Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. Tristaniel

    Tristaniel Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    13
    Også slut herfra med the-artist-soon-to-be-formerly-known-as-Plusdeal. I det mindste kan man få lidt point hos Spis I Byen gennem portalen på nogle af tilbuddene, og de tager også Forbrugsforeningen. Lidt glæde skal man have ved at være lønslave ;)

    To gange i år har jeg desuden oplevet, at leverandørerne til Plusdeal har "glemt" at informere om, de ikke havde varen længere, selv om pengene var trukket, så i mine øjne har niveauet også været mere ustabilt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    PENSIONISTEN, Henry, HenrikM og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. BenNorr

    BenNorr Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Har haft lidt blandede oplevelser med Plusdeal, men surt at muligheden for ekstra points forsvinder. Mit sidste køb blev i øvrigt sendt retur pga utrolig ringe kvalitet...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Nogen der har prøvet den der Shell-deal, hvor man får 750 point? Få man pointene med det samme?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Ja, de kom meget hurtigt; dagen efter min ansøgning til Shell.
    Jeg har i øvrigt aldrig fået brugt kortet, da der aldrig rigtig fulgte nogle interessante kampagner fra Shell (medmindre man er fan af / tror på deres superbenzin), så jeg opsagde det igen efter et halvt års tid.
    Men pointene var ok. :)
     
    RasmusH og Henry "Synes godt om" dette.
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Så er Nextory også kommet til Danmark med 800 points for sign-up:

    https://onlineshopping.flysas.com/dk/nextory/18616/
     
    Calle77 og Henry "Synes godt om" dette.
  7. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    PENSIONISTEN, Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om dette"
  8. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Nu er min bestilling gået igennem. Så er det blot at vente på de 1000 point :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  9. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Jeg skulle netop registrere et ikke-registreret køb på sas-eb.dk. Jeg ser nu, at hjemmesiden er ændret.
    Man kan logge ind med sin EuroBonus profil og linke op til fem betalingskort - selv tilføjede jeg mit VisaDankort og SAS MC. Så skulle den registrere købene automatisk. Bemærk, at Dankort ikke kan bruges, og ved køb med VisaDankort, skal Visa-delen af kortet være benyttet igennem fx Apple Pay eller lign. Samtidig kan man nu også se en oversigt over køb, 'pending' køb, og annullerede overførsler (hvad så end det sidste er).
     
  10. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Fantastisk, tak!. Jeg er selvfølgelig gået ind med det samme, for bare at blive mødt med SKIT endnu en gang. Jeg prøver at tilføje mit SAS MC Premium, men nej, der opstod en fejl, du kan prøve at læse FAQen og se om der er en forklaring der. Nå, tak for hjælpen. Jeg var nu lige blevet så glad, at se et AMEX logo. Der måtte jeg også blive skuffet, for FAQ forklarer at kortet skal være udsted i Norge, Sverige eller Danmark, og mit er hollandsk. Nåvel, ingen forklaring hvorfor mit MC ikke skulle virke, så bare prøve igen:

    "Der opstod et problem med at linke dit betalingskort. Dit kort er muligvis allerede knyttet."

    Jamen! Fejlen at det ikke virkede, betød så faktisk, at alt var gået godt. Og ikke bare det, ingen problem at tilknytte et hollandsk AMEX. Vejen var måske lidt kringlet, men resultatet må siges at være tilfredsstillende ;)o_O;)
     
    OIB, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  11. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Nåh ja, jeg fik også en fejlmeddelselse, da jeg lagde mit SAS MC ind. Da jeg efterfølgende tilføjede dankortet kunne jeg så se, under mine kort var SAS MC alligevel tilføjet...
     
    THammer, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  12. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej

    I er hurtige herinde :) . Jeg arbejder for firmaet der laver løsningen til EuroBonus og det er korrekt at man "lige om lidt" kan koble alle typer betalingskort til programmet så ledes at man automatisk optjener EB point hos partnerne når man betaler og ikke behøver at swipe et medlemskort først. Det kan man stadig hvis man vil betale kontant etc ( og nej i får ikke dobb. point ved at swipe et medlemskort og så et koblet betalingskort :) ) Har man så et SAS co-brand MC eller AX optjener man både de 10-25 point/100 Kr fra "co brand" som gælder alle butikker i hele verden og de "50-250" fra partnerne i EuroBonus Everyday. Som I har spottet er der pt ikke mulighed for at tilkoble Mastercsard, det kommer inden jul og fejlbeskeden bliver opdateret i dga så den giver mere mening. Så I kan linke AX og Visa fra nu og MC lige om lidt. Bemærk særlige regler for Visa-Dankort, som vises når I linker, men det får man kun point på hvis det er lagt i Apple Pay eller Google Pay.
    Løsnignen er "soft-lanceret" i dag, I vil se meget mere om den i kommende uge
    Mvh og god weekend
    Peter
     
    danielstrandby, klausbm, MatthiasWagner og 10 andre "Synes godt om" dette.
  13. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej

    I er hurtige herinde :) . Jeg arbejder for firmaet der laver løsningen til EuroBonus og det er korrekt at man "lige om lidt" kan koble alle typer betalingskort til programmet så ledes at man automatisk optjener EB point hos partnerne når man betaler og ikke behøver at swipe et medlemskort først. Det kan man stadig hvis man vil betale kontant etc ( og nej i får ikke dobb. point ved at swipe et medlemskort og så et koblet betalingskort :) ) Har man så et SAS co-brand MC eller AX optjener man både de 10-25 point/100 Kr fra "co brand" som gælder alle butikker i hele verden og de "50-250" fra partnerne i EuroBonus Everyday. Som I har spottet er der pt ikke mulighed for at tilkoble Mastercard, det kommer inden jul og fejlbeskeden bliver opdateret i dga så den giver mere mening. Så I kan linke AX og Visa fra nu og MC lige om lidt. Bemærk særlige regler for Visa-Dankort, som vises når I linker, men det får man kun point på hvis det er lagt i Apple Pay eller Google Pay.
    Løsningen er "soft-lanceret" i dag, I vil se meget mere om den i kommende uge
    Mvh og god weekend
    Peter
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Hej Peter,

    Mange tak for uddybningen og velkommen til! Jeg håber ikke, du opfatter mit indlæg som "brok" for det er ment som konstruktiv kritik om ting, I kan forbedre. At vide at du følger med her, gør det lidt nemmere at aflevere den slags forslag; det kan nogle gange være svært med større selskaber (vi nævner ingen navne her, for det gælder alle over en vis størrelse ;)).
    Dejligt med soft-launce i dag, så fuld forståelse for at der er nogle rå kanter hist og her. Rigtig godt intiativ for det gør dagligdagen med at optjene point meget nemmere, det ser vi frem. Og som du har fundet ud af, vi BETA-tester gerne :D
    God weekend til dig også!
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  15. LoyalSolutions

    LoyalSolutions Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Hej Igen.
    Jeg opfatter det bestemt som konstruktiv kritik, og vi ved jo at selvom vi gør alt for at undgå så er der altid et eller andet der skal justeres i så stor en implementering, så kun et tak herfra - og god weekend
    Peter
     
    Thorbjoern, Calle77, CHIP og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Det er en fed funktion, det var også et mareridt med det gamle hvor man skulle swipe sit EB kort og maskinen skulle melde fejl og man så skulle betale igen bagefter.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Synes lige jeg vil dele den her. Brokkede mig over manglende point fra HotelsCombined (skulle jeg næsten altid gøre, men de mange point var meget det værd). Efter lang tid har jeg fået det, kombineret med denne:

    "Hej Matthias,

    Jeg har fået dem godkendt nu og indsætter dine point.

    Jeg kan dog se at du har benyttet 2 svenske kampagner som du faktisk ikke må, så jeg trækker 2000 point.

    Go' weekend"

    Det er over 6 måneder siden jeg brugte de svenske, men de er blevet "spottet"...

    #Godweekend.....
     
    asf, Thorbjoern, Nicki Lolk Sørensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Går den, så går den. Og det gjorde den ikke :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Hej Peter

    Her er et screenshot fra hvad jeg oplever når jeg forsøger at logge ind, herfra kan jeg så sidde og kigge på den snurretop i et par timer uden der sker noget.


    Skærmbillede 2019-12-08 kl. 19.58.26.png
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Jeg oplever det samme og er i dialog med Peter Kisbye fra Loyalsolutions via e-mail om problemet.
     
    Bekgaard og Kenneth K "Synes godt om" dette.

Del denne side