Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Hej @Alaa
    Er der nogen overvejelser at gøre det nemmere at registrere point i fysiske butikker? Som jeg skrev overfor, var det ikke muligt at få registreret EB numret i Bahne for et par uger siden, og løsningen er, som jeg forstår det, at jeg udover de 2 SAS kreditkort (plus det løse), også skal bære rundt på et alm. EB kort i lommen? Jeg forstår godt at der er begrænsninger i hvad der kan gøres med Nets' terminaler, men fra en brugers synspunkt kan det vel gøres smartere :)
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Problemet er nok, at bonus-systemet er designet med henblik på 'almindelige' medlems- og bonuskort som Matas, Ældresagen og andre, som ikke har betalingsfunktion tilknyttet.

    Mon ikke SAS Eurobonus - sammen med Coop Bank - er de eneste i Danmark, der har kombineret medlems- og betalingskort (ser lige bort fra Norwegian, da de vist ikke har rabataftaler med andre).
    Og den kombination har Loyaltysolutions' system simpelthen ikke taget højde for.

    'Kommer i næste version' :oops:
     
    Erwin Lansing, Alaa og Henry "Synes godt om dette"
  3. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    Hej @Erwin Lansing

    Mange tak for dit spørgsmål. Jeg er dog ikke helt sikker på jeg med..

    Når du siger registrering af point, så tænker du når du er ude at handle i stedet for at swipe både EB MC samt EB uden betaling at slå dem sammen?`

    Bahne burde være lige ud af landevejen både på Bahne.dk samt i deres butikker - har ikke hørt at deres terminaler skulle drille mht. auto-registrering af EuroBonus point.

    Mastercard og SAS har deres egen indbyrdes aftale - den har vi desværre ikke så meget kontrol over.

    Er det forkert af mig at tænke, at man heller vil køre sit EB uden betaling igennem terminalen for derved at optjene op til 250p pr 100kr i forhold til EB Master med 10-15 point pr 100 kr? Det vel EB uden betaling som man helst vil køre igennem terminalen da men derved er sikret 10x så mange point pr handle?

    Så kan man jo altid Double Dip med EB MC.

    Jeg er enige i at "one card to rule them all" ville være bedre, men så langt er vi ikke pt :)

    Send gerne dit EuroBonus nr så tjekker lige den Bahne registrering.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    rimelige godt ramt der @SebastianBruun hvis jeg selv skal sige det :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Måske man kunne ændre teksten. Sidst jeg brugte det i butik var beskeden noget i stil med "Kort ikke accepteret" da jeg brugte mit SAS medlemskort. Det virkede jo fint, jeg fik point, men beskeden var jo lidt fejlvisende. Ville jo være bedre med en besked i displayet ala "Sekt/Medlems/Point kort registreret.". Skal siges det er ved at være et stykke tid siden, så ved ikke om dette er rettet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Alaa

    Alaa Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    219
    Point:
    33
    Hej Grisefod.

    Det er med vilje der står AFVIST, og det er så medarbejderne, især i de brancher med stor udskiftning af medarbejder ikke forveksler dit EB kort med et betalingskort og sender dig ud af butikken efter du har swippet dit kort.

    Så når der står AFVIST så medarbejderen ikke i tvivl om, at der ikke er blevet betalt endnu. Men så længe i som kortholdere ved, at står der AFVIST i displayet, er den 99% hjemme.
     
    Frequie, tbh, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Har nu også fået points for et stort møbelindkøb for 3 uger siden.
    33.000 points på kontoen... det varmede :)
     
    Alaa, jtraveler, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Netop! Double dip er vejen frem :)

    Jeg har allerede et EB Diners (den er dog så udhulet efterhånden at den nok ikke holder længe), et EB MC og skal nu også have et EB medlemskort i lommen (den kam med posten i dag (enda to af dem :rolleyes:)). Det ville være smart® hvis terminalen kunne detektere begge dele på én gang. Så slipper man får problemet med at køre to kort igennem, med det første som AFVIST, og for at have endnu et kort i pungen. Bare et forslag til at forbedre kundeoplevelsen ;)

    Tak, du får lige en PM.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    MaHA, Henry, RasmusH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    366 point, det er vist så lavt så jeg er for doven :O troede ikke det kunne ske... men så igen, det er jo mere end man får for at flyve til stockholm... hmm!
     
    Kenneth K, MaleneChristensen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Et minuts arbejde og 10 minutter senere, så er pointene på kontoen. Det er hurtige end fast track.
     
    Kenneth K, MaHA, Calle77 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93

    Tænk på det som en lille mandelgave i stedet for en stor julegave ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Hvad skete der lige med sidste weekends tre-dobbelte point ved brug af SAS-mastercard?
    Jeg fik kun dobbelt.....
    Nogen der faktisk fik tredobbelt?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du var den eneste der (her på forummet) rapporterede tre-dobbelt, hvis du har en email hvor de har skrevet til dig at det var tre-dobbelt, så prøv at give dem et kald eller send dem en mail.
     
    Csiems, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  15. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Hmmmm - mærkeligt. Jeg er helt sikker på det, men det kan jeg jo sagtens sige, når mailen ikke er der mere ;)
    Har i går slettet al slettet post permanent......
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Måske dine øjne og ubevidsthed har sat de tre dage sammen med dobbelt fra mailen!?:;)
    Skærmbillede 2017-12-22 kl. 21.17.46.png
     
    clager, Henry, Baadsgaard og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Det gjorde jeg i hvert fald i starten
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Synes da også, at disse kampanger er helt fine. Specielt når de ligger op til jul. Der nåede da at komme 3594 point på kontoen i den weekend.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,800
    Point:
    113
    Så har jeg lige fået mine point fra køb hos Bahne.dk. 300 point pr. 100 kroner. Fik også point på køb af et gavekort. Det skal jeg huske til en anden gang. Og da alt blev leveret til en butik, hvor min svigerinde hentede det hele, var der heller ingen betaling for fragt.

    Til gengæld er jeg lige blevet snydt hos Aeroflot i den seneste MC kampagne. De hævede først pengene 5 dage efter køb af flybilletter. Så der gik jeg glip af dobbeltpoint.
     
    miri90, clager, PilgrimofScandinavia og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Send en klage til Putin - hvis du tør:p:p:p
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side