Jeg er i gang med at retroclaime et købt mobil abb. Jeg ventede fem uger før jeg retroclaimede (Der står der går op til 8 uger, men da jeg efter 5 uger flyttede et andet nummer og fik point indenfor 24 timer tænkte jeg der nok er en fejl med første transaktion). Indtil videre er der gået 2,5 uger, fra jeg indsendte min kvittering på købet, uden jeg har hørt fra dem. - Så ja, hvis der er tale om en gratis prøveperiode ville jeg 100% registrere en anden bruger med en anden mail i stedet for at retroclaime.
Personligt har jeg helt opgivet. Havde bestilt et mobil abonnement (i Norge). Da jeg ikke fik point og claimede fik jeg at vide at beløbet (antallet af point) var forkert efter godt 3 måneder (efter claim) fik jeg godt 25% af det beløb der havde stået da jeg bestilte. Har andre jeg ikke har fået fra og svar er langsom og sjældent særlig gode svar. Jeg bruger det derfor nu kun på ting som Mofibo, Zetland og andre enten gratis eller tæt på gratis ting.
Jeg har kun haft gode oplevelser, og jeg har brugt det en HEL del. Jeg bruger google Chrome som browser.
Jeg tror problemet ligger hos dem, ikke os (i de fleste tilfælde). Men så vidt jeg kunne forstå virkede det for alle der bestilte det samme aften, som det blev postet her. Dagen efter havde folk problemer, og så dagen efter igen virkede det fint... Tror chrome/edge/etc er hip som hap, bare husk at disable addblocker/lignenede.
Er SAS EB samarbejdet med Elgiganten helt ophørt? Synes ikke at jeg kan finde noget. Skal have købt en ny bærbar pc
Mon ikke du kan finde bedre value andre steder... Mange af de 'tilbud' de havde med EB point kunne ikke følge med priserne det kunne fås til andre steder..
Det var kun på udvalgte vare, i en kort periode, hvis jeg husker korret. Men der er nogle andre sider der giver point, fx Wupti og Proshop som også sælger elektronik.
Hmm.. Heller ingen held ved oprettelse med anden mailadresse. Øv. Ellers virket fint med Storytel, Mofibo etc indtil nu. Hvis retroclaim er så besværligt som folk nævner, er det nok ikke tiden værd.
Jeg ikke helt enige i jeres kommentar om Elgiganten ikke var "good value for money" 20.000 point for en pc til 3500, 5000 point for microsoft 360, 10.000 point for høretelefon, 10.000 point for en højtaler, 5000 point for noget antivirus halløj - Det løber op Samsung har ligeledes joinet EuroBonus programmet - der var 30.000 point for et "frameTv" hvis jeg ikke tager helt fejl.
Jeg havde også stor glæde af Elgigantens tilbud.Office pakken var rigtig god value (specielt når man fik prisgaranti + point). Her i Norge var der også et Canal Digital tilbud som var endog rigtig flot. Dog var det for mange ting noget man skulle stå og mangle før det gav mening at købe. Selve prisen kunne mange steder fåes billigere, så det gav for mange produkter kun mening hvis man ville have billige point.
Bestille på Bahne.dk under kampagne. Indtastede EB-nr, men ingen point at se her 2 uger senere. Har du fået dine point? Eller andre for den sags skyld
Jeg mangler masser af point fra Loyal Solutions/Eurobonus shopping. Før i tiden kom de hurtigere, men nu har jeg ventet 2-3 uger på nogle point også.
#metoo. Ud over at købe julegaver, fik jeg også købt et gavekort hos Bahne. Skal nok skrive om kortet også giver point (hvis jeg får en tilstrækkelig specifikation), Men kan se, de skriver, at det kan tage op til 8 uger før point er inde på kontoen.
Datapunkt med zetland: for en person kom pointene faktisk efter ~5 dage, så nogle gange virker det åbenbart med forsinkelse
#methree Jeg har købt en gave i Bahne, og tænkte at være smart at køre Diners igennem for at registrere EB numret, eftersom Diners logoet ikke var med på listen over korte de tog ved kassen. Meeen, den tog de så alligevel og der blev med det samme betalt, og dermed ingen point. Den der har opfundet den procedure skal alvorligt overveje om ikke et kursus i UX skal være på ønskesedlen til jul.
Når i swiper jeres EuroBonus kort i en restaurant, går der normalt, 3 dage inden i får jeres point - Da maden er svær at returnere og derfor er der ingen grund til at "holde" på point. Men når i køber vare der kan returneres som for eksempel hos Bahne, Helly Hansen mm. kan der gå op til 4 uger før i for jeres point, da de 14 dages fortrydelsesret skal overstås. Hvis de 4 uger er forbi og i stadig ikke har fået jeres point så indsend denne; https://eurobonus.shopping/service/ til mig så kigger jeg lige på det