Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    342
    Point:
    63
    Vil da lige smide denne op. :)
    Det koster 20kr for 1966 point.
    I skal oprette basis abonnement til 19kr + 1 kr i oprettelse og med nyt nr.
    bestilt 10:40
    Point modtaget 12:34
    https://onlineshopping.flysas.com/dk/cbb/18375/

    Update
    Opsagt 13:53 uden problemer og via deres hjemmeside. (man skal lige vente til at man får en email omkring pin og puk kode før man kan opsige abonnementet)
     
    Senest redigeret: 15/3/18
    Nielspg, miri90, Martin81 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Fik også CBB-pointene umiddelbart efter køb. Venter derimod fortsat på OK-pointene fra køb i januar.

    Jeg bruger siden jævnligt til diverse køb. Er dog ret træt af, at det virker mere eller mindre tilfældigt, om købet registreres i affiliate-systemet. Er det blot mig? Nogle der har fundet en løsning? Noterer hver gang om linket videresender mig med de rigtige affiliateoplysninger. Men selvom linket ser korrekt ud, er det ikke ensbetydende med desværre, at købet registreret. Frusterende :mad:
     
    StefanKBH og Henry "Synes godt om" dette.
  3. MortenJA

    MortenJA Medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    32
    Point:
    13
    Jeg kæmper med at logge ind på siden, og bliver ofte smidt af. Jeg har ingen problemer på sas.dk. Er jeg den eneste der oplever det?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Det er da fremragende. Jeg har et par hotelophold i april og maj. Jeg vil prøve med ovenstående side og vender tilbage.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jeg har periodisk vanskeligheder ved at logge ind, men har dog aldrig oplevet endnu at blive kastet af. Kan det være et browser-issue? :confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Glemte lige, at man skal have dansk folkeregister aadresse for at kunne oprette et abonnement. Så gik lige glip af 1966 dejlige point
     
  7. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Køber du CBB basis til 19kr?
     
    Henry og AaB_CPH "Synes godt om" dette.
  8. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    342
    Point:
    63
    Yes.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Og vælger at oprette helt nyt nummer, right? :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Jeg har nu afprøvet det. Jeg har til min store overraskelse fået registreret point, dog stemmer mængden slet IKKE!
    For en booking på ca. 240 kr. har jeg fået registereret et beløb på ca. 10 kr. Ðet betyder jeg får 30 point for den booking :( Som forventet er det for godt til at være sandt, med mindre jeg har fejlet et sted i processen. Andre der har fået erfaringer med stedet på nuværende tidspunkt? :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93

    Hmm. Det lyder da ikke godt. Det eneste jeg har lagt mærke til, er, at point tildeles før moms (og fragt, som nok ikke er relevant her). Men det bør da ikke give så stor forskel. Har du spurgt eurobonus hvordan de er kommet frem til beløbet?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg har fået 3 mails ved køb af abonnement, men endnu ingen med PIN og PUK kode. Hvordan har du opsagt abonnementet ?
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    342
    Point:
    63
    yes. har lige opdateret min post. :)
     
    Henry og miri90 "Synes godt om" dette.
  14. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Nej, det er forskellen for stor til.. Nej, har ikke kontaktet EB om problemet.
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  15. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Min tillid til disse tilbud er ikke så stor. Har flere gange oplevet at de ændre tilbuddet når man skriver at man ikke har fået point.
    En gang ændrede til tilbuddet til at være fra per 100 til at være per køb samt antallet af point de gav. :mad:
    Og når man brokker sig er de totalt ligeglade.
     
    Henry og Christianbp17 "Synes godt om" dette.
  16. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Hmm... Spændende :confused: Lavede flere bookinger i går aftes, hvor den første overnatning finder sted imorgen. Når jeg betaler, vil jeg afvente pointafregningen i spænding.

    Som @Grisefod har jeg også oplevet en enkelt gang, hvor jeg ikke fik, hvad jeg skulle have, og de efterfølgende ændrede optjeningsbetingelserne. Indledningsvis reagerede de også afvisende. Så smed jeg aftalelovens bestemmelser om tilbudsafgivelse og tilbagekaldelse heraf i hovedet på dem, og så dukkede alle pointene pludselig op tre dage senere... At man nogle gange må stå på sin ret, har jeg det ok med. Men det der irriterer mig med shopping-portalen og for så vidt også optjening af EB-point på rejser *A-selskaber er den vilkårlighed og laissez faire adfærd, der præger systemerne og efterregistreringen. Går den så går den - for optjening af EB-point er blot "noget vi leger"

    EDIT: En af mine reservationer fra i går aftes er netop blevet registreret. Overnatningen kostede 1.198 kr., men reservationen er blot blevet bogført med 86,42 kr. SAS/Loyalty Key er blevet kontaktet, så here we go again. Lugter meget kraftigt af, at det kun er HotelsCombineds henvisningsfee (til Hotels.com på 7,2 pct. i dette tilfælde), man optjener point på. Det strider imidlertid stik imod shoppens T&C, hvor der står sort på hvidt: "Du optjener ikke EuroBonus Extrapoint på fragt eller andre håndteringsudgifter."
     
    Senest redigeret: 15/3/18
    Claus Heine, Jeblin, miri90 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Tryk på linket

    Det er ændret siden igår
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  18. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Siden igår (eller rettere i formiddags, hvor jeg sidst var derinde for at tjekke registreringen af point), er point rigtig nok nedjusteret til 42 pr. 100 kr.

    Det gør blot tilbuddet endnu mindre interessant, hvis det viser sig, at det blot er point af en marginal henvisningsfee...
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  19. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Jeg bestilte i går aftes og fik pin og puk her først på aftenen dagen efter. Fik annulleret via hjemmesiden, efter at have logget ind på "min side"
     
    Henrik Olsen, jtraveler, MortenS og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jeg har flere henvendelser til Loyalty Key/Plusdeal ude, bl.a. om OK-Mobil, Zetland, Information og HotelsCombined. Der er total radiotavshed. Nogle der har nogle fif til at få selskabet i tale?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side