Gå efter guldet??

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af CarstenBiener, 31/10/16.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det tror jeg gerne, men det kan helt sikkert lade sig gøre. F.eks. BLL-TRD d. 18 januar til 1.761. Hvor attraktivt det er kan diskuteres, men man bliver nok nødt til at overvåge hvornår der er tilbud for at få det meste ud af det :)
     
    miri90 og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Viblie

    Viblie Medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    20
    Point:
    13
    aar-trd, er en af mine faste ruder, da mine forældre bor der oppe. Og sørger altid for aar-cph-osl-trd, så jeg får mange segmenter på min rejse. Men ikke altid den kan fås så billigt. Nu når aar-stockholm ruden også er nedlagt, så har jeg også fået flere segmenter på mine bookede rejser :) så den hedder aar-cph-arn. Og hvis du tager op til Trondheim, så tag lige tiden til at tage en smut ind til byen :) Se domkirken, gamle bybro, festningen mm ;-)

    Jeg ville helt klart gå efter det, når det er så tæt på. Fik selv et guldkort foræret sidste år, men er tæt på selv, at klare at beholde det. Så alle de ekstra mellemlandinger er plus lige pt :)
     
    Henry, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  3. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Jeg kan lige følge op og sige at jeg fløj min 45. tur d. 27/12 CPH-FRA, så nåede EBG med fire dage at løbe på.

    Lidt sløjt at EBG så lige bliver devalueret gigantes, men heldigvis ikke på de destinationer hvor jeg bruger mest tid (STR, BRU, ARN og CPH).

    Tak for gode råd til hvad jeg skulle gøre, her i tråden og godt nytår:)
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg tror også at mange "slipper" for at mærke devalueringerne i det daglige, men mange rejser også til de lidt mindre destinationer og bliver ramt.

    Men super og tillykke med din Guld status - den er rar og ganske anvendelig når der rejses meget :)
     
    CarstenBiener, Henry og clager "Synes godt om dette"

Del denne side