haha @Henrik Olsen - det er jo skruen uden ende... - men ja, med 900 så er du "kun" 600 fra guld? og du tager ikke AA challenge på vores tur kan jeg regne ud
God fredag - her er det allerede lørdag - fra Tokyo. En ualmindelig behagelig tur med QR med 2 x dreamliner på biz.
Der skal nok komme goodies fra rejserne og et par indlæg til øltråden og måske også en gang sake i sprut tråden - hvis vi har sådan en !
God fredag! I nat smutter jeg ud imod junglen her i Brasilien (Ikke Amazonas, men en mindre en der ligger i Sydvest, og hedder Pantanel), og bliver der 2 ugers tid - det skal nok blive godt!
Nej - jeg tror jeg holder mig til BA på denne tur, gpr efter et nyt år som Gul.... Så mangler jeg kun 8 års tid før jeg har TP nok til life time Gold
God morgen fra solskin i Seoul. Kun let hangover. Ser frem til et par dage her. Nyd jeres weekend når den starter - også til de Californiens rejsende - der vel skal ud på et trip som i den fantastiske vin film "sideways"
God fredag morgen.. I dag bare T dag... så det er meget tidligt god morgen og god weekend fra Metroen på vej til lufthavnen.. synes ikke jeg har fået nok søvn, men hvad gør det skal ikke det store de næste par dage andet end fodres af, hygge, sol og opleve..
Tak til @clager for hilsen. Jeg er i SAS Loungen nu og får lidt morgenmad (der er ikke laks...). Afventer rejsemakkeren ankommer med metroen Klar til CPH - OSL - LHR - LAX - SFO i dag Kan I have en kagenon fredag
God tur til Cali. Min dag starter med min sidste skriftlige eksamen på universitet (nogensinde!!), Tiden flyver! Men eksamen er jo en festdag for den flittige studerende.. så kommer nok godt ud af det på den anden side
Sidder her og får min flat white, kigger ud på støvregnen og forestiller mig at jeg skal med til Napa Valley. Men så slemt er det nu ikke. I morgen skal jeg ned til en ven som ligger råvarer og topklasse vin til, og så er det bare med at komme igang med vinen og madlavningen. Man ved at kvalitetsniveauet er højt hos ham. Søndag er vi inviteret af vores bankforbindelse til Brøndby - FCK, med efterfølgende kalas. God weekend.
God fredag fra Bergen. Jeg var tæt på at booke i går, men jeg fortrød i sidste øjeblik. Man kan komme fra Paris til Kathmandu i hele første halvår 2016 for 3000 kroner, og så ville jeg skulle booke BGO-CDG separat. Men jeg har ikke tid til at rejse før tidligst maj, og Wikipedia oplyste mig om gennemsnitlige dagtemperaturer i nærheden af 30 grader - det kan jeg ikke holde ud. Fristende var det dog! Ellers en fredelig dag på kontoret med næsten ingen kolleger. Der er åbenbart seks-syv dage om året, hvor lærere eller pædagoger får lyst til at holde møde og bare aflyser undervisningen. Så forældre-kollegerne må blive hjemme med børnene.