Det er det nemlig.. - fulgte Waze, som mente den her kø var den hurtigste... - Synes nogengange, Waze er "Hit & Miss", det her var bestemt Miss..
Jeg er kommet til Hong Kong og venter på at mit værelse bliver klart. Så nu sidder jeg i Executive Loungen på Conrad Hong Kong og det giver følgende dejlige udsigt, som jeg aldrig bliver træt af... En skam keg kun er her i 24 timer, men der er jo andre fly, byer og hoteller på programmet på denne efterårstur @PeterA - er muligvis i Hong Kong i aften så vi må se om vi kan mødes @jefi99 skal jeg forsøge at mødes med i Bangkok søndag til noget sen frokost og en kop øl. Dejligt at møde folk rundt i verden God fredag og god weekend til jer alle hvorend i er.... ... og husk at den klassiske snebajer har fået mere lakridssmag, så selv det traditionelle kan blive ændret.... Link: http://fodevarewatch.dk/Drikkevarer/article9118358.ece Til dem der smager den i aften og i weekenden - I må meget gerne lige komme med et førstegangsindtryk på om det er ok eller en revolution er på vej
Ej det er da virkelig en trist udsigt, stakkels dig. Altså trist fordi du kun kigger ud på det hehe ser da helt fantastisk ud?! Må vi høre mere om... Jeg kan kvittere med en lige så fantastisk udsigt med silende regn : Og ja jeg skal ud lige om lidt... øv, men heldigvis så bør der ikke være kø på turen ind mod Kbh.
Ser bekendt ud, har haft legekammerater på vejen, og den lille stikvej mellem det gamle bondehus ved skoven og det tidligere rensningsanlæg
Der skal nok komme lidt guf fra Stillehavet omend mit god fredagsbillede i næste uge meget vel kan blve af Netto i Holte med en rumænsk harmonikadræber udenfor og det er der ikke meget ved
god fredag fra kontoret. Så skod-vejr udenfor, så det er ikke engang værd at tage et billede. Endnu en tur til MAN her i weekenden. Den 4. fra DK i de seneste 5 weekender - så er ved at være lidt mættet. Dog ser det ud til at være den sidste tur i dette år.. så ser nærmest frem til at være "groundet" i et par måneder!
Har også boet i området i 49 år minus 3 år i Vanløse, 6 år i udlandet, så jeg burde kende det godt, og lige der er hvor mine kammerater fra folkeskolen boede En test kunne være at spørge mig hvem der bor i et husene på billedet, men det er nok at gå for langt - eller bare for meget!
Info til borgerne: Ingen rumænsk harmonikadræber foran Netto i går! Kun silende regn.... Så jeg vil glæde mig til billedguf fra Stillehavet, det kan kun gå for langsomt.
Hvis du er "så gammel", så tvivler jeg på der er beboere tilbage i husene på billedet, som du kender Men ret cool du kan genkende udsigten, det er alligevel meget vildt!
Fredag er det blevet og det er julefrokostaften i morgen i firmaet. Så 600 mennesker skal flyttes ind i Tivoli hyttens konferencesal til sild, snaps og højt humør. Så det skal lørdagen og noget af søndagen sikkert bruges til. Her fredag står den på 1 kg oksemørbrad per person på American Hereford Steakhousei KBH Ø. Så der kommer til at være mad og drikke nok i denne weekend Ellers planlægger jeg min sidste tur i første weekend af december til Los Angeles med SAS i Plus kabinen. Skal lige have sat et møde op og booket bil og hoteller. Forsat god fredag og hvor mange andre skal til julefrokost i denne weekend?
God fredag fra Irland, hvor dagen i dag (og i går), bliver brugt på at køre gennem post mand Per lignende landskaber fra fabrik til fabrik.
Fik skiftet til vinterdæk på bilen og afgjorde med mig selv, at det blev en hjemmedag! frokost, rester fra i går... Til de ikke inviede, er det Bruschetta, Risotto med svampe og det sidste Friuli vin fra igår.. god fredag, håber i andre får lige så god frokost...
Jeg fik også vinterdæk på men tog på kontoret. Der er et eller andet med couscous i kantinen så jeg er i tænkeboks over hvad frokosten skal byde på... men i aften står den på stegt flæsk på Rio Bravo så man kunne jo også bare skippe frokosten... Update: Det blev til 2 franske hotdogs.