God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Start med at tjekke på Apples hjemmeside, og de vil gøre det gratis - min faldt ind under den kategori, så kostede kun lidt FOMO og længsel i 3-4 dage med en gammel Nokia 3310
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Kun enkelte modeller lavet i bestemte måneder. Min faldt udenfor, til gengæld tog det kun 20 minutter.
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Præcis... https://support.apple.com/da-dk/iphone/repair/service/pricing

    * Til og med 31. december 2018 er gebyret for batteriservice uden for garantien 229 DKK for alle kvalificerede iPhone 6-modeller eller senere modeller. Batteriservice til 229 DKK kan være begrænset til én reparation pr. iPhone. Efter den 31. december 2018 ændres gebyret til 379 DKK for alle disse produkter undtagen iPhone X, hvor gebyret ændres til 549 DKK.

    Alle priser er i danske kroner (DKK) inklusive moms. Hvis din iPhone skal sendes, tillægges et forsendelsesgebyr på 93,75 DKK.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Hvordan tjekkede du dette? Ved indtastning af model/IMEI nr. Et sted online eller ved indlevering?
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  5. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God fredag :)

    Så blev det fredag. Lørdagen byder på en 40-års fødselsdag. Vi har fundet en perfekt gave til fødselaren (som ikke er på forum håber jeg):

    upload_2018-9-28_11-43-22.png

    Så en 40-årig til en 40-årig :)

    Alt i alt er der lagt i ovnen til en god weekend :)
     
    SophieHendriksen, DanielBahn, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Så håber jeg han nyder den. Der findes 20, 30 og 40 år portvin, men ingen 50 års. Så det er sidste udkald inden man føler sig "gammel". Han kan være heldig at være født i et år, hvor de lavede vintage port, som koster kassen, men smager også fantastisk.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det ser vi i morgen tænker jeg :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Sikkert ikke verdens længste shuttle bus tur i en lufthavn men alligevel...

    Sidder nu (endelig) ombord på SAS-bussen fra ARN til Aarhus efter at være blevet kørt hele vejen om fra bagsiden af T5 og over til T2 som ligger allerlængst væk fra T5.

    Så tror da pokker at de ikke kan holde tidsplanen...

    Nå men god fredag og weekend :)

    /DSGM #2

    (Post script: For at det ikke skal være løgn, så taxier flyet hele vejen om på bagsiden af lufthavnen så vi endte næsten helt ovre ved F-piren, hvor vi var kommet fra gate F26)
     
    Senest redigeret: 28/9/18
    DanielBahn, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God fredag. Vågnede på Holiday Inn Express Hamborg City, helt nyt hotel, god til prisen.

    Morgenmad og slik ( ingen Colorado), og det jeg bedst kan lide ved Luftwaffe Senator i Hamborg, den udendørs terrasse med udsigt til det vigtige .

    Nyder min diamant fordel, med lounge adgang ved ankomst og en friskbrygget Cortado .

    I morgen Mikkeller Running Club , 4,års jubilæum med Pit stop på diverse Mikkeller barer rundt omkring i kongen København .

    God weekend til jer alle efter en uge med endnu en omgang SAS Enhancements.
    20181005_090702.jpg 20181005_091524.jpg 20181005_105618.jpg
     
    PENSIONISTEN, tbh, MaleneChristensen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Også god fredag fra hjemmefronten i #rudersdalmafiaen.

    Dagen startede med parent-teacher-conferences på barnets skole, og så er det underholdning af selvsamme barn resten af dagen, da de pga. møderne har skolefri. Oh the joy of IB schooling :rolleyes::) Det er godt iPad og computer er opfundet ;)

    Weekenden står på madlavning for en veninde, der holder selskab, hestefodring og ikke mindst gæster herhjemme, så fuldt pakket program - men forhåbentlig får jeg også endelig booket et hotel (eller to) til efterårsferien. Jo, du læste rigtigt, det har jeg ikke fået styr på endnu :eek: så pt. tre billetter CPH-DXB med Fjeldaberne næste lørdag og så må vi se hvad jeg får taget mig sammen til vi skal dernede.

    @Ulrik, det var da en sørgelig slikskål! o_O
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Min fredag går indtil videre med at sidde i telefonkø hos SAS corporate support. Det er åbenbart noget af en proces at komme igennem til dem.
    25 minutter i kø indtil videre med en musiksløjfe på ca 10 sek.....

    Troede egentligt at alt var perfekt og belagt med guld, når man ramte corporate support.
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, den er bedre i Frankfurt hvor de har Color-rado mix :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God fredag, og efterårsferie fra Aviator lounge. Standing room only :eek::eek::eek:
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Thorbjoern og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    @Thorkild kommenterede også på det at rejse i efterårsferien.... somi: lad være :)
     
    SebastianBruun, PENSIONISTEN, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Nu er vi jo bundet af skoleferier, så ikke meget valg. Det skal nok blive godt når vi ankommer, men 5 timer Transavia er forhåbentlig prisen værd :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Tager et smut forbi “Guldstuen” senere idag, forventer ikke det store men en kop kaffe kan de vel klare uden at lave for meget rav i den ;)

    Medmindre de har “banned” mit EBB Number grundet den megen negative omtale om devalueringen herinde :p:D

    Hav en rigtig god weekend folkens, og til de af jer der har efterårsferie (jeg er misundelig) så nyd den i fulde drag ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Av, hvor flyver Transavia så lang en rute? Cap Verde?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå jeg kan se andre end jeg skal på en herlig, længere tur med LCC her i efterårsferien!

    Det er faktisk første gang, vi skal afsted i denne uge, og jeg havde jo egentlig lykkeligt glemt, at den del sikkert kommer til at tilføje uendelig meget kaos til min i forvejen lidt trælse tur med rødnæserne - 6,5 time arrggghhhhh :eek::eek::eek:

    Jeg har tilkøbt "Fast track", men jeg aner faktisk ikke engang hvad det indebærer - nogen bud?

    Bedre sent end aldrig, så har jeg da også booket en seng eller to, @THammer så desværre ingen historier om vandrehjem og deslige ;) Det nærmeste vi kommer er Holiday Inn Express ved lufthavnen, som vi overnatter på første nat når vi (forhåbentlig) lander 01.30. Vi snupper derefter 5 overnatninger på ørkenhotel - Anantara Qasr al Sarab - ca. 3,5 time syd for Dubai. Det er jeg super spændt på, for jeg har aldrig været i ørkenen før. De har naturligvis både et par araberheste og kameler man kan få en ridetur på, og ifølge prislisten kan jeg se, at det bliver mit livs dyreste ridetur :eek: Derefter 4 små overnatninger på Sofitel Downtown Dubai så Forstadsfruen kan komme en tur i Dubai Mall :cool:

    Vi lejer en bil hos Avis fra Terminal 1 - er der mon nogen herinde der ved om man kan gå direkte til/fra Avis og ikke noget med bus vel?

    Så Forstadsfruen er i gang med tøjvaskeriet og så ser det jo faktisk ud til, at vi efterhånden er ved at være klar :)

    @Erwin Lansing -hvor skal I hen med en fem timers tur med de grønne?
     
    Baadsgaard, PENSIONISTEN, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Ej @SophieHendriksen nu havde jeg lige glædet mig til at følge turen her i efterårsferien....mens jeg arbejder.
    Glæder mig stadig til at høre turen med de rødnæserne...
    God tur :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side