Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Jeg har også fået point her til morgen efter tilmelding sent i går.
     
    Henrik Olsen, MaleneChristensen og Henry "Synes godt om dette"
  2. Henriksj

    Henriksj Aktivt medlem

    Beskeder:
    72
    "Synes godt om" modtaget:
    153
    Point:
    33
    Point kom til mig efter en 2-3 timer i går aftes
     
    Senest redigeret: 7/12/17
    Henrik Olsen, MaleneChristensen og Henry "Synes godt om dette"
  3. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    892
    "Synes godt om" modtaget:
    2,013
    Point:
    93
    Fik også 1000 point efter et par timer i aftes. Tak for tip! :)
     
    Henrik Olsen, MaleneChristensen og Henry "Synes godt om dette"
  4. Wolla

    Wolla Aktivt medlem

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Hmmm....jeg signede op i går morges, men har endnu ikke modtaget points. Nogen der har tilmeldt sig i går eller i dag og modtaget points?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    Du burde meget gerne modtage en bekræftelse fra SAS både når du "køber" varen, og igen når de 1000p er på vej - Jeg sprang på tilbudet kl 10 og fik en mail for en time siden med de 1000p
     
    Henrik Olsen, MaleneChristensen og Henry "Synes godt om dette"
  6. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Har alle andre også ventet længe på Mofibo points?

    (Zetland og Storytel kom på min SAS konto på under 24 timer)
     
    Henrik Olsen, Henry og frankbrix "Synes godt om dette"
  7. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Jeg afventer også fortsat på Zealand. Første gang jeg gør det via IPad (IOS), ved ikke om dette kan have indflydelse
    Jeg afventer også fortsat point fra Zealand køb. Første gang jeg gør det via IPad (IOS). Kan dette have indflydelse? Andre der gør det via IPad hvor det har virket fint?

    Har ingen mails fået fra Sas omkring købet endnu...
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93

    Hvis du ikke har fået mailen er det formentlig ikke registreret. Jeg tilmeldte via iPhone uden problemer.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg tilmeldte først mig selv og fik point efter 90 minutter. Dagen efter tilmeldte jeg min kæreste - og 48 timer senere var der stadig ikke nogle point.

    Jeg prøvede så, her til aften, at tilmelde min kæreste igen - men denne gang på en anden email adresse hos Zetland så det var en "ny" konto. Disse point er nu kommet på hendes konto efter ca. 2 timer. (det er en anden email end hendes eurobonus er linket op i mod)

    I alle tre tilfælde har har brugt Chrome Browser fra enten en Mac eller Windows PC. Nogle gange virker det, ander gange gør det ikke.
     
    miri90, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det kan måske have noget at gøre med weekender og manuel check af EB konto.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Hmm.. Jeg giver det til og med mandag, ellers prøver jeg at hive fat i Earn Shoppens kundeservice. Og ellers må jeg jo prøve med en anden mailkonto - pointene skal hvert fald skaffes :p
     
    MaHA og Henry "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Tilmeldte mig også i går. Heller ingen e-mail
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Tilmeldte mig Zetland fredag aften og Storytel igår. Begge gange kom point efter ca. 2 timer.
    Bruger Chrome til alt mit internetbrug, men er begyndt at bruge Edge browseren når der skal tilmeldes noget der skal trackes.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. LasseBauer

    LasseBauer Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    123
    Point:
    33
    'Købte' søndag eftermiddag med Chrome. Pointene var der da jeg tjekkede i morges.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Er der ikke 3x bonus længere? Synes ikke det fremgår af listen!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Den kampagne, jeg købte på, stoppede 4. december
     
    MortenS "Synes godt om" dette.
  17. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    Hej Peter - den kampagne sluttede d. 4 december.
     
    PeterA og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Der kommer vel også snart en ny 5xbonus kampagne? :rolleyes::D
     
    Thomas Bække Olesen, Alaa, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nogen der har erfarring med at retroclaime hvis man ikke fik mailen?
    Jeg tænker at det i virkeligheden er nemmere at tilmelde sig på ny, med en anden mail i stedet for at retroclaime?
    Mit indtryk er at Plusdeal ikke har samme service niveau som Loyalty Solutions når det kommer til sådan noget, men vil meget gerne høre hvis jeg tager fejl :)
     
    Alaa og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    Jeg har været igennem møllen, og det er overhovedet ikke besværet værd. Deres svartid var 3-6 uger på en mail - så det tog i alt 3-4 måneder at få pointene.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.

Del denne side