God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    hvilke ruter har mikkeller? prøvede på vej til SVG i tirsdags uden held.
     
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    En fredag hvor dag og aften er vendt rundt. Skal først møde på kontoret kl. 16 og så arbejde frem til omkring midnat. Men hva', så har man jo omvendt kunnet sove længe her til morgen :)
     
    Beaglen og Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    jeg har kunne få dem på Dublin og Paris, måske de ikke har dem på nordiske ruter?
     
  4. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Glemte da lige at vedhæfte et billede af min "taxa" hjem fra lufthavnen i går. DriveNow er Arrivas nye mikroudlejning. fint koncept om end deres support var totalt rundt på gulvet. Man kan registrere gratis frem til 15/9 https://dk.drive-now.com det skal helt sikkert afprøves i Berlin til oktober 2015-09-03 15.10.25.jpg
     
    jefi99, clager, Peter Krogh Frausing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    Århhh stakkels dig Kristian. Jeg havde da ellers sendt positive energier til dig hele vejen fra Telenor i Aalborg. Håber du overlever weekenden trods alt. Min weekend kommer til at stå på afslapning og forberedelse af eksamensnoter til PRINCE2 Foundation projektledelse. God weekend til alle :)
     
    AMJ og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Den har jeg også gjort et par gange nu. Det er rart lige at have en kvalitetsøl med på hotellet. Dog er det sjovt at smage forskellen på dem i 30.000 fod og så på sit hotelværelse.... Der er markant forskel i styrken og smagen :)
     
    jefi99, Peter Krogh Frausing, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så lykkedes det for første gang!!! Suppetingen var fuld af pølser da jeg kom, men på under 10 minutter var de væk! Det var egentligt et uheld at jeg tog 3, men var da meget glad for at have gjort det bagefter :)
     

    Attached Files:

    jefi99, Rikke Haugen Olsen, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  8. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg håber suppetingen fortsat er fuld op med pølser når jeg kommer der op om 20 min:)
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nix, der er suppe :-(
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @AMJ - hvordan var bilen, i min gade har man til "prjektet" snuppet 4 pladser, så nu er der plads til 6 el biler.. - og de sidste par dage synes jeg den samme bil har holdt, men ok, tror jeg vil melde mig til, for jo en lækker bil, sådan en BMW..

    Snart weekend, fredagen er på kontoret, med de sidste forberedelser, dvs. se på hotel i Saigon/HCMC, HK samt Singapore.. - umiddeltbart kommer det til, at blive nye bekendtskaber, synes ikke der er nogle "kædehoteller" i min portefølje der e rnoget ved..

    Familiebsøg i aften, rødvin, bøf og afslapning.. imorgen går turen så til Asien!
     
    Beaglen og clager "Synes godt om" dette.
  11. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    God formiddag. Arbejdsdagen for mit vedkommende bliver heldigvis kort, da den står på en tur til Neumünster i Tyskland med mand og 2 hunde. Min ældste hund skulle have været til sporprøve i morgen, men den blev aflyst. Vi tager dog afsted alligevel, når vi nu har booket overnatning og har set frem til weekenden. Heldigvis kunne det også lade sig gøre, at få nogle træningsspor til hundene i stedet for. På arbejdet er den store nyhed her til morgen, at Telenor og Telia har trukket ansøgningen om fusionen (der skulle være trådt i kraft pr. 01.01.2016) tilbage, da man ikke har kunnet blive enige med EU Kommissionen om betingelserne for fusionen. De to selskaber fortsætter derfor hver for sig, men har fortsat fælles netværk. God weekend til alle og @Kristian rigtig god tur - er vildt misundelig :)
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Beaglen - ja, det er vist dagens kæmpe nyhed inden for telecom, så TT bliver ikke til noget, det bliver vist en dyr tilbagerulning for begge selskaber..
     
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har kone og barn med på weekend til Wien og var med OS308 kl 7.10 i morges. Var en del ved security men CPH havde alt åbent så gik rimeligt hurtigt. Nåede en bid morgenmad i loungen med nød og næppe. Kunne godt bruge en *A lounge henne imellem A og B også synes jeg.
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    Ja, det er spændende at se hvordan de to danske forretninger nu kommer til at kunne begå sig på et presset telemarked. Bekymringen går lidt på, at der nok kommer fyringsrunder, men lad os nu se hvad der sker...
     
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Lukker SAS familie ind i loungen med A3*G? Troede kun det var en EB-perk :)
     
  16. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Min fredag bliver ikke helt som planlagt. Jeg skulle have været til Milano her i weekenden (fredag til mandag), men min rejsemakker måtte aflyse, da han skal til begravelse i morgen. Og jeg gider ikke tage afsted alene.
    Så nu står den på arbejde i stedet...
     
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Som udgangspunkt nej.
     
  18. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Den var rigtig god! BMW kvalitetsoplevelse god acceleration - ikke Tesla - men god. Brugte den igen i lørdags da vi skulle fra Rådhuspladsen og ud til Christianshavn. Det blev kr 25,80 da der lå 15 bonusminutter og ventede fra forrige tur, her blev den så afleveret i ladestander og 20 nye bonusminutter på kontoen. Det rejsekort og DriveNow i kombination er faktisk en rigtig god oplevelse når man skal til byen og ikke vil køre hjem.
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men overvejer, at bruge den imorgen istedet for en taxi, ser ud til, at man kan parkere på Hilton i lufthavnen, umiddelbart billigere end en taxi, især da fra rådhuspladsen til Christianshavn.. det koster vel allerede 40 kr at sætte sig ind i en taxi...
     
  20. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har lige sign'et up. Den beder mig så om at uploade et billede af mit kørekort, men når jeg prøver det i app'en, så kommer der en fejlmeddelelse (den siger at mit device ikke har kamera).
     
    AlexP "Synes godt om" dette.

Del denne side