Vinkøleskabet begynder at sukke efter lidt refill på de dyrere hylder - så kan du ikke lige igangsætte en 3*point-kampagne - bare på H.I.Hansen, det rækker fint
Jeg har haft gode oplevelser med at claime dem her: https://onlineshopping.flysas.com/dk/missing-points/
Problemet er ikke, at de ikke er blevet registreret (de står jo anført under "Point på vej til dig"), men derimod at de ikke bliver overført.
Du skal ikke se så firkantet på det. Jeg har været i samme problemstilling og det fungerede. Ellers skriv til [email protected]
Tak, og tak for en glimrende hjemmeside som jeg har fulgt i "skjul" i lang tid, men med interesse for rejser og travel hacks, må det være tid til at bidrage lidt selv
Så dejligt at høre - det er netop det som det hele handler om - folk der bidrage med det de kan - det gør InsideFlyer til netop det gode sted at søge og få informationer
Point fra berlingske kommer ret hurtigt. Hvordan har I opsagt abonnementet? Synes ikke lige, at jeg kan finde en knap at trykke på
"Bemærk venligst: Dette tilbud kan kun bruges en gang pr. kunde og gælder kun nye kunder. Abonnementet er fortløbende til normalpris, men kan altid opsiges til udløbet af den indeværende abonnementsperiode. Opsigelse skal ske via henvendelse på mail eller telefon."
Log ind på b.dk og “Kontakt” og “Opsig” under baggrund for henvendelse. Lidt kringlet at finde. Men opsigelse sker hurtigt (få minutter)
Hej med jer. Nogen der har prøvet at bruge dette tilbud? Og kan forklare hvordan processen er? De fungere jo som trivago kan derfor ikke booke på deres hjemmeside, men bliver videresendt til hotels.com, booking.com etc. Jeg booker det meste på hotels.com og hvis man kan få 326point per 100kr så kan det gå meget stærkt. https://onlineshopping.flysas.com/dk/hotelscombined/18541/