Uha ja det går stærkt med at lære børn om alle de rare ting i livet Vi havde en ekstremt utilfreds 7-årig mellem CPH og DXB fordi han kunne altså bedst lide første sal!!!!! Nu ved jeg faktisk ikke helt hvordan han ved det, for vi har endnu ikke fløjet biz på A380, men dum plejer han ikke at være såååå Så selvom det kun er en lille fire timers tur til DXB i en 777-300 i morgen bliver ungen nok glad når han opdager Mutter har upgraded! God tur, må ungerne være nådige ved den nærige far
Laaang dag på kontoret med at få indhentet de 7 timers tidsforskel igen. Godt med 6 møder til at holde kroppen kørende. I weekenden står den på en smuttur til Prag. Når UM-gebyret koster det samme som en flybillet, kan man lige så godt få de miles med på kontoen
Her står den på hjemmelavet bøfsandwich og så øl og shots på ølforeningens årlige sommer-pubcrawl. Nu bliver BA mastercard for alvor indviet! :-D
Så sprang jeg på det der fænomen sommerferie, det skulle fejres med en lille øl og en lille burger. Sliders og lille øl på Enghave plads, Kbh. Små øl og små burgere tæller jo ikke rigtigt i det store regnskab. Det ved enhver! Kæft de smagte godt. Må poste i byens bedste burger også God fredag og god ferie til de af jer som har.
God fredag til alle de ærede medlemmer! Endnu en gang sidder DSGM #2 og venter på et forsinket fly til CPH. Flyet står ved gaten men 1 minut i boardingtid kommer nogen pludselig på at der mangler 2 piloter til at flyve maskinen. De sidder såmænd i maskinen fra HEL(L) og er først fremme en time senere SAS har "noll koll" som vi siger her hinsidan... /DSGM #2
Kan du have ret i... Vi tager KLM til Firenze i morgen. Véd indcheckning tilbød de upgrade til Biz for 299, hvilket lød besnærende. Nærlæsning viste at det var pr. snude - og kun på AAL-AMS, som er det korte ben. Så vi bliver i Economy Comfort - der er grænser. God weekend til små og store.
Det var stadig billig, jeg fik tilbudt en opgradering CPH-AMS til 589,-. Jeg tænkte, det var da billig for 10 ekstra XPs, men fik hurtig svar på twitter: man får miles for de euro man bruger på opgraderingen, men ingen XP. Så klarer jeg mig også fint i EC den times tid
Så rullede fredag sørme løberen frem. Jeg kom hjem i går med OTP-VIE-CPH og det gik glat med Schnitzel på sidste ben. Dog var der mildt sagt lunt i loungen i OTP gætter på en 25-27 grader så det giver sved på panden i jakkesæt. Derudover var der chips, yoghurt og kolde drikke så det var sparsomt. Dog lyst og massere af strømstik. I dag er sidste dag inden to ugers ferie... men ser nu ud til jeg nok også ender med at arbejde noget af mandag så stemningen er der ikke helt endnu!
God fredag morgen fra not-so-sunny San Diego Sidste konferencedag lukker med en closing session, som jeg har sendt kollegerne til at dække, mens jeg hellere selv vil have arbejdet lidt. Udsigten er ganske glimrende her fra hotellet ned til letbanen og Amtrak, dog ikke ocean view. Når kollegerne kommer tilbage (via et stop på USS Midway) står den på forlænget weekend rundt i SoCal inden turen går mod næste konference i Brisbane. Stramt program, men klager bestemt ikke
Ved ikke helt hvad jeg tænkte på da jeg tog billedet før - burde selvfølgelig have taget det i den rigtige retning.... San Diego er ret oplagt til flyspotning - dog primært domestic, så ikke mange store fugle i sigte...
Sidder nu på pit stop nummer 1 på vejen til Sydfrankrig. Berlin og et hotel i Hilton kæden. Lidt hygge i morgen og så et stint mod Davos i CH. Så tyskeren skal ingos fart sydpå lørdag 2 ugers ferie ved Middelhavet og kan sikre at der bliver godt med bobler og god mad - det bliver super (Og ja - vi campere altid i sommerferien - ikke noget med fly...)
God fredag fra det lollandske! Har lige booked en 4 dages tur til Sofia, med Wizzair, vejret er godt og jeg bestod min køre-teoriprøve i går, så sommer humøret fortsætter i topform på anden dagen her . Mine 2 små-søskende er så trætte af varmen om natten, at de har slået teltet op i baghaven og sover nu der ude . Jeg har dog valgt at foretrække min seng med et åbent vindue ved siden af . Hvordan ser jer andres fredag ud?
Her har vi holdt børnefødselsdag for den yngste som fyldte 2. I den anledning havde vi bestilt særkørsel med den lokale jernbane klub. Det faldt i smag. Om lidt går turen mod CPH med fruen og ungerne afleveret hos bedsteforældre da vi er inviteret til bryllup i morgen i Italien. Så krydser vi fingre for flyene går som de skal...
God fredag fra Stranden i Portugal hvor nogle leger med gule badedyr mens andre nørder big time med læsestoffet DET er afslapning manner Selv her på stranden kan man optjene bonus point, har lige under parasollen betalt et lille IKEA køkken med MC kortet. God sommer & weekend