uhhh - forkert formulering så - jeg mente blot at jeg startede fra hjemmekontoret og senere tog ind på det rigtige kontor Så bestemt ikke dramatisk - bare forkert formulering
Ja - det er faktisk ret sjovt.... Din søn bliver nok en af de yngste EBG'er der selv har optjent sin status Og din datter er også ganske berejst må man sige. Glæder mig til at se dem begge her på forummet
God fredag morgen fra Seattle! Har denne udsigt til morgen, desværre ikke så meget tid på hotellet så har ikke fået set en dreamlifter endnu
Skal du også her forbi og se B737 blive bygget? https://insideflyer.dk/saadan-bygger-boeing-helt-ny-boing-737-paa-kun-9-dage/
Det er OK, standard men halvgammelt HGI. Omeletterne var bedre i Kalispell. Lokationen er god for flynørder og også rimelig tæt på Seattle Premium Outlets hvis man er til sådan noget (Husk AAA/FDM kort for at få det der rabat hæfte gratis). I forhold til Seattle by er der altså et stykke alligevel. Det var der desværre ikke tid på denne tur. Jeg har været der for en 11-14 år siden, dengang SAS fløj hertil
God fredag - jeg er med fruen nu i Seattle efter en tur med Air Canada. Prisen på billetten var billig, så det trækker op på karakteren, da produktet var den gamle business class kabine og besætningen ikke helt leverede til mere end hvad man kunne forvente, så var det ikke den største oplevelse og der er langt op til de bedste business class produkter, som flyver mellem Europa og USA. Lige nu er dette min udsigt og sengen skal nu bruges i nogle timer inden jagten går til Deattle downtown med en Uber og ned efter en kop kaffe i den første Starbucks butik i verden.... man er vel i USA
God fornøjelse! Jeg var senest ved Pike Place Market (Starbucks #1) i starten af september. Husk at købe den kaffe variant, de kun sælger der - Pike Place Special Reserve. Det er en meget mørkt ristet bønne, men det føles eksklusivt at sidde herhjemme og drikke noget, der ikke sælges andre steder end lige der Min fredag går med hjemmearbejde og hænge ud ad vinduet... Bane 30 er i brug og Kastrup og så er der fri fly-spotning i Malmø. Gæt en prik i horisonten...
Tak for godt råd med kaffevarianten. Det er hermed på agendaen Korrekt når bane 30 bruges, så kommer de ret lavt ind over Malmø. Altid rart at se på noget metal. Desværre ville Emirates A380 jo forsat bruge sin normale bane, så den ser du ikke.
Skulle se 34. afsnit af "Kriminalkommissær Barnaby", som jeg ikke husker at have set før. Og da dagens afsnit var produceret i 2004, er jeg sikker på, at det er en af DRs utallige genudsendelser, så enten har jeg meget systematisk undgået dagens afsnit eller også er hukommelsen begyndt at svigte lidt. Morderen blev først fundet et par minutter over midnat, og jeg skulle hjemmefra 2.30 for at kunne nå lufthavnsbussen til Billund. Så det blev ikke til meget nattesøvn. Det må jeg så indhente i luften. Endelig igen lidt rejse-aktivitet. En week-end i Moskva, hvor jeg har valgt at flyve med Lufthansa via Frankfurt. Har igen fornøjelsen af at benytte King Amlet lounge i Billund, som på dette tidspunkt har et meget passende udvalg til de morgenfriske. Og det nyder vi andre også godt af.