God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ingen rejser her. Jobbet må passes og der er mange ting på to-do-listen inden weekenden. Nespresso-maskinen kører på højtryk - lidt mokka-doping er nødvendig...

    Fruen på job i weekenden, så der venter en far/søn-weekend forude - og så juniors 9 års fødselsdag på mandag. Hyggeligt.

    Men først i gang med de mange ting på dagens liste. Er dog indtil nu blevet afbrudt konstant siden kl. 8, så håber på lidt mere fred i løbet af dagen ;-)

    God dag til alle....
     
    Beaglen, Henrik Olsen, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,559
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Her i Sydsjælland nyder jeg udsigten til enorme dyner af sne, mens jeg er begyndt at pakke lidt sommertøj til min tur til HNL midt i næste uge for at overvære Golf PGA tour´ens Sony open in Hawaii på Waialae Golfclub lige ud til Stillehavet, hvor jeg har "reserveret" min faste palme som rygstøtte med vandet skvulpende 2-3 meter bagved lige ved hul 11, så får jeg alle spillerne på tæt hold, mere kan jeg vist ikke forlange.
    Den hvide sne erstattes af det hvide skum på surf bølgerne.
     
    Beaglen, Henrik Olsen, Kristian og 8 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God tur @PENSIONISTEN
    Der er mange hoteller at vælge i mellem i Waikiki. Hvad blev valget? og skal der Island Hoppes?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Lidt træls med alt den sne på Lolland, når man har valgt at tage kondisko på, og har en gå tur på ned af små veje i møde. Velkommen til Lolland, hvor snerydning kommer når sneen er væk :mad:.
    På den mere lyse side er det lykkes mig at overtale mine forældre at en tur til Brussels er en god ide :D, så nu venter jeg bare på nogle billige billetter. Skam jeg ikke nåde SN tilbudet i juleferien, men der kommer nok noget ligende. God Fredag til jer :).
     
    Beaglen, RasmusH, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,559
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    @alexanderln Tak,
    Pacific Beach, 3.år i træk, shuttlen til GC holder skråt overfor.
    Ja, der er mange hoteller og jeg prøvet en hel del af dem (det er min 11. tur til HNL).
     
    Henrik Olsen, isolCBflyer og alexanderln "Synes godt om dette"
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    BRU med SN er stadig på tilbud så du kommer snildt til BRU for 500kr med dine forældre .
    Du kan checke datoer i marts som i forsideartiklen. Det er der stadig og i påsken lidt højere pris. Alt forårsaget af Ryanair der sælger 200kr t/r billetter til det de kalder BRU
    (Charleroi lufthavnen)
     
    Senest redigeret: 8/1/16
    Beaglen, Flemming Poulsen, SimonFraLolland og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Tak for informationen med SN, vil kigge lidt nærmere på det når jeg kommer hjem :).
    Jeg skal ikke der ned med mine forældre (Skrev det på en lidt forrivrene måde, kan jeg godt se nu.) Skal der ned med en af mine venner.
    CRL (Brussels Charleroi) ville være en fordel, da vi skal bo hos hans familie som bor 10 min fra CRL. Men da ingen af os er 16 endnu er det ikke en mulighed, jo mindre RYR ændre deres børn som rejser alene politik ;).
     
    Beaglen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Jeg vil stemme i med Pacific Beach Hotel. Var der sidste efterår. Super fint med go lokation, og mange japanere :rolleyes: betal lidt xtra for beach view - det er det værd! go tur - kun lettere misundelig! ;)
     
    PENSIONISTEN og clager "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,559
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    @isolCBflyer ref Pacific Beach
    Jeg giver dig ret i at udsigten er dånene flot, jeg boede sidste januar på 16.etage på et "front beach view" værelse, men, men der er meget støj om aftenen fra avenuen og promenaden. Året før boede jeg på 33. etage med enestående udsigt over både Diamond Head og vandet, meget billigere, hvis nogen skulle vælge Pacific Beach.
    Hvis man vil betale den højere pris, så vælg Westin kæden, kolonial stil med en lille aperitif "cafe" på stranden, meget, meget hyggeligt hotel.
     
    Flemming Poulsen, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    11. tur til HNL - ja så ved jeg da hvem der skal være rejseekspert når jeg skal et par dage dertil i juni måned :)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Fredagen startede såmænd OK her. Solen skinnede fra en skyfri himmel og alt var vel. Efter at have været i Frederiksted for at spise morgenmad (Polly on the pier, kan varmt anbefales) skulle vi lige tage "the scenic route" retur og det endte med at sidde fast og måtte trækkes fri. $100 i towing charge og guderne må vide hvad rental firmaet siger til det når de får bilen igen!! Ikke så sjovt at der går et par timer med det med en 1½ årig i bilen -- stemningen var lidt trykket
    upload_2016-3-1_14-56-10.png
     
    Senest redigeret: 1/3/16
    asf, RasmusH, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Den er vel bare lidt beskidt :)

    Jeg har selv prøve The Scenic Route med en firhjulstrækker og en strand - det kostede mig mere end USD 100,- og en pænt faldende street credit fra fruen :) Det samme gælder vel også dig?
     
    Kenneth K og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Den er mere end lidt beskidt... nå men herregud det må jeg slås med kreditkort firmaet om de tilbyder jo rental car coverage... Den tid den sorg og den kører jo stadigt corolla'en.. Kostede iøvrigt også mine sko! Og det er korrekt at konen ikke var specielt imponeret
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Du er en modig mand, du kunne have endt til højre i billedet, altså i sumpen eller hvad det var, men du kunne da have ordnet det ved, at bede din kone om at skubbe? så skulle i ikke vente så lang tid.. - muahha... - ja, kunne godt forestille mig, at der var en lidt presset stemning i corollaen..
     
    PENSIONISTEN og tbh "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Dude jeg blev trukket baglæns fri og kørte derefter igennem "vandpytten" på højre side -- så jeg valgte bare den gale side i første hug. Rookie mistake.
     
    PENSIONISTEN og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nielspg, clager og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  18. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fredagen tages fra "hjemmekontoret", skal ikke lige blive syg nu når den hedder rejse i næste uge... - Så varm the, ingefærshots (det er jo sennep og peberrod i munden) og rom med the senere i aften..

    Ser, at jeg har en weekend hvor jeg ikke skal noget, ingen planer, yay! - men der kommer nok nogle ting indover fra generalerne :cool: - og bestilt en billet med fgang 07:05 fra CPH på mandag, gosh, det er tidligt...
     
    Kenneth K, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Firmaets køb af det amerikanske selskab blev godkendt i tirsdags og i dag lukkes aftalen til godt 10.000.000.000 danske kroner. Så nu er DSV gået fra 22.000 ansatte til 45.000 ansatte og den 4. største transportør i verden. Dette har igennem ugen holdt mig MEGET travlt med forberedelsen af overtagelsen og planlægningen af at få kigget alle deres IT løsninger igennem. Så "game on" til et par års jagt på synergier er begyndt officielt nu :)

    Krøver en øl eller to i aften, når jeg sidder i sofaen og MiniO er lagt i seng :)
     
    tbh, Beaglen, PENSIONISTEN og 10 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side