og med mindre man arbejder hos os kan jeg godt se at der er et uklart flow. Du skal vælge "Msastercard tilknyttet eurobons" den var ikke sådan at gætte :) . Vi har prøvet at lavet differentieret kunderute for co-brand SAS-MasterCard og andre Mastercards der er linket til EB everyday, det kan vi så se ikke lige er lykkedes. Den er lagt til IT med en opgave der hedder "stop confusing our customers so efficiently". Beklager, jeg så ikke de to sidste muligheder i drop down da man skulle scrolle for at se dem, hvilket jo heller ikke lige gør det nemmere. Alt i alt et flow der er åbent for forbedringer :)
    Peter
     
    Henry, Nielspg, Offlyer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. DavidJensen

    DavidJensen Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    22
    Point:
    3
    Jeg ved at der snart kommer en kampagne med dobbelt point - har dog ikke modtaget noget på mail. Kan man tilmelde sig via et link?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,805
    Point:
    113
  19. DavidJensen

    DavidJensen Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    22
    Point:
    3
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det kan være en udfordring at udnytte mulighederne o_O. Et aktuelt eksempel:

    Vi er interesserede i en bestemt vin, der forhandles af H.J.Hansen. Den er ikke lagervare i den lokale Vinspecialisten.
    På forespørgsel om de kan få den hjem til os er svaret: "I kan bare bestille den i web-shoppen, det er meget nemmere."

    Det kan vi naturligvis - men webshoppen er ikke tilmeldt EB-programmet, det er kun de fysiske butikker. Så en bestilling på nettet giver kun evt. MC-point, men ikke de 50p/100 kr., som køb i butikken giver.:(

    At butikken ikke ser chancen for at hente varen hjem og dermed få handlen med i deres lokale omsætning/indtjening kan undre en jyde - vi snakker immervæk vin på den gode side af 5.000 kr. :rolleyes:
     
    asf, Steen_C, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side