Hmm, registrerene mig for 6 timer siden, og intet fået endnu, kun opkaldet fra yousee.. Meldte mig også til information kampagne, og de er heller ikke gået ind.
Tak for tippet. Meldte mig til i morges, fik pointene ud på formiddagen, og et opkald lige efter frokost, hvor vi i fællesskab kom frem til, at YouSee ikke har noget godt at tilbyde mig (hvilket jeg godt vidste i forvejen).
Ikke fået point og meldte mig til under 2150 point, så må vel vente de 8 uger inden jeg kan få point - øv, gider som regel ikke de her gratis point, så det bekræfter bare mit synspunkt, at det er spild af tid...
Efter jeg skiftede fra Chrome til IE når jeg handler på shopping-portalen har jeg fået alle mine point samme dag.
Angående det med YouSee. Kan man gøre bede om en opringning mere end én gang, og i så fald, snakker I med medarbejderen i den anden ende, eller lægger I bare på når I ser, at de ringer?
De har givet over 2.000 points for at må ringe til mig, så jeg tager imod opkaldet. (Og oplyser dem så om at jeg har den store tv-pakke hos Yousee, arbejdsgiver betalt fiberbredbånd og er mobilkunde hos Fullrate, som TDC ejer. Går ikke ud fra vi får så meget at snakke om efter det.)
Du får point fra yousee inden du har talt med dem - jeg har fået point men ikke talt med dem endnu. Har 5 mistet opkald fra ukendt nummer
Fik 1300 point ind på kontoen igår aftes max to timer efter at have registreret mig, efterfølgende opkald til morgen d.d. Havde en god samtale med en Yousee medarbejder der var 1300 point værdigt
1300 for Yousee også modtaget her. Intet kommet fra Information, ej heller bekræftelse på at købet registreret. Så den tror jeg godt at jeg kan droppe... heldigvis kun 300 point.
Stå hårdt på det. Det er kun 300 i dette tilfælde, men det principielle er, at hjemmesiden fungerer dårligt ift. at tracke køb. Desto mere pres vi lægger på dem, desto større incitament til (forhåbentlig) at de forbedrer sig.
Dagens Industri i SE - 850 EuroBonus point for 1 SEK: https://onlineshopping.flysas.com/se/dagens-industri/18554/
Takker - har bestilt. Kan se, at man kan bruge samme login som til Dagens Nyheter, der havde en kampagne for et godt stykke tid siden.
"Vänligen kontakta kundtjänst, måndag-fredag 08-17.00 om du önskar att avsluta din tillsvidareprenumeration. Uppsägningen måste ske senast sju (7) dagar innan prenumerationens upphörande. Telefonnumret till kundservice är: 08-573 651 00. Du kan också skicka ett brev till AB Dagens Industri, Kundservice, 105 15 Stockholm." Meget godt med et revolut kort der kan spærres til sådanne abonnementer...
Øv, det lyder godt nok besværligt! Utroligt det ikke kan gøres via email i det mindste - men måske for at undgå folk som os (mis)bruger tilbuddet. Har dog allerede tilmeldt mig inden jeg så dette - og fået bekræftelsen på at point er på vej.
Så fik jeg lige logget 1.300 points for Yousee kampagnen. Skulle tale med dem alligevel vedr. tv Fik mailen med bekræftelse og point indenfor 24 timer.