Nu er det vist tur til, at man skal abonnere på Information.. https://onlineshopping.flysas.com/dk/information/18403/
Afventer fortsat mine point fra sidst. Det gode ved Information i øvrigt er, at abonnementet automatisk udløber. Så ikke noget bøvl med opsigelse, etc.
Lidt interessant - de skriver at kreditkort ikke er nødvendigt for at prøve: Registration of credit card is not necessary. Passer det?
Ja. Som skrevet oven for udløber abonnementet automatisk efter 14 dage. Så ingen binding på nogen måde
Endnu bedre tip til at få 2150 point gratis: Ved køb i Yousees butik igennem shopping-portalen får man 2150 EB-point. Men når man klikker videre til Yousees netbutik, så lander med bare på en side, hvor man kan skrive sit navn og ringet op, hvis man er interesseret i en bredbåndsforbindelse. Jeg udfyldte navn og telefonnummer og vupti, så stod der 2150 point på kontoen Prøver i morgen, om man kan gøre det flere gange inden hullet bliver lukket.
Så har jeg også modtaget 2150 point ved at skrive mit navn og telefonnummer hos Yousee gennem Shoppingportalen. Jeg prøver også igen i dag
Har I fået YouSee-pointene på jeres konto? Jeg har fået mailen om, at de vil komme, men de er endnu ikke blevet bogført
Jeg har lige fået mine efter ca 3 timer, og så kom jeg lige over de 160.000 som jeg skal bruge, så MANGE tak for tippet Oletjala .
Bestilte opringning kl. 8. Fik mail om at 2150 point er på vej kl. 9. I øvrigt fik jeg så 1 minut senere endnu en mail om at 56 point vedrørende køb på disney store i oktober også er på vej. Det ligner lidt en manuel proces. Endelig benyttede jeg lejligheden til at efterlyse mine 800 point fra abonnement på Berlingske, som jeg intet har set til her 9-10 uger efter køb.