Første flyvning: 1. Januar, kl 13.50, ZAG-DBV. Så er det DBV-ZAG-CPH den 5. Januar, MR til LHR 13. Januar og så en lille tur til Vancouver i slutten av måneden.
Jeg smutter med Norwegian fra Edinburgh til Bradley/Hartford den 10. januar. Long haul narrow body... Det skal prøves. Den første tur bliver så reelt fra CPH til EDI umiddelbart inden. Og så roadtrip rundt i New England med -25 grader - om dagen. Det bliver godt!
Min første tur bliver 15/2 klokken 07:15 AY962 CPH-HEL. Første gang med Finnair, og første gang til Finland, glæder mig.
Min første tur bliver LPA-ARN den 6. januar med tanten SK1956 hvor jeg lykkedes at nuppe en bonusbillet i Go (18000 point) for et par uger siden. Kontantprisen ville vel have været omkring 3500 Svesetas, så det må siges at være god værdi for pengene Alternativet havde været charterfly tilbage til København og overnatning der, så jeg føler det næsten som at have vundet stort i lotteriet. Det eneste man kunne savne, var at det var en Plus-billet. Men til gengæld har jeg fået Exit-row seat. Sidder dog her på Gran Canaria lige nu og plejer en mindre forkølelse, det tager lidt af glæden. Men i det mindste skinner solen
CPH-MIA med SAS den 9/1. Desværre lige uden for sølvfordelene i lounge og fast track. Men femten dage i Florida bliver godt at komme over til.
Første flyvning i 2018 er den 2. januar sammen med min mand AAL-CPH -VIE med SAS / Austrian Airlines og retur igen den 7. januar. Glæder mig helt vildt
Jeg besluttede mig for for at tage afsted ja. Det var primært for at bibeholde Diamand et år mere og så at jeg lige kan få en arbejdsdag uden for DK
Den glæder jeg mig til at se noget tekst og billeder fra. Vil du lave et review på den til os i en ny tråd? Eller måske til forsiden (du kan sende tekst og billeder intet Word dokument)?
Den første flyvning bliver for mit vedkommende i aften, CDG - CPH med SAS på plus via fly premium. Godt nytår til if-folket!
Nu er jeg ret ny herinde, men kan se nogen af jer rejser utroligt meget. Er det i forbindelse med arbejde eller har I bare mange penge/mange optjente points til at rejse for??? Har I nogen råd eller tips til at komme i gang med at rejse mere??
Der er reelt 3 muligheder for at rejse mere: Få et arbejde med mange rejseaktiviteter Find billige rejser Tilbud på rejser (eksempelvis SAS Now or Newer) Rejs med lavpris selskaber (Ryan Air, Wizz air, Norwegian etc) Optjen point på din bonus konto (eksempelvis ved at bruge et kreditkort, der er knyttet til din bonus-konto). Og så kan du naturligvis også finde en sponsor, der betaler alt
En sponser lige frem?? Det har jeg aldrig hørt om . Men der er selvfølgelig nogen der arbejder som anmeldere, og derved får deres løn for at flyve
Det er lettere at finde en sponsor, hvis du er lyshåret, bruge læbestift og har den rette størrelse i bh