@Ulrik Glæd jer. Jeg gjorde det samme for et par år siden, rykkede fra en 60´er, 1300kvm have (jeg havde fået det totalt renoveret, bl.a. nyt tag, aut. elektronisk garageport osv, osv) til et splinternyt r.-hus med 300kvm lukket flise have. En enorm lettelse, I kommer ikke til at fortryde, det er sikkert.
God fredag. Ja - er lidt bagefter grundet tidszonerne. Så her sidst på dagen skal keg lige dele mit fredags-kontor-udsigt Ellers blev jeg lige til en øl og en bøf i Medford inden afgang til Los Angeles. God weekend til jer i Europa - jeg skal lige sove lidt før der går hjemad i morgen med SAS. @Kristian - min SAS Upgrade blev afvist, så det sker også for mig
Vi glæder os også helt vildt. Vi har talt med nogle af dem som flyttede ind i 2. etape i marts og de er alle helt vilde med husene, stedet, naboerne etc. Vi sparer en masse penge på grundskyld, energi - det er jo det sidste nye og solceller til opvarmning af forbrugsvand. Og det med at spare penge og samtidig have følelsen af "luksus" det er noget for en købmand som mig
Nope , det solgte ud på en uge og er fjernet fra hjemmesiden. Men de skal bygge nogle lejligheder og "townhouses " med byggestart her til efteråret : lr-hus.dk
God fredag. Så skulle jeg lige have mig er lille Tier Point run med American Airlines til Honolulu. Så mit kontor så i dag således ud: En gammel Boeing 777-200, men det lidt ældre Crew gav en ganske fin service og maden var ret godt. Så en fin tur fra Frankfurt til Dallas
God Fredag Morgen starter tidligt på hjemmekontoret med en fin udsigt til godt vejr i dag Nogen har glemt at lukke skuret åbenbart?!!? Men alt tegner til en god dag og især en god weekend. Der er Legoland på programmet søndag og Horsens Middelalderfest lørdag med besøg ved forældrene. Så fuldt program der. Torsdagen blev lidt længere og anderledes end planlagt, så dejligt med en god start på fredagen og med fredagsbilledet Hvordan er dagens udsigt forsker andre?
Jeg holder ferie denne uge så hertil formiddag går turen i svømmehal med den 2 årige og i eftermiddag skal Tivoli guldkortet luftes. Har læst mig til at børn nu kan få to turpas, et på hver arm, og så frit vælge hvem de vil have med på forlystelser. Og så legoland søndag selvfølgelig. Her er der nogen der har glemt at slå parasollen ind i går aftes.
På vej til Krakow med familien og det ser ud til det bliver super vejr, Først en time på hjemmekontoret med denne udsigt. God weekend og god tur til Legoland
Dagen startede tidligt her på hjemmekontoret idag. Smækfult kalender med møder og tusind andre ting. Weekend også booket fuldt op og en meget travlt uge venter ligeledes i næste uge. Kunne egentligt godt bruge lidt ferie snart, men har ikke en gang tid til at kigge efter flybilletter God weekend til alle når I kommer så langt..
God fredag og gør klar til en weekend med dåb eller reelt navneordet for lillebrorens førstefødte. Kontorudsigten er fra HQ i DSV i Hedehusene: Ellers står den på havearbejde og grill lørdag så håber vejret holder sig på den gode side Hvordan ser det ud ved jer? @Kristian - din kontorudsigt må være fin fra Seattle?
Der skal en brisket på grillen er planen. Jeg vil gerne have et stykke hvor jeg kan lave nogle fine skiver efterfølgende. Hvilket minder mig om at jeg må have købt en kniv til det formål ;-)
Damn det er jo noget af et projekt. Spændende! Hvor stor er den og hvor mange timer har du tænkt dig at give den? og ved hvilken temperatur? Min fra forrige weekend.
- Kuglegrill - 120 grader - 14 timer - godt 1,5-2,0 kg (ville gerne have en større, men kunne ikke finde en så hurtigt) Opstilling i kuglegrillen er følgende: Der kommer så røgbrikker på i første del af kæden.
Ser godt ud! Kommer du noget vandbad på også? Eller wrapper den undervejs? Ellers risikerer du nok den blir tør hvis den ikke er større. Jeg har i øvrigt netop booket en tur til Texas om et par uger hvis jeg skal købe en kniv med til dig