God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Er på vej til lufthavnen. Skal på den årlige drengetur, hvor destinationen egentlig er hemmelig. Kun de to arrangører ved, hvor vi skal hen. Sidste år var vi i Rom, og forrige år Madrid. Vi har også tidligere år været i Barcelona, Cannes, Budapest, Warszawa, Stettin, Riga, Prag, Marseille - nogle stede flere gange.
    Om en halv time ved jeg hvor vi skal hen, men jeg tror jeg har regnet det ud... Vi skal til Stockholm. Tror jeg ;)
     
    Peter Krogh Frausing, Beaglen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - er det tid igen, vi havde da ellers alletiders gætte konkurrence sidste år med Milano og rom, mener jeg vi fandt frem til... - god drengetur..
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Korrekt. Hints i år var, at vi skulle til et ikke-Euroland, vi skulle flyve med Norwegian i hvert fald den ene vej. Og så prøvede de at narre mig med, at vi skulle østpå.
    Men afgangstider og et par andre småting gjorde det relativt let at regne ud at det næsten kun kan være ARN.
     
    AMJ og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    God fredag til alle - jeg har en spændende dag med factory Tour på verdens største chokoladefabrik i Veghel i Holland, som intro til mit nye job. I eftermiddag ams-cph og efterfølgende cph-ham, hvor jeg står stand by til en tour på Airbus fabrikken i morgen:)
     
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Jeg tager en halv arbejdsdag og pakker kufferten. I morgen går turen til Hong Kong over Heathrow. I går underviste jeg nogen i San Francisco ved at fjernstyre deres computer - samtidig var en mand i New York med på Skype. Så jeg når næsten hele verden rundt i disse dage :)
     
    Beaglen, AMJ, DrDreier og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har du brug for en med en sød tand som kan teste om chokoladen passer til skandinaviske ganer, så kan du bare slå et signal og jeg er klar! Tillykke med dit nye arbejde.
     
    Beaglen, Henrik Olsen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Startede dagen med regnbue på motorring 3 og med et telefonopkald fra en eksotisk ø i Stillehavet med en kontrakt til en ny kunde som jeg har arbejdet på i et år - så "guldet" var forenden af regnbuen.
    WP_20150904_001.jpg

    Senere holdt vi stille i 5 minutter med en haglbyge så stor som jeg aldrig har set i mine 50 år. Hvis det ikke regner for meget i morgen formiddag stiller jeg op til Mikkeler Running Club foran War Pigs i morgen formiddag til løb og en god øl bagefter.
    WP_20150904_002.jpg

    God weekend.
     
    Peter Krogh Frausing, Beaglen, AMJ og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Fredagen begyndte på samme måde som @Ulrik med at blive pænt overrasket over mængden af regn der kan falde på et meget lille geografisk område..... Det koster lige lidt ekstra tid i morgenplanen. Godt det blot var på kontoret og ikke en tur i lufthavnen :)

    Ellers er det arbejde på kontoret og så familien i weekenden eftersom de 2 sidste var på tur i USA og den næste er en tur til Hong Kong med SAS på deres første afgang ud af Stockholm på torsdag.

    Tror nok der kommer en god flaske vin på bordet i aften uanset hvad menuen står på :)
     
    Peter Krogh Frausing, Beaglen, AMJ og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Jeg kører også den rute hver morgen. :)
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det var helt vildt. Ved Ryparken St. så det nærmest ud som om det havde sneet; lå store dynger af hagl!
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg hader tandlæger... - 1,5 times behandling, snøft det gjorde ondt!
     
    Peter Krogh Frausing, AMJ, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Men må du godt drikke rødvin? :)
     
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - det vil være dumt, idet for at ødelægge min weekend helt penselede eller hvad hun gjorde, med kamfer, så hele min mund smager af det og vil komme til det de næste par dage, spurgte hende om det var dumt at drikke rødvin i weekenden... - det mente hun... :(
     
    clager "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du må ty til tequila shotsne istedet!
     
    Peter Krogh Frausing og Kristian "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Lesson Learned -> Fredag er en herre dårlig dag at gå til tandlæge, da man ikke må drikke rødvin 2 dage efter.....
     
    AMJ, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"
  16. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    så nærmer fyraften sig - al den snak om rødvin og mikkeller, gør jo at man glæder sig ektra meget til den pulled pork der har stået i ovnen siden i morges, og at den skal nydes i aften hvor den lille familie er samlet for første gang i denne uge! God fredag til alle og god bedring med tand og tegnebog @Kristian (1½ time lyder dyrt)
     
    Senest redigeret: 4/9/15
    tbh "Synes godt om" dette.
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Sidste forelæsning slutter kl. 17, så lige hjem forbi og hente en kuffert inden jeg håber på at der er hotdogs i loungen (jeg tvivler, jeg ved de bevist ikke har dem når jeg kommer).. Så går turen til DUS hvor jeg har reserveret en passat stationcar hos sixt. Desværre kan jeg se at jeg i dag fik mit platinum kort for et år siden, så tvivler på at der er flere gratis upgrades. :-(
    Bliver første flyvning som diamant, glæder mig til gratis vand... Nogen der har erfarringer med om smoothies er med som drikkevarer og hvordan de har det med f.eks. både en flaske vand og en smoothie?
     
    Peter Krogh Frausing og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Du må gerne tage både en vand, en smoothie og også en øl oven i :)
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  19. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hvis de har Mikeller øl med på flyet, så bestil et par stykker af dem og tag dem med til senere i dag - det har jeg efterhånden gjort et par gange, nogle fordele skal man jo have som diamant medlem :)
     
    bertil storr og tbh "Synes godt om" dette.
  20. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg har hver gang kunnet vælge lige hvad jeg måtte ønske af sortiment´et på vognen.
     
    tbh "Synes godt om" dette.

Del denne side