Når man mangler mystiske kabler og stik af stort set enhver kombination kan jeg anbefale www.av-cables.dk. De har alle varianter.
God nok? På vej til kundemøde 2 timer nord for Melbourne Måske skulle jeg have taget chopperen? Lige overfor hotellet Melbourne Heliport
Enig, men det er sku så besværlig med det håndsving, man skal altid have hjælpere til.. men ROI er bedre end til 1849...
Jeg kan afslutte fredagsballet med denne udsigt: Selvom der er kommet lidt weekendgæster op er der stadigvæk ikke et øje, det er super fedt! Trægrænsen ligger lidt anderledes her så der er birketræer i 3 km højde:
Fortsat god fredag fra AC lounge i YYZ. Ok tur over sundet uden at imponere. En sur Celine Dion lignende citron som purser og et ellers ok Crew. Ekstremt ringe IFE på 767'eren (med reklamer før start på film!!!!), men sædet var ok. De glemte så lige at loade ALLE amenity kits til business (Compensation Clinic???? ) men fik mig en tandbørste her i loungen. De løb også tør for champagne men vi var også tørstige. Predeparture drink er i øvrigt ikke ægte champagne og er i plastikkrus - nødder før mad er kolde.. så klart under SAS niveau men fint *til prisen *
Ja reklamer før filmene har virkelig også generet mig hos mange flyselskaber på det seneste, men på den anden side står SAS med et udvalg på virkelig få film... Hos EK var der i det mindste utrolig nemt at springe dem over.
QR tillader også 8X fast forward henover ligesom EK og så automatisk tilbage til 1X når filmen starter.
Det næste bliver vel, at de kopierer de kommercielle TV station og har reklame midt i filmen - naturligvis for produkter, som er på salgsvognen, som kører en runde lige efter.
Alt er jo relativt men det er ihvertfald en, synes jeg, relativt stor udskrivning fra netbanken jeg er sluppet for! Jeg er fortaler for rent faktisk at bruge sine points jo og ikke kun opsamle... Den tur jeg er på nu blev booket før AA's devaluering i Marts (link) og er stort set som beskrevet. Jeg synes der er god værdi da jeg foretrækker at bruge points'ne på ferie med familien; har netop postet lidt om det første hotel i Hyatt tråden (link).