Fed tråd! Jeg er godt i gang med de 800 bonuspoint for Eurobonus introduktionen man behøver ikke engang se filmene - det gik fint at klikke sig frem til slutningen. ;-) Har netop også lige scoret de 466 point på Viaplay prøveabn. 1066 point på Storytell prøveabn. 1000 point på Zetland prøveabn. 366 point på Information prøveabn. De 466 point fra Viaplay er allerede registret som "indkomne" på onlineshopping. De andre er bestilt i samme browsersession indenfor 5 minutter af Viaplay, men her 1.5 time senere er ingen af de andre registret. Kan det være browserafhængigt? Jeg er på Safari, High Sierra.
[QUOTE="frankbrix, post: 64525, member: 320Ω Husk Mofibo og Dagens Nyheter (på den svenske shopping portal)[/QUOTE] Perfekt. Tak for tippet. Det var lige små 2000 ekstrapoint i puljen.
Handlede hos inkclub, via SAS og fik færre point end jeg regnede med. Skrev til eurobonus shop,og fik svar her ca 2 uger efter, at det er fordi man kun får point af købet, uden moms? Det syntes jeg ikke jeg har oplevet før. Er det korrekt?
På shoppingportalen ændrer mofibo-tilbuddet sig fra tid til anden, pt 1.300 point. T&C beskriver at tilbuddet kun gælder en gang pr kunde og kun nye kunder. Kan man oprette sig igen, evt med arbejdsmailen, eller er det at gå til grænsen?
Du kan sagtens oprette dig igen med en anden mail, men point skal du ikke regne med at få point. De har taget ved lære.
Hej @Kristian - Det gør der faktisk, jeg kan dog ikke løfte sløret helt endnu. Kan dog sige der nogen rigtige spændende og pointgivende kampagner på vej.
Vil hellere have hurtigere support end nye kampagner, mit cbbkøb blev afvist efter en måneds venten. Gensendte fakturaen fra cbb. Der er stille som graven på 3. Uge fra den mail.
Hej Mdk. Hvis du har brugt tilbuddet via SAS online shopping portal, kan der gå op til 8 uger før dine point sættes ind på din konto. Er de 8 uger forbi, vil jeg råde dig til at kontakte SAS EuroBonus Earn shoppens kundeserviceafdeling, som jeg er sikker på kan være behjælpelig med at få dine point overført korrekt. Bruger du EuroBonus partnere i byen, så lander din servicesager hos mig, og de bliver håndteret hver dag. Du kan finde optjenings muligheder i byen her : https://eurobonus.shopping/?page=shops
Jeg har gang på gang på gang måtte rykke for at point der var mere end 8 (ofte 12-14) uger gamle ikke var blevet overført... De kommer til gengæld fluks og svartiden har været 1-2 dage. Men for nylig rykkede jeg fordi jeg ikke kunne se Zetland og Dagbladet Information... Men det venter jeg til gengæld stadig svar på, på anden uge.
nogen der har overvejet telenors kampagne med 3800 point? Skal man blot skifte abonnement og så kan man skifte tilbage efter en måned?
Jeg oprettede mig i midten af november. Lige før jul skiftede jeg telefon og dermed også abonnement væk fra Telenor igen. Har i denne uge efterlyst manglende point, dog stadig uden svar... jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan skifte tilbage efter en måned.
Som regel står der i betingelserne, at bonus overføres op til 8 uger efter købet - og under forudsætning af, at kundeforholdet består på overførselstidspunktet. Bemærk sidste sætning..
Nogen erfaringer med, hvor lang tid det tager for folkene bag onlineshopping-portalen at svare på mails?