Prøv at skrive til [email protected] som @jtraveler anbefalede på forrige side. Virkede for mig, endda ret hurtigt.
Takker begge @RasmusH og @Henrik Olsen. Det drejer sig om både manglende point og færre point end annonceret ifm. HotelsCombined-kampagnen forrige måned. Vil prøve mailen.
Jeg var på Mash Penthouse lørdag med min hustru og 2 gode venner. Brugte en mindre formue (for os, anyway) og jeg informerede ved betaling tjeneren om, at jeg gerne ville swipe mit eurobonus kort før betaling. Umiddelbart virkede det dog ikke til at gå igennem, muligvis fordi mit kort er udstyret med "Eurobonus TravelCash dvs. integreret MasterCard selvom jeg aldrig har brugt det eller i princippet bedt om det. Er der nogle der kan af- / bekræfte at den type kort ikke virker til Loyal Solutions systemet i butikkerne? Håber det går igennem - sgu træls at gå glip af de point, når man nu faktisk havde sat næsen op efter det.
Ja det virker ikke. Det har været omtalt adskillige gange herinde. Du kan dog retroclaime dine point her: https://eurobonus.shopping/service/ @Alaa plejer at være hurtig
Som medlem af EuroBonus siden start 00’erne: Væn dig til det. Faktum er, at optjening af EB-point er blot noget vi leger
Maskinen siger afvist men er reelt gået igennem, det er ikke alle tjenere der ved det. Er du heldig swiper de et par gange og du får dobbelt eller triple point. Tre runder point til Forstadsfruen i afdelingen i Rungsted forrige gang.
Som medlem siden januar '96: Jeg har altid fået alle point uden problemer. Et par gange har vi ikke haft EB-nummer registreret, fordi bookingen var foretaget af f.eks. et rejsebureau. Her har jeg blot efterregistreret - og points var inde umiddelbart efter.
Men ikke med et kort med chip (se dog nedenfor). Det opfattes af kortet som et MasterCard og bliver derfor ikke sendt til Loyality solutions. Derfor skal de, der betaler med SAS MasterCard have et ekstra EB-kort uden chip for at få point i butikker. Er det et kort med Travel Cash chip er der en krølle; det burde kunne klare begge registreringer - men det kræver at Travel Cash er aktiveret og bruges til betaling.. Faktisk fint forklaret her: https://eurobonus.shopping/?page=how
Hvordan dælen har du båret dig af med det!?! Min generelle og historiske oplevelse er, at EB tenderer til gambling. Så sent som i dag har jeg fået point, jeg ikke skulle have haft. Til gengæld har jeg en bunke point ude, som jeg skal have, men måske aldrig ser skyggen af. Totalt random.
Ja, men den sagde faktisk ikke afvist, men troede jeg var ved at betale grundet integrationen af det der travelcash halløj. Hmm, må vel bare vente og se. Men tror jeg bestiller et nyt helt almindeligt eurobonus kort just to be safe.
Du har så ret jeg missede delen med Travel cash! Jep så skal man i gemmerne og finde det gamle kort. Måtte selv bestille et nyt.
Vi var kvikke nok til ikke at smide det gamle væk, da Travel Cash kortet kom. Og da det ikke giver mulighed for overførsel til kortet fra vores bank, ja så røg det hurtigt i det lodrette arkiv. Det spøjse er, at vi siden da har fået nye EB-kort - overkommandoen så sent som i sidse uge - og de har altid været uden TC. Så enten har SAS registreret at vi ikke bruger det (selvom jeg nåede at aktivere det for sjov) - eller osse har de generelt vurderet, at det ikke var en kassesucces.
Update vedr. HotelsCombined-kampagne fra medio marts (326 point pr. 100 kr.): Efter mange mails til Plus Deal har jeg nu fået udbetalt alle de annoncerede point. I første omgang forsøgte de at spise mig af med under 10% af lovet antal point. Det betaler sig at stå fast.
Det lyder godt. Havde du bevis i form af screenshot? Jeg har en kamp med dem der venter i horisonten.
Yes, ligger dem op senere (billederne ligger på en anden telefon). Tager altid screenshots af de kampagner, som lyder for godt til være sande. Kald det bittersød erfaring...
Det skulle gerne være de rigtige shots. Behøvede ikke fremsende dem endsige afsløre at jeg havde dem liggende. Bad dem blot om at redegøre for deres beregning af købssummen. Det kunne de ikke...