Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Jeg er i gang med at retroclaime et købt mobil abb.
    Jeg ventede fem uger før jeg retroclaimede (Der står der går op til 8 uger, men da jeg efter 5 uger flyttede et andet nummer og fik point indenfor 24 timer tænkte jeg der nok er en fejl med første transaktion).

    Indtil videre er der gået 2,5 uger, fra jeg indsendte min kvittering på købet, uden jeg har hørt fra dem.

    - Så ja, hvis der er tale om en gratis prøveperiode ville jeg 100% registrere en anden bruger med en anden mail i stedet for at retroclaime.
     
    Senest redigeret: 13/12/17
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Personligt har jeg helt opgivet. Havde bestilt et mobil abonnement (i Norge). Da jeg ikke fik point og claimede fik jeg at vide at beløbet (antallet af point) var forkert efter godt 3 måneder (efter claim) fik jeg godt 25% af det beløb der havde stået da jeg bestilte. Har andre jeg ikke har fået fra og svar er langsom og sjældent særlig gode svar. Jeg bruger det derfor nu kun på ting som Mofibo, Zetland og andre enten gratis eller tæt på gratis ting.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg har kun haft gode oplevelser, og jeg har brugt det en HEL del.
    Jeg bruger google Chrome som browser.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tror problemet ligger hos dem, ikke os (i de fleste tilfælde). Men så vidt jeg kunne forstå virkede det for alle der bestilte det samme aften, som det blev postet her. Dagen efter havde folk problemer, og så dagen efter igen virkede det fint...

    Tror chrome/edge/etc er hip som hap, bare husk at disable addblocker/lignenede.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Er SAS EB samarbejdet med Elgiganten helt ophørt? Synes ikke at jeg kan finde noget.o_O
    Skal have købt en ny bærbar pc :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Mon ikke du kan finde bedre value andre steder... Mange af de 'tilbud' de havde med EB point kunne ikke følge med priserne det kunne fås til andre steder..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Det var kun på udvalgte vare, i en kort periode, hvis jeg husker korret. Men der er nogle andre sider der giver point, fx Wupti og Proshop som også sælger elektronik.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Hmm.. Heller ingen held ved oprettelse med anden mailadresse. Øv. Ellers virket fint med Storytel, Mofibo etc indtil nu. Hvis retroclaim er så besværligt som folk nævner, er det nok ikke tiden værd.
     
    Henry, jtraveler og tbh "Synes godt om dette"
  9. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    Jeg ikke helt enige i jeres kommentar om Elgiganten ikke var "good value for money" 20.000 point for en pc til 3500, 5000 point for microsoft 360, 10.000 point for høretelefon, 10.000 point for en højtaler, 5000 point for noget antivirus halløj - Det løber op :)

    Samsung har ligeledes joinet EuroBonus programmet - der var 30.000 point for et "frameTv" hvis jeg ikke tager helt fejl.
     
    Henry, Ekeren, jtraveler og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Jeg havde også stor glæde af Elgigantens tilbud.Office pakken var rigtig god value (specielt når man fik prisgaranti + point). Her i Norge var der også et Canal Digital tilbud som var endog rigtig flot.
    Dog var det for mange ting noget man skulle stå og mangle før det gav mening at købe. Selve prisen kunne mange steder fåes billigere, så det gav for mange produkter kun mening hvis man ville have billige point.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Bestille på Bahne.dk under kampagne. Indtastede EB-nr, men ingen point at se her 2 uger senere. Har du fået dine point? Eller andre for den sags skyld :)
     
    Henry og Frequie "Synes godt om" dette.
  12. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Jeg mangler masser af point fra Loyal Solutions/Eurobonus shopping. Før i tiden kom de hurtigere, men nu har jeg ventet 2-3 uger på nogle point også.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Venter også selv på ~ 45.000 points fra Loyal Solution her på 3. uge...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Har i prøvet at maile til dem?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,390
    "Synes godt om" modtaget:
    12,775
    Point:
    113
    #metoo.

    Ud over at købe julegaver, fik jeg også købt et gavekort hos Bahne. Skal nok skrive om kortet også giver point (hvis jeg får en tilstrækkelig specifikation),

    Men kan se, de skriver, at det kan tage op til 8 uger før point er inde på kontoen.
     
    miri90, Frequie og Bekgaard "Synes godt om dette"
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Datapunkt med zetland:
    for en person kom pointene faktisk efter ~5 dage, så nogle gange virker det åbenbart med forsinkelse
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    #methree

    Jeg har købt en gave i Bahne, og tænkte at være smart at køre Diners igennem for at registrere EB numret, eftersom Diners logoet ikke var med på listen over korte de tog ved kassen. Meeen, den tog de så alligevel og der blev med det samme betalt, og dermed ingen point. Den der har opfundet den procedure skal alvorligt overveje om ikke et kursus i UX skal være på ønskesedlen til jul.
     
    miri90 og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    For mig tog det 3 uger før point røg ind på kontoen
     
    Henry og miri90 "Synes godt om" dette.
  19. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    Når i swiper jeres EuroBonus kort i en restaurant, går der normalt, 3 dage inden i får jeres point - Da maden er svær at returnere og derfor er der ingen grund til at "holde" på point. Men når i køber vare der kan returneres som for eksempel hos Bahne, Helly Hansen mm. kan der gå op til 4 uger før i for jeres point, da de 14 dages fortrydelsesret skal overstås.

    Hvis de 4 uger er forbi og i stadig ikke har fået jeres point så indsend denne; https://eurobonus.shopping/service/ til mig så kigger jeg lige på det
     
    miri90, Nicki Lolk Sørensen, Jeblin og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lyder både fornuftigt og velovervejet.:):)
     
    jakobv84, Alaa og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side