Ja, det var første øl efter 2 ugers "tørke" i det norske afgiftsland! Så var lidt desperat og hældte alt for hurtigt
Selskab: American Rute: JFK-LHR Hvornår: Juli 2015 Klasse: Economy Type: Middagsmad bestående af salat, karry risret med kylling, dessertkage og ost. Ganske fin kvalitet. Et par kommentarer er den evigt tørre bolle og så at der var lige rigelig meget karrysovs. Det gjorde dog at kyllingen ikke var tør.
Selskab: Air Canada Rute: København til Toronto Hvornår: Feb 2015 Klasse: Economy Type: Varm middag bestående af oksekød og Pasta. Andenserveringen var et stykke kage.
Selskab: SAS Rute: København til Frankfurt og samme servering på turen retur (samme fly og crew) Hvornår: August 2015 Klasse: SAS Plus
Swiss Business GVA-CPH Formiddag, august 15 Ostene var meget kraftige : Desserten var lige i øjet! Af bobler serveres der Duval-Leroy Champagne
Her er menukortet på min SAS SK951 SVG-HOU flyvning i onsdags. Som i kan se var der et fint udvalg af mad og vino og efter at have læst om de tidligere gastronomiske oplevelser på denne flyvning valgte jeg seafood til forret og steak til hovedret og ost til dessert. Denne 3 retters var udsøgt. Selv beef tenderloinen som kan blive trist i fl36 var helt ok og med Marlborough fra NZ til forret og Syrah fra SA og Sauternes til osten var måltidet fuldendt. Spørg mig ikke om serveringen på SK 952 lørdag aften. Gik i dørken straks efter afgang men kan se på kortet jeg bla gik glip af en yderst interessant lydende Duck sausage - altså Anders And i pølseform made in Texas.
den pølse havde jeg gerne været foruden!!! Det var en ubehagelig oplevelse! Derudover valgte jeg det samme til de 2 første retter på udturen... mums! Fik både frugt og chokolade til dessert, heller ikke dårligt!
Selskab: Singapore Airlines Rute: LHR-SIN Hvornår: september 2015 Klasse: Economy Type: peanuts, zero og En ret stærk GT
Selskab: Singapore Airlines Rute: LHR-SIN Hvornår: September 2015 Klasse: Economy Type: braiser beef, rejesalat, koldt brød og crackers. Plejer ikke, at være kræsen, men det her smagte kedeligt, kødet var med fedtstykker i, bvadr.. Brødet koldt og gik i 4 stykker da jeg trykkede på det, så hurra for crackers og banan is med chokoladestykker bagefter. Tror ikke jeg har fået så dårligt flymåltid før.. PS, rødvin i lille glas, hmm...
Selskab: Singapore Airlines Rute: LHR-SIN Hvornår: September 2015 Klasse: Economy Type: morgenmad, pocherede æg med hollandaise sauce samt baked beans med rösti. Helt ok, eller måske bare sulten.. Frisk frugt var lækkert og rørte ikke hindbæryoghurten eller brødet..
@Kristian jeg har ikke fløjet med Singapore i ca et år. Men indtil nu har jeg ment, at de havde det bedste economyprodukt. Såvidt jeg husker, har de fået nyt economyprodukt men det ser da ikke ud til, at maden er forbedret - ?
@Rikke Haugen Olsen - maden fra LHR var ikke noget spændende, så hjemturen kan næsten kun være bedre til CPH. Det underlige var/er, at de trykker et fint menukort og så leverer de ikke på maden. Håber, at det var en glitch fra LHR catering. Flyet havde Premium Economy, det så helt ok ud faktisk. Bredere sæder, skærme og mere plafs. Der er divider imellem økonomi og premium økonomi. Så mon ikke bedre mad og amneity kits?
Jeg bestiller som regel special meal, også når jeg har fløjet med SQ. Det har været rigtigt fint, og så lige sådan en 3-4 Singepore Sling til at falde i søvn på Men de antikke 777-200, de benytter på CPH-SIN, de IFE-skærme er sateme ringe.