Ja, men jeg arbejde halvdelen af dagen, skrev ind i vores system jeg tog en halv dag fri i eftermiddag, helt ærligt, det er jo kanonvejr og børnene skulle jo ligesom passes af nogen Nå, men så resten af fredagen stod på kolonihave, aktivitet og selvfølgelig sørge for, at kalorierne ikke stak af... Weekenden står på legeaftaler flere forskellige steder lørdag og vel bare godt vejr, så man kan få lidt kulør inden mandag
Fredag d.13... - nå, men kom på arbejde og det uden probs, så måske denne dato er stærkt overvurderet? Nå, men der burde være en lov... - chef kommer forbi i dag, så taget skjorte og lange bukser på, helt ærligt, når kontoret er mere end 20 grader må man godt gå som man vil, selvom chef kommer ;-) - så bliver en varm dag... Ellers bliver det jo en almindelig dag, lang, med snak med chef, budgetter, præsentere strategi og hvad ved jeg... - i det mindste er jeg snart på vej til Indien, så er munden da lukket der... Hav en fin dag hvor end i er..
Fredag den 13. Maj - en fremragende dag med sol og glade mennesker Dagen er fantastisk @Kristian - jeg runder et skarpt hjørne i dag - så er direkte skyld i det gode vejr og at du får en lun dag på kontoret Hyg jer derude
hey tilløkk "rejsekammerat" @Henrik Olsen ... - det bliver en fin dag og endnu bedre med masser af sol, bukker og takker
Jeg får ikke tjent mange miles/point her i Korea, men jeg fik fyldt kaffe kortet op med 8 stempler så kunne flotte mig med en cookies and cream fraccino til at køle lidt ned i de godt 24 grader her Og tillykke Henrik !
Hvad f*nden sker der for, at der er så rydeligt på dit bord? Nå ja, tillykke med dagen! Måske fejrer du med at give dig selv en lille rejse i gave?
Troede lige jeg var smart. Valgte at flyve AAR-CPH-ARN-SVO (Moskva) i stedet for den kortere tur AAR-ARN-SVO. Det giver jo også ekstra EB-point for en meget lille mer-pris Naturligvis var der lidt turbulens fra Aarhus til København - men først da jeg var ved at drikke min kaffe. Meget stor plet på den hvide skjorte (hvorfor havde jeg ikke også valgt en mørk til turen). Meget kort tid i Stockholm - så min kuffert ville ikke følges med mig. Forhåbentlig får jeg den med en dags forsinkelse. Ellers må jeg jo ud og købe lidt nyt tøj i Moskva (men det giver jo også EB-point, når jeg bruger mit SAS MasterCard). Vil dog helst undgå tøjkøbet, da jeg tit har problemer med at gå i nye u-vaskede skjorter (allergi?).
Så er det fredag og snart weekend, sider i Pune, klokken er l***, den hedder 07:45 til DEL, videre til CDG med lidt tid i DEL og derefter til CPH med det sidste fly med SAS derfra.. bliver en lang dag, mofibo er ladet med gode bøger, sådan må det være... Har været en god uge, der er åbnet op for muligheder, mange endda, så nu skal der sorteres fremadrettet, for hvem er den rigtige partner for mig/os, hvem kan vi skubbe ud og hvordan maksimerer vi vores fodaftryk her.. - tror desværre, at min chef har haft ret, vi har misset nogle deals her over årene, men ok, kan jo ikke være alle steder og nu er vi igang...
I dag er sidste skoledag, morgenmad med klassen her klokken 08:00, derefter så skal der sku skydes med vand, og kastes nogle karameller. God Fredag!
Godmorgen fra Brasilia (BSB) hvor jeg sidder og læser IF føre videre fly til Recife, hvor der skal hentes pas på det danske konsulat
God fredag fra sol 30 grader i Athen. Nåede også et par timer i silende regn I Istanbul tidligere idag. Kommer tilbage med mere om TK og IST loungen
Efter SAS-EVENTET i går sidder jeg i Senator lounge i Tegel efter en audit på en fabrik i nærheden af Postdam, det var sammen med et japansk supermarked. Spiser naturligvis curry wurst og læser om BER. I går aftes havde Berlins overborgmester sagt i tv at man stadig går efter en åbning i '17, men man kan ikke udelukke at det først bliver i '18 - gu' ved når den åbner. Jeg tror de er godt tilfredse på direktionsgangen i Kastrup ☺. I øvrigt blev der serveret kaffe og te på Go i SAS maskinen på vej ned, og ikke det sædvanlige stykke chokolade.
Øv.. dårligt vejr i Paris, så fly forsinket og restriktioner ud.. så slot tid er om en time, i stedet for 22:10 til...