Hmmm....jeg signede op i går morges, men har endnu ikke modtaget points. Nogen der har tilmeldt sig i går eller i dag og modtaget points?
Du burde meget gerne modtage en bekræftelse fra SAS både når du "køber" varen, og igen når de 1000p er på vej - Jeg sprang på tilbudet kl 10 og fik en mail for en time siden med de 1000p
Har alle andre også ventet længe på Mofibo points? (Zetland og Storytel kom på min SAS konto på under 24 timer)
Jeg afventer også fortsat på Zealand. Første gang jeg gør det via IPad (IOS), ved ikke om dette kan have indflydelse Jeg afventer også fortsat point fra Zealand køb. Første gang jeg gør det via IPad (IOS). Kan dette have indflydelse? Andre der gør det via IPad hvor det har virket fint? Har ingen mails fået fra Sas omkring købet endnu...
Hvis du ikke har fået mailen er det formentlig ikke registreret. Jeg tilmeldte via iPhone uden problemer.
Jeg tilmeldte først mig selv og fik point efter 90 minutter. Dagen efter tilmeldte jeg min kæreste - og 48 timer senere var der stadig ikke nogle point. Jeg prøvede så, her til aften, at tilmelde min kæreste igen - men denne gang på en anden email adresse hos Zetland så det var en "ny" konto. Disse point er nu kommet på hendes konto efter ca. 2 timer. (det er en anden email end hendes eurobonus er linket op i mod) I alle tre tilfælde har har brugt Chrome Browser fra enten en Mac eller Windows PC. Nogle gange virker det, ander gange gør det ikke.
Hmm.. Jeg giver det til og med mandag, ellers prøver jeg at hive fat i Earn Shoppens kundeservice. Og ellers må jeg jo prøve med en anden mailkonto - pointene skal hvert fald skaffes
Tilmeldte mig Zetland fredag aften og Storytel igår. Begge gange kom point efter ca. 2 timer. Bruger Chrome til alt mit internetbrug, men er begyndt at bruge Edge browseren når der skal tilmeldes noget der skal trackes.
Nogen der har erfarring med at retroclaime hvis man ikke fik mailen? Jeg tænker at det i virkeligheden er nemmere at tilmelde sig på ny, med en anden mail i stedet for at retroclaime? Mit indtryk er at Plusdeal ikke har samme service niveau som Loyalty Solutions når det kommer til sådan noget, men vil meget gerne høre hvis jeg tager fejl
Jeg har været igennem møllen, og det er overhovedet ikke besværet værd. Deres svartid var 3-6 uger på en mail - så det tog i alt 3-4 måneder at få pointene.